Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Інформація
Про журнал
Індексування видання
Автору
Рецензенту
Контактна інформація
Редакційна політика
Редакційний штат
Етична політика журналу
Політика рецензування
Політика відкритого доступу
Періодичність публікації
Заява про конфіденційність
Подання
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
2018: № 1-2 (20-21)
2018: № 1-2 (20-21)
Рекомендовано Вченою радою Київського університету імені Бориса Грінченка
(протокол № 2 від 22.02.2018)
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2
Опубліковано:
2018-03-08
Філософія та історія освіти
УКРАЇНСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ У ДОБУ ЕКСПОНЕНТНОГО РОЗВИТКУ
Victor Ogneviuk
1-25
Переглядів анотації: 561 | Завантажень PDF: 451
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.1452
PDF
НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІКИ У ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ: ПОГЛЯДИ ПЕДАГОГІВ І РЕЛІГІЙНИХ ДІЯЧІВ (1867-1884 рр.)
Tetiana Tverdokhlib
26-37
Переглядів анотації: 379 | Завантажень PDF: 304
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.52613
PDF
ЯКИМ ЯРЕМА: ТИПОЛОГІЯ УЧИТЕЛЯ НА ЗЛАМІ ТИПІВ ПЕДАГОГІКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ
Ruslan Zveryuk
38-50
Переглядів анотації: 485 | Завантажень PDF: 435
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.84612
PDF
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА У СПАДЩИНІ МЕРІ ЕЛЕН РІЧМОНД (1861-1928 рр.)
Людмила Петрухан-Щербакова
51-60
Переглядів анотації: 615 | Завантажень PDF: 332
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.57394
PDF
Тенденції розвитку сучасної освіти
ІДЕЯ СУБ'ЄКТИВНОСТІ І ДІАЛОГУ В ОСВІТІ ДИТИНИ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Urszula Klajmon-Lech
61-76
Переглядів анотації: 309 | Завантажень PDF: 330
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.1694
PDF (English)
ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Natalia Kipichenko, Alevtina Gurskaya
77-86
Переглядів анотації: 1034 | Завантажень PDF: 487
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.8510
PDF
СТАЖУВАННЯ ЯК ФОРМА ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРА ОСВІТИ
Valentina Hladkova
87-99
Переглядів анотації: 354 | Завантажень PDF: 332
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.813
PDF
ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ ГЕОМЕТРІЇ
Vladimir Proshkin, Maria Astafieva, Svetlana Radchenko
100-115
Переглядів анотації: 480 | Завантажень PDF: 428
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.1416
PDF
ЗАРУБІЖНИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО РОБОТИ З ОСОБАМИ, ЩО МАЮТЬ ОСОБЛИВІ ОСВІТНІ ПОТРЕБИ
Hanna Skachkova
116-128
Переглядів анотації: 446 | Завантажень PDF: 2134
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.5749
PDF
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ХУДОЖНИКІВ-КОНСТРУКТОРІВ
Anton Semenyuk
129-140
Переглядів анотації: 292 | Завантажень PDF: 284
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.96418
PDF
НОВІ ЗАВДАННЯ І ФУНКЦІЇ СУЧАСНОГО ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ КОМПЕТЕНТНОГО ЛІКАРЯ
Elena Tkachuk, Yaroslava Kulbashna, Valeriia Zakharova
141-157
Переглядів анотації: 860 | Завантажень PDF: 1401
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.31220
PDF
СУЧАСНІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Alexandra Boychuk
158-170
Переглядів анотації: 931 | Завантажень PDF: 2217
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.168
PDF
НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ ПТНЗ
Tetyana Zhuravel, Yuliya Rogozna
171-187
Переглядів анотації: 564 | Завантажень PDF: 649
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.45172
PDF
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Natalia Hrytsak
188-199
Переглядів анотації: 484 | Завантажень PDF: 1569
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.198
PDF
Компаративістика у сфері освіти
ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ТА СУЧАСНА СОЦІАЛЬНА РОЛЬ КОММ’ЮНІТІ (ГРОМАДСЬКИХ КОЛЕДЖІВ) США
Марія Братко
200-218
Переглядів анотації: 391 | Завантажень PDF: 360
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.204
PDF
АКСІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ ФРАНЦІЇ
Nina Batechko, Alla Durdas
219-232
Переглядів анотації: 356 | Завантажень PDF: 269
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.219
PDF
Соціологія та культурологія освіти
МЕДІА-ПОП-КУЛЬТУРА В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДІ
Gabriela Piechaczek-Ogierman
233-245
Переглядів анотації: 377 | Завантажень PDF: 457
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.6518
PDF (English)
МИСТЕЦЬКІ ПАРАДИГМИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Nadiуa Voronova
246-254
Переглядів анотації: 295 | Завантажень PDF: 429
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.18519
PDF
ХУДОЖНІЙ СМАК ЯК НАУКОВА ДЕФІНІЦІЯ: ФІЛОСОФСЬКО-ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
Юлія Мережко, Світлана Румянцева
255-266
Переглядів анотації: 409 | Завантажень PDF: 650
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.2653
PDF
Компетентнісний підхід в освіті
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ОРІЄНТИР МОДЕРНІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
Світлана Паламар
267-278
Переглядів анотації: 1097 | Завантажень PDF: 947
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.77621
PDF
ДЕЯКІ КАТЕГОРІЇ ДИДАКТИКИ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Viktoriia Mohilevska
279-290
Переглядів анотації: 307 | Завантажень PDF: 658
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.3846
PDF
ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ РЕФОРМ
Olga Khoma, Oksana Liba
291-302
Переглядів анотації: 484 | Завантажень PDF: 2315
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.9123
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Oksana Koshil
303-311
Переглядів анотації: 385 | Завантажень PDF: 717
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.9146
PDF
Інформатизація освіти
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ-КОНФЕРЕНЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ YOUTUBE ЯК ІНТЕРАКТИВНА ФОРМА НАВЧАННЯ ФАХІВЦІВ У ВИЩИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Oksana Khomik, Oksana Kovalchuk
312-324
Переглядів анотації: 678 | Завантажень PDF: 321
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.5123
PDF (English)
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІНАНСИСТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМЕТРИКА»
Oksana Hlushak, Dmitry Bodnenko, Svetlana Semenyaka
325-340
Переглядів анотації: 380 | Завантажень PDF: 322
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.339
PDF
СУЧАСНИЙ СТАН КОМПЮТЕРИЗАЦІЇ ОСВІТИ
Yevhen Vetchanin
341-352
Переглядів анотації: 383 | Завантажень PDF: 3594
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.64013
PDF
МОБІЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ДОДАТКИ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ
353-362
Переглядів анотації: 935 | Завантажень PDF: 5751
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.361
PDF
Забезпечення якості освіти: досвід ЄС
ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКА СТРУКТУРА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ
Natalia Mospan
363-373
Переглядів анотації: 427 | Завантажень PDF: 272
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.1162
PDF (English)
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Подати статтю
Подати статтю
counters
Поточний номер
посилання
left
INDEX COPERNICUS
Developed By
Open Journal Systems