Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Інформація
Про журнал
Індексування видання
Автору
Рецензенту
Контактна інформація
Редакційна політика
Редакційний штат
Етична політика журналу
Політика рецензування
Політика відкритого доступу
Періодичність публікації
Заява про конфіденційність
Подання
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Пошук
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
2018: № 1-2 (20-21)
2018: № 1-2 (20-21)
Рекомендовано Вченою радою Київського університету імені Бориса Грінченка
(протокол № 2 від 22.02.2018)
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2
Опубліковано:
2018-03-08
Філософія та історія освіти
УКРАЇНСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ У ДОБУ ЕКСПОНЕНТНОГО РОЗВИТКУ
Victor Ogneviuk
1-25
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.1452
Переглядів анотації: 459
PDF
НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІКИ У ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ: ПОГЛЯДИ ПЕДАГОГІВ І РЕЛІГІЙНИХ ДІЯЧІВ (1867-1884 рр.)
Tetiana Tverdokhlib
26-37
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.52613
Переглядів анотації: 290
PDF
ЯКИМ ЯРЕМА: ТИПОЛОГІЯ УЧИТЕЛЯ НА ЗЛАМІ ТИПІВ ПЕДАГОГІКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ
Ruslan Zveryuk
38-50
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.84612
Переглядів анотації: 357
PDF
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА У СПАДЩИНІ МЕРІ ЕЛЕН РІЧМОНД (1861-1928 рр.)
51-60
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.57394
Переглядів анотації: 366
PDF
Тенденції розвитку сучасної освіти
ІДЕЯ СУБ'ЄКТИВНОСТІ І ДІАЛОГУ В ОСВІТІ ДИТИНИ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Urszula Klajmon-Lech
61-76
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.1694
Переглядів анотації: 230
PDF (English)
ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Natalia Kipichenko, Alevtina Gurskaya
77-86
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.8510
Переглядів анотації: 772
PDF
СТАЖУВАННЯ ЯК ФОРМА ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРА ОСВІТИ
Valentina Hladkova
87-99
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.813
Переглядів анотації: 259
PDF
ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ ГЕОМЕТРІЇ
Vladimir Proshkin, Maria Astafieva, Svetlana Radchenko
100-115
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.1416
Переглядів анотації: 321
PDF
ЗАРУБІЖНИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО РОБОТИ З ОСОБАМИ, ЩО МАЮТЬ ОСОБЛИВІ ОСВІТНІ ПОТРЕБИ
Hanna Skachkova
116-128
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.5749
Переглядів анотації: 362
PDF
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ХУДОЖНИКІВ-КОНСТРУКТОРІВ
Anton Semenyuk
129-140
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.96418
Переглядів анотації: 224
PDF
НОВІ ЗАВДАННЯ І ФУНКЦІЇ СУЧАСНОГО ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ КОМПЕТЕНТНОГО ЛІКАРЯ
Elena Tkachuk, Yaroslava Kulbashna, Valeriia Zakharova
141-157
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.31220
Переглядів анотації: 707
PDF
СУЧАСНІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Alexandra Boychuk
158-170
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.168
Переглядів анотації: 678
PDF
НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ ПТНЗ
Tetyana Zhuravel, Yuliya Rogozna
171-187
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.45172
Переглядів анотації: 417
PDF
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Natalia Hrytsak
188-199
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.198
Переглядів анотації: 301
PDF
Компаративістика у сфері освіти
ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ТА СУЧАСНА СОЦІАЛЬНА РОЛЬ КОММ’ЮНІТІ (ГРОМАДСЬКИХ КОЛЕДЖІВ) США
200-218
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.204
Переглядів анотації: 271
PDF
АКСІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ ФРАНЦІЇ
Nina Batechko, Alla Durdas
219-232
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.219
Переглядів анотації: 277
PDF
Соціологія та культурологія освіти
МЕДІА-ПОП-КУЛЬТУРА В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДІ
Gabriela Piechaczek-Ogierman
233-245
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.6518
Переглядів анотації: 243
PDF (English)
МИСТЕЦЬКІ ПАРАДИГМИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Nadiуa Voronova
246-254
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.18519
Переглядів анотації: 218
PDF
ХУДОЖНІЙ СМАК ЯК НАУКОВА ДЕФІНІЦІЯ: ФІЛОСОФСЬКО-ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
255-266
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.2653
Переглядів анотації: 295
PDF
Компетентнісний підхід в освіті
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ОРІЄНТИР МОДЕРНІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
267-278
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.77621
Переглядів анотації: 681
PDF
ДЕЯКІ КАТЕГОРІЇ ДИДАКТИКИ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Viktoriia Mohilevska
279-290
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.3846
Переглядів анотації: 220
PDF
ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ РЕФОРМ
Olga Khoma, Oksana Liba
291-302
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.9123
Переглядів анотації: 304
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Oksana Koshil
303-311
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.9146
Переглядів анотації: 303
PDF
Інформатизація освіти
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ-КОНФЕРЕНЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ YOUTUBE ЯК ІНТЕРАКТИВНА ФОРМА НАВЧАННЯ ФАХІВЦІВ У ВИЩИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Oksana Khomik, Oksana Kovalchuk
312-324
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.5123
Переглядів анотації: 413
PDF (English)
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІНАНСИСТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМЕТРИКА»
Oksana Hlushak, Dmitry Bodnenko, Svetlana Semenyaka
325-340
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.339
Переглядів анотації: 279
PDF
СУЧАСНИЙ СТАН КОМПЮТЕРИЗАЦІЇ ОСВІТИ
Yevhen Vetchanin
341-352
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.64013
Переглядів анотації: 282
PDF
МОБІЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ДОДАТКИ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ
353-362
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.361
Переглядів анотації: 541
PDF
Забезпечення якості освіти: досвід ЄС
ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКА СТРУКТУРА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ
Natalia Mospan
363-373
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.1162
Переглядів анотації: 282
PDF (English)
Мова
English
Українська
Подати статтю
Подати статтю
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
INDEX COPERNICUS
Developed By
Open Journal Systems
Поточний номер