Інтерактивні методи навчання майбутніх магістрів медицини з маркетингових комунікацій

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829/2024.3.9

Ключові слова:

інтерактивні методи навчання

Анотація

Формування у майбутніх магістрів медицини знань з маркетингової комунікації з метою розвитку особистого професіоналізму та реалізації державної політики в галузі охорони здоров’я здійснюється через налагодження виваженого спілкування зі споживачами медичних послуг за допомогою маркетингового середовища ринку охорони здоров’я. Багато учасників ринку не усвідомлюють, що ефективні комунікації, які спрямовані на споживача, постачальника чи співробітника закладу охорони здоров’я, – це такий же ресурс бізнесу, як фінанси або час. Інтерактивні методи навчання покликані сформувати у майбутніх магістрів медицини не тільки якісні знання та практичні навички з маркетингової комунікації, а й здатність швидко реагувати на потреби ринку, створювати оригінальний продукт або виконувати нестандартні завдання у нестандартних умовах, а також формувати мотивацію навчання здобувачів медичних закладів вищої освіти України. Творчі завдання і вправи (зокрема, створення реклами продукту, бренду торгової марки, програм виставок чи виставок-продажів, створення фірмового стилю ЗОЗ)  навчають як демонструвати товар чи послугу; як переконати споживачів придбати саме такий товар чи саме таку послугу; за допомогою яких важелів заклади охорони здоров’я можуть створювати, використовувати та просувати імідж закладу охорони здоров’я, торгові марки, бренди тощо. Раціонально впроваджувати у ЗОЗ маркетингові комунікації потрібно вчитися, а інтерактивні методи, зорієнтовані саме на створення та просування власних професійних продуктів, вважаємо найбільш ефективними у сучасних умовах підготовки майбутніх магістрів медицини.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Балашов К. Ставлення громадян України до каналів комунікації про здоров’я: з 2012 по 2020 р. / К. Балашов // Україна. Здоров’я нації. – 2021. – Т. 1 (2). – С. 5–13. DOI 10.24144/2077-6594.2.1.2021.235352.

Ефективні комунікації закладів охорони здоров’я / В. Біруля, М. Дадінова, З. Казанжи, Г. Почтаренко, М. Решетняк, К. Щавинська. Головна редакторка: Ганна Почтаренко // URL : https://moz.gov.ua/uploads/ckeditor/Comms_textbook__final_web.pdf

Кабінет Міністрів України. Режим доступу : www.kmu.gov.ua.

Котлер Ф., Келлер К. Маркетинг менеджмент: экспресс-курс. 3-е изд. Пер. с англ. // СПб.: Питер. 2010. 480 с.

Міхалко M. 21 спосіб мислити креативно. Харків: Книжковий клуб «Клуб сімейного дозвілля», 2019. 400 с.

Національна стратегія побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 роки [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://healthsag.org.ua

НУОЗ України імені П. Л. Шупика. (2021). Місія ВООЗ в Україні: результати, оцінки та перспективи. – Режим доступу : https://nuozu.edu.ua/n/m/8513-misiia-vooz-v-ukraini-rezultaty-otsinky-ta-рerspektyvy.

Стандарт вищої освіти зі спеціальності 222 «Медицина» галузі знань 22 «Охорона здоров’я» для другого (магістерського) рівня вищої освіти. (2021). – Режим доступу : https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzenistandarty/2021/11/09/222-Medytsyna.mahistr.09.11.pdf.

Як побудувати ефективні комунікації закладу охорони здоров’я: методичні рекомендації за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку // Режим доступу : https://moz.gov.ua/uploads/ckeditor/Комунікації/nadclasterni%200507.pdf

Опубліковано

2024-10-02

Як цитувати

[1]
І. Марчук, «Інтерактивні методи навчання майбутніх магістрів медицини з маркетингових комунікацій», OD, вип. 46, вип. 3, Жов 2024.

Номер

Розділ

Теорія і практика професійної освіти

Схожі статті

<< < 1 2 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.