Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Інформація
Про журнал
Індексування видання
Автору
Рецензенту
Контактна інформація
Редакційна політика
Редакційний штат
Етична політика журналу
Політика рецензування
Політика відкритого доступу
Періодичність публікації
Заява про конфіденційність
Подання
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Пошук
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
Том 33 № 2 (2021): Освітологічний дискурс
Том 33 № 2 (2021): Освітологічний дискурс
Опубліковано:
2021-06-22
Історія та філософія освіти
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ РОБОТИ У ТАБОРІ ПОЛОНЕНИХ УКРАЇНЦІВ ВЕЦЛЯР, НІМЕЧЧИНА (червень 1916 – лютий 1917 рр.)
Ігор Срібняк
16-28
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.2
Переглядів анотації: 93
PDF
СОМАТИЧНІ РУХИ ЯК КОНЦЕПТ У СУЧАСНІЙ ПАРАДИГМІ СФЕРИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ
Юрій Волощенко
29-44
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.3
Переглядів анотації: 145
PDF
Становлення та розвиток освітології
МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ (НА ПРИКЛАДІ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСВІТОЛОГІЯ»)
Віктор Огнев’юк, Олена Проценко, Ольга Мельниченко
1-15
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.1
Переглядів анотації: 153
PDF
Економіка освіти та управління освітою
УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ ЯК ОСНОВА ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Олександр Горбань
45-59
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.4
Переглядів анотації: 144
PDF
СТАН ВПРОВАДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ АВТОНОМІЇ У ВІТЧИЗНЯНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Оксана Власюк, Тетяна Дараган
60-76
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.5
Переглядів анотації: 130
PDF
Соціокультурологічні засади сучасної освіти
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Ольга Башкір
77-90
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.6
Переглядів анотації: 269
PDF
ДО ПИТАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
Наталія Лашук, Лідія Гречок, Світлана Кормільцина
91-104
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.7
Переглядів анотації: 193
PDF
НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ
Тетяна Лещенко, Марина Жовнір, Наталя Гринько
105-118
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.8
Переглядів анотації: 173
PDF (English)
ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЙ ТА ТРУДНОЩІВ ПИСЬМА У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Ісаак Пападопулос
119-129
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.9
Переглядів анотації: 77
PDF (English)
ДЕАКТУАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Олексій Наливайко, Олена Калістова, Данило Поляков
130-143
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.10
Переглядів анотації: 168
PDF (English)
Інновації в освіті
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ Й ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ
Людмила Нежива, Світлана Паламар
144-160
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.11
Переглядів анотації: 148
PDF
Інформатизація освіти
ЗАСТОСУВАННЯ МЕДІАЗАСОБІВ У ЗМІСТІ ДИСЦИПЛІНИ «ІНШОМОВНА ОСВІТА: ІНОЗЕМНА МОВА З МЕТОДИКОЮ НАВЧАННЯ»
Лада Петрик
161-184
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.12
Переглядів анотації: 83
PDF
ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА ЯК ШЛЯХ ДО ПРОФЕСІЙНОГО РОСТУ
Олеся Власій, Ольга Дудка, Надія Іваночко
185-204
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.13
Переглядів анотації: 183
PDF
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ: ОСОБЛИВОСТІ, ПЕРЕВАГИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Наталія Дика, Олександра Глазова
205-220
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.14
Переглядів анотації: 329
PDF
Компаративні освітні розвідки
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: УКРАЇНСЬКИЙ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД
Олена Літіченкоo, Олена Коваленко
221-235
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.15
Переглядів анотації: 162
PDF (English)
Мова
English
Українська
Подати статтю
Подати статтю
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
INDEX COPERNICUS
Developed By
Open Journal Systems
Поточний номер