СОЦІАЛЬНО-ЦІННІСНІ МОДЕЛІ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ І МЕНЕДЖМЕНТУ ВИХОВАННЯ В ІНСТРУМЕНТАЛІЗМІ ПРАГМАТИЗМУ І НЕОПРАГМАТИЧНІЙ КОНЦЕПЦІЇ

Viktor V. Zinchenko

Анотація


Аналізується системно-інтеграційний аспект соціальної філософії і менеджменту освіти у взаємодії концепцій інструменталізму прагматизму і неопрагматизму  у формуванні соціально-ціннісних орієнтацій.


Ключові слова


інструменталізм; прагматизм; менеджмент; неопрагматизм; освіта; демократія; моральна свідомість; цінності; справедливість; принципи виховання; соціальні інститути

Повний текст:

PDF

Посилання


Дьюи Дж.Введение в философию воспитания.- М., 1921. – 62 с.

Д’юї Дж.Демократія і освіта. – Львів: Літопис, 2003. – 289 с.

Combs А. Humanism, education and future. - Boston: Educational Leadership, 1988. – 301 р.

Combs A. W. (Author), David N. Aspy, Doris M. Brown, Morrrel J. Clute, Laurabeth H. Hicks, Elizabeth S. Randolph.Humanistic Education: Objectives and Assessment. - Washington, DC: Association for Supervision and Curriculum Development,1978. - 255 р.

Combs A. W., Ann B. Miser, Kathryn S. Whitaker. On Becoming a School Leader: A Person-Centered Challenge. - Washington, DC: Association for Supervision & Curriculum Deve,1999. - 231 р.

Combs А.W. Perceiving, Behaving, Becoming: A New Focus for Education. - Alexandria:Assn for Supervision & Curriculum,1962. - 127 р.

Combs A. W. Personal Approach to Teaching: Beliefs That Make a Difference.-Boston:Allyn & Bacon,1982.-194 р.

Combs A. W.The Schools We Need: New Assumptions for Educational Reform.-Lanham, MD:University Press of America ,1991. - 178 р.

Dewey J.Democracy and education. New York: The Free Press, Macmillan Company, 1966. - 212 p.

Maslow A.H.Motivation and Personality. - Scotland:HarperCollins Publishers,1987. - 293 p.

Maslow A.Some basic proposition of growth and self Actua lization psychology. — In.: Combs A. (ed) Perceiving, Behaving, Becoming: A New Focus for Education. - Assn for Supervision & Curriculum,1962. - 127 р.

Kelly E The fully functioning self,- In.: Combs A. (ed) Perceiving, Behaving, Becoming: A New Focus for Education. - Assn for Supervision & Curriculum,1962. - 127 р.

Rogers Carl R. «Toward Becoming a Fully Functioning Person.». - In: Perceiving, Behaving, Becoming: A New Focus for Education.Yearbook. Ed. A. W. Combs(edited by A. W. Combs).- Washington, DC: Association for Supervision and Curriculum Development, 1962. - 256 р.

Talent N. Psychology of Adjustment. - N.-Y:Routledge, 1979.-298 p.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.