СОЦІАЛЬНО-ЦІННІСНІ МОДЕЛІ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ І МЕНЕДЖМЕНТУ ВИХОВАННЯ В ІНСТРУМЕНТАЛІЗМІ ПРАГМАТИЗМУ І НЕОПРАГМАТИЧНІЙ КОНЦЕПЦІЇ

Автор(и)

  • Viktor V. Zinchenko Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

діти трудових мігрантів, виховання, вихованість, критерії вихованості, соціально-виховна робота, загальноосвітній навчальний заклад

Анотація

Аналізується системно-інтеграційний аспект соціальної філософії і менеджменту освіти у взаємодії концепцій інструменталізму прагматизму і неопрагматизму  у формуванні соціально-ціннісних орієнтацій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Viktor V. Zinchenko, Київський університет імені Бориса Грінченка

професор кафедри філософії Інституту суспільства

Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Дьюи Дж.Введение в философию воспитания.- М., 1921. – 62 с.

Д’юї Дж.Демократія і освіта. – Львів: Літопис, 2003. – 289 с.

Combs А. Humanism, education and future. - Boston: Educational Leadership, 1988. – 301 р.

Combs A. W. (Author), David N. Aspy, Doris M. Brown, Morrrel J. Clute, Laurabeth H. Hicks, Elizabeth S. Randolph.Humanistic Education: Objectives and Assessment. - Washington, DC: Association for Supervision and Curriculum Development,1978. - 255 р.

Combs A. W., Ann B. Miser, Kathryn S. Whitaker. On Becoming a School Leader: A Person-Centered Challenge. - Washington, DC: Association for Supervision & Curriculum Deve,1999. - 231 р.

Combs А.W. Perceiving, Behaving, Becoming: A New Focus for Education. - Alexandria:Assn for Supervision & Curriculum,1962. - 127 р.

Combs A. W. Personal Approach to Teaching: Beliefs That Make a Difference.-Boston:Allyn & Bacon,1982.-194 р.

Combs A. W.The Schools We Need: New Assumptions for Educational Reform.-Lanham, MD:University Press of America ,1991. - 178 р.

Dewey J.Democracy and education. New York: The Free Press, Macmillan Company, 1966. - 212 p.

Maslow A.H.Motivation and Personality. - Scotland:HarperCollins Publishers,1987. - 293 p.

Maslow A.Some basic proposition of growth and self Actua lization psychology. — In.: Combs A. (ed) Perceiving, Behaving, Becoming: A New Focus for Education. - Assn for Supervision & Curriculum,1962. - 127 р.

Kelly E The fully functioning self,- In.: Combs A. (ed) Perceiving, Behaving, Becoming: A New Focus for Education. - Assn for Supervision & Curriculum,1962. - 127 р.

Rogers Carl R. «Toward Becoming a Fully Functioning Person.». - In: Perceiving, Behaving, Becoming: A New Focus for Education.Yearbook. Ed. A. W. Combs(edited by A. W. Combs).- Washington, DC: Association for Supervision and Curriculum Development, 1962. - 256 р.

Talent N. Psychology of Adjustment. - N.-Y:Routledge, 1979.-298 p.

Downloads


Переглядів анотації: 294

Опубліковано

2014-03-13

Як цитувати

[1]
V. V. Zinchenko, «СОЦІАЛЬНО-ЦІННІСНІ МОДЕЛІ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ І МЕНЕДЖМЕНТУ ВИХОВАННЯ В ІНСТРУМЕНТАЛІЗМІ ПРАГМАТИЗМУ І НЕОПРАГМАТИЧНІЙ КОНЦЕПЦІЇ», OD, вип. 1 (5), с. 82–94, Бер 2014.

Номер

Розділ

Загальний розділ