ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ І РЕФОРМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ: НІМЕЦЬКА МОДЕЛЬ

Автор(и)

  • Viktor V. Zinchenko Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.3.7496

Анотація

Інтернаціоналізація та інтеграція вищої освіти в глобально-міжнародному аспекті порушують багато нових питань перед теорією і практикою. Найважливіші з них – що є загальне і особливе в освіті і науці, які закономірності, форми, методи управління є універсальними, а які діють у діапазоні конкретних умов різних країн, як найкращим чином виконувати функції освіти й науки у міжнародній діяльності, у чому полягають особливості національного стилю в освіті і розвитку університету як інституту освіти, в організаційній поведінці, системах управління, наскільки ці особливості важливі для досягнення бажаних результатів, як іноземцям швидше пристосуватися до національного місцевого середовища.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Viktor V. Zinchenko, Київський університет імені Бориса Грінченка

доктор філософських наук, професор

Посилання

Зінченко В.В. Соціальна філософія менеджменту і освіти в інституційному вимірі глобального розвитку (інтегративна концептологія). – К.: Люксар, 2011. – 664 с.

Штейнер Р. Очерк теории познания Гётевского мировоззрения. – М.: Парсефаль, 1993.- 142 с.

Bollnow О. F. Neue Geborgenheit. Das Problem einer Überwindung des Existenzialismus. – Stuttgart, Köln: Kohlhammer, 1979. – 247 s.

Bollnow О.F. Studien zur Hermeneutik (Zwei Bande). Band 1: Zur Philosophie der Geisteswissenschaften. – München: K.Alber, 1982. – 344 s.

Gobler Н P., Lessing Н. U. (Hrsg.) О. F. Bollnow im Gesprach. – Freiburg / München, 1983. – 241 s.

Liessmann K. P. Theorie der Unbildung: Die Irrtümer der Wissensgesellschaft. – Wien : Paul Zsolnay, 2010. – 176 s.

Maassen, Oliver T. Die Bologna-Revolution : Auswirkungen der Hochschulreform in Deutschland / Oliver T. Maassen. - 3. Aufl.. - Frankfurt am Main: Bankakad.-Verl., 2014. – X, 231 s.

Morita T. Zur Bollnow – Reception in Japan. In: Padagogische Rundschau. 1983, 37, N. 6. – S.623-627.

Nohl H. Pädagogische Menschenkunde (Die pädagogischen, psychologischen und soziologischen Grundlagen der Pädagogik) II Handbuch der Pädagogik. Bd. 2. Langensalza. – Weinheim/Basel, 1981.–344 s. – S.51-75.

Wex P. Bachelor und Master: die Grundlagen des neuen Studiensystems in Deutschland; ein Handbuch / von Peter Wex. Berlin : Duncker und Humblot, 2005. – 448 s.

Zinchenko V. Institutional transformations systems of society and perspectives of critical theory in the social philosophy of education//Pedagogikа Filozoficznа. – № 1. – 2015. – S.59-68.

Downloads


Переглядів анотації: 468

Опубліковано

2016-11-08

Як цитувати

[1]
V. V. Zinchenko, «ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ І РЕФОРМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ: НІМЕЦЬКА МОДЕЛЬ», OD, вип. 3(15), с. 74–96, Лис 2016.

Номер

Розділ

Інтернаціоналізація вищої освіти