MAIN TRENDS AND PROBLEMS OF FORMING STANDARD OF HIGHER EDUCATION OF FUTURE FITNESS TRAINERS IN PEDAGOGICAL THEORY

Authors

  • Maryna N. Vasylenko National University of Physical Education and Sport of Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.3.3042

Abstract

The article presents modern trends of higher physical education reform in the context of global education policy (globalization, internationalization, Europeanization). The main risks and benefits of entering of national physical education into the EU are indicated in the article. It was found that training of future fitness trainers in higher education was the subject of a limited number of researches by domestic and foreign scientists. In most cases, authors confine themselves to one of a component of this training. The conclusion is that it is necessary to develop theoretical and methodological foundations for future fitness trainers' training in higher education.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Maryna N. Vasylenko, National University of Physical Education and Sport of Ukraine

PhD in physical education and sport, associate professor of the Department of Health, Fitness and Recreation

References

Актуальные проблемы развития фитнеса в России: Сборник материалов Всероссийской научно-практической конференции /под. ред. проф. Г.Н. Пономарева. – СПб. : Изд-во РГПУ им. Л. И. Герцена, 2009 – 260 с.

Атамась О. А. Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження технологій оздоровчого фітнесу : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 / О.А. Атамась. – Київ, 2015. – 20 с.

Баландин С. И. Междисциплинарный подход в подготовке кадров для области физической культуры и спорта : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.08 / С. И. Баландин. ‒ Санкт-Петербург, 2012. ‒ 24 с.

Батіщева М. Р. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу з дівчатами-старшокласницями : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Р. Батіщева. – Луганськ, 2009. – 20 с.

Беставишвили Т. Г. Разумный фитнес. Книга руководителя / Т. Г. Беставишвили. – СПб.: Изд-во «Нестор-История», 2011. – 536 с.

Боднар І. Підготовка фахівців з шейпінгу в умовах ступеневої системи освіти / І. Боднар, В. Ігумен, М. Линець // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2002. – № 2-3. – С. 30-32.

Денисова Л. В. Хмарні технології в освітньому процесі вищих навчальних закладів фізичної культури і спорту: стан питання та перспективи застосування / Л. В. Денисова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. – 2014. – Вип. 118(2). – С. 35-38.

Довідник користувача Європейської системи трансферу та накопичення кредитів (ЄКТС) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://euroosvita.osp-ua.info/html/ch3/dovidnyk-ekts.html.

Друзь І. М. Педагогічна система підготовки фахівців в умовах Болонського процесу / Актуальні проблеми підготовки фахівців в умовах кредитно-модульної системи: досвід вирішення та перспективи розвитку // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2011. – № 1. – С. 68-71.

Дутчак М. В., Василенко М. М. Теоретичне обгрунтування кваліфікаційної характеристики фітнес-тренера // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. ‒ 2013. ‒ № 2. ‒ С. 17-21.

Єсіна Н. Сутність та розвиток інтелектуально-творчих здібностей студентів / Н. Єсіна // Сучасні тенденції розвитку освітнього процесу України: Збірник наук. праць / За заг. ред. Г. Є. Гребенюка. – Харків: Стиль-Іздат, 2006. – С.302.

Іванова С. Вища освіта України як об'єкт впливу глобальних освітніх процесів / С. Іванова // Імідж сучасного педагога. – 2013. – № 6. – С. 9-11.

Калінічева Г. Вища освіта України в контексті сучасних цивілізаційних змін / Г. Калінічева // Українознавчий альманах. – 2014. – Вип. 17. ‒ С. 146-149.

Круглова Т.Э. К вопросу о роли преподавателя в системе высшего профессионального образования / Т.Э. Круглова // Вестник Балтийской педагогической академии. ‒ Вып. 74. – 2007. – С. 88-92.

Кудря М. М. Педагогічні засади збереження національної ідентичності вищої освіти України в контексті глобалізації : дис. канд.. пед.. наук. : 13.00.01 // М.М. Кудря. – Житомир, 2012. – 193 с.

Мельникова Н. Ю. Проблемы модернизации профессионального образования в сфере физической культуры и спорта / Н. Ю. Мельникова // Олімпійський спорт і спорт для всіх: тези доповідей IX Міжнародного наукового конгресу. – 20-23 вересня 2005 р. – Київ. – С. 921.

Пономарьов В. О. Формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього тренера з атлетичної гімнастики у процесі фахової підготовки: автореф. дис. на здобуття. наук. ступеню канд. пед. наук: 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / В. О. Пономарьов. – Запоріжжя, 2010. – 20 с.

Разуванов В. М. Совершенствование физкультурного образования на основе реализации современных тенденций развития высшей школы: автореф. дисс. … канд. пед. наук: 13.00.04 / В.М. Разуванов. – Минск, 2004. – 23 с.

Рашкевич Ю. М. «Болонський процес та нова парадигма вищої освіти»: монографія / Ю. М. Рашкевич . – Львів: Львівська політехніка, 2014. ‒ 168 с.

Сайкина Е. Г. Концептуальные основы подготовки специалистов по фитнесу в современных социокультурных условиях [монография] / Е.Г. Сайкина. – СПб.: Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2007. – 393 с.

Сватьєв А. В. Особливості підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту до професійної діяльності у вищих навчальних закладах // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах.‒ 2014. – Вип. 35 (88). – С. 519-525.

Скотт П. Глобализация и университет / П. Скотт // ВВШ «Alma Mater». – 2000. – № 4. – С. 3-8.

Собянин Ф. И. О компетентности и профессиональном мастерстве специалистов в сфере физической культуры / Ф. И. Собянин, С. Г. Дудкіна // Физическое воспитание студентов. – 2013. – № 1. – С. 68-73.

Твеліна А. О. Соціально-педагогічні передумови використання засобів оздоровчого фітнесу в системі підготовки майбутніх вчителів фізичної культури / А. О. Твеліна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. – 2014. – Вип. 118 (2). – С. 232-236.

Хазова С. А. Развитие конкурентоспособности специалистов по физической культуре и спорту в процессе профессиональной подготовки: [монография] / С.А. Хазова. – Майкоп, 2011. – 371 с.

Эбзеев М. М. Отрасль «физическая культура» в условиях рыночной экономики и подготовка будущих работников к решению её задач в процессе вузовского обучения : автореф. дис. на соиск. ученой степени доктора пед. наук : 13.00.08 / М.М. Эбзеев.– Майкоп, 2009. .‒ 57 с.

Columbia University in the city of New York [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.columbia.edu/content/faculty-staff.html

Downloads


Abstract views: 386

Published

2016-11-08

How to Cite

[1]
M. N. Vasylenko, “MAIN TRENDS AND PROBLEMS OF FORMING STANDARD OF HIGHER EDUCATION OF FUTURE FITNESS TRAINERS IN PEDAGOGICAL THEORY”, OD, no. 3(15), pp. 30–42, Nov. 2016.

Issue

Section

Philosophy and History of Education