TRANSFORMATION IDEAS OF ACTIVE APPROACH IN TEACHING HERITAGE ELEONOR YANOVSKA

Authors

  • Alla D. Sіchkar Кафедра педагогіки і психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка

Keywords:

fuzzy mathematical philosophy, fuzzy set, fuzzy logic, linguistic variable, terms of linguistic variables, membership functions, fuzzification, defuzzification

Abstract

The article connects to the problem of formation ideas active approach in Ukrainian preschooling at the beginning of the XX century, their development and transformation under the influence of socio-political ideology. According to the results of theoretical analysis of scientific achievements of the Soviet period and the period of independent Ukraine summarized Eleonory Yanovska contribution to the theory, practice active approach to training and education of preschool children. Allocated productive ideas activity approach to adapt them to modern educational space.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Бех І. Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід /І. Бех, Л. Зайцева //Дошкільне виховання. – 2013. – № 1. – С.2-5.

Гузій Н.В. Діяльнісно-орієнтовані методологічні засади педагогічного професіоналізму /Н. В. Гузій // Проблеми сучасної педагогічної світи: [зб.ст.] /РВНЗ «Крим. гуманіт. ун-т». – Ялта: [б.в.], 2007. – Сер.: Педагогіка і психологія, Вип. 15. – С. 118-125.

Декларація Наркомосу від 1. VII. 1920 р. по соціальному вихованню дітей. Положення, постанови, обіжники, схеми, штати та інші матеріали наркомосу про організацію дитячих будинків, інститутів, дитячих інспекцій, проведення літа, шкільних компаній та ін. /Центральний державний архів вищих органів влади та управління України.– Ф.166, оп.1, спр. 955, 70 арк., арк. 3-6.

Іванюк Г.І. Гра – проект розвитку особистості /"Modern preschooling: realities and prospects": Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова / Укл.: І.І.Загарницька, Г.В. Бєлєнька, А.В. Карнаухова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2008. с. 44 - 47 с.

Мельничук М.И. Воспитание детей дошкольного возраста в трудовом воспитании: Дис.канд.пед. наук.: 13.00.01. – Киев, 1995. – 198 с.

Матеріали про стан та роботу науково-педагогічних і методичних комітетів при відділі народної освіти України (протоколи, циркуляри, звіти, доповідні записки, статистичні відомості, таблиці / Центральний державний архів вищих органів влади та управління України. – Ф.166, оп. 4, спр. 339, 832 арк., арк. 506-508.

Матеріали про організацію соціального виховання дітей і підлітків на Україні (постанови, положення, циркуляри, інструкції / /Центральний державний архів вищих органів влади та управління України. – Ф.166, оп.2, спр. 1621, 252 арк., арк. 208-209.

Народный детский сад (С приложеним отчета о деятельности детского сада, приюта и школы нянь за 1906 год – К.: Киевское общество народних детских садов, 1907. – 96 с.

Попиченко С.С. Розвиток теорії і практики дошкільного виховання в Україні (кінець XIX – поч. XX ст.): Дис. канд. пед. наук: 13.00.01. – Умань, 1998. – 206 с.

Порадник по соціальному вихованню дітей /упор. Ценсоцвих наркомпросвіти УСРР. – Х.: Всеукр. Держ. Вид-во. – 1921 р. – Вип. 1. – 134 с.

Сусь Б. А. Діяльнісний підхід як ефективний спосіб забезпечення дієвості знань / Б. А .Сусь, М. І. Шут //Збірник наукових праць (Педагогічні науки). – Бердянськ. – 2007. – № 4. – С.14-8.

Улюкаєва І.Г. 20-ті роки: сміливий пошук освітян / І.Г. Улюкаєва //Дошкільне виховання. – 1994. – № 3. – С. 6-7.

Улюкаєва І.Г. Історія суспільного дошкільного виховання в Україні: Навч. посіб. – 2-е вид., доп. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2008. – 231 с.

Філімонова Т.В.Дитяча гра в суспільному дошкільному вихованні України (70-ті роки XIX ст. – кінець 20-тих років XX ст.): Дис. канд. пед. наук: 13.00.01. – Київ. – 2003. – 190с.

Шубина И.В. Деятельностный поход как педагогическая технология в формировании специалистов высшей школы» / И.В.Шубина //Право и образование. – 2012. – № 10. – С.45-49.

Яновськая Э. Народные детские сады как историческая необходимость /Э. Яновськая //Народный детский сад. – Киев: Киевское общество народних детских садов, 1907. – С. 12-21.

Яновськая Э. Воспитателные средства детского сада / Э. Яновская //Дошкольное воспитание. – 1911. – № 7. – С. 540-547; № 8. – С. 597-606.

Яновськая Э. Детский дом как историческая необходимость / Центральний державний архів вищих органів влади та управління України. –Ф.166, оп.2, спр. 1673, арк. 142-248.

Яновська Е. Про дошкільне виховання. Лист 1. / Елеонора Яновська //Радянська освіта. – 1925. – Ч. 3. березень, С.26-28.

Downloads


Abstract views: 491

Published

2014-11-20

How to Cite

[1]
Sіchkar A. D., “TRANSFORMATION IDEAS OF ACTIVE APPROACH IN TEACHING HERITAGE ELEONOR YANOVSKA”, OD, no. 4 (8), pp. 219–230, Nov. 2014.

Issue

Section

Загальний розділ

Similar Articles

You may also start an advanced similarity search for this article.