ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ З ВИКОРИСТАННЯМ ІННОВАЦІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.3-4.7391Ключові слова:
літературна компетентність, інформаційна компетентність, читач, художній твір, аналіз художнього твору, усвідомлене сприймання, аналітична діяльність, інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), практичні завданняАнотація
У статті розглянуто актуальні проблеми емоційно-інтелектуального розвитку й виховання молоді в процесі навчання літератури; з’ясовано мотиваційну готовність учнів 10-11-х класів до використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у предметній діяльності; запропоновано можливі види читацької діяльності з використанням ІКТ у ході подієвого, пообразного, проблемно-тематичного аналізів художнього твору; подано оцінки експериментальної роботи. Наведено зв’язок із важливими практичними завданнями, показники рівнів сформованості ЛК старшокласників засобами ІКТ. Розкрито досвід використання ІКТ під час аналізу художнього твору. Висвітлено естетичну рецепцію й мистецьку комунікацію (внутрішню й зовнішню) між автором, твором і читачем.
Завантаження
Посилання
Bihych, O.B. (2014), Klipove myslennia VS uchinnia studentiv // Suchasni napriamy
vykladannia humanitarnykh dystsyplin v serednikh ta vyshchykh navchalnykh
zakladakh : mova, literatura, istoriia : materialy IV Mizhnarodnoi naukovoi
konferentsii, 17-18 kvitnia 2014 r., Horlivka. Horlivka : Vydavnytstvo PP
«Kolehiia». 276 s.
Iauss, H.R. (2007 ), Retseptyvna estetyka y literaturna komunikatsiia // Slovo i Chas. №6
S. 37 – 45.
Husserl E. Intentsiia / E. Husserl – [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : URL
:https://uk.wiktionary.org/wiki/%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B
D%D1%86%D1%96%D1%8F.
Aleksandrov, H.N. (2000), Pedahohycheskye systemy, pedahohycheskye protsessy y
pedahohycheskye tekhnoolhyy / H. N. Aleksandrov // Yzd. Akademyy
pedahohycheskykh y sotsyalnykh nauk. – Vyp. 4. – M. : Yzd. NPO MODЭK.
–62.
Praktychna mediaosvita: avtorski uroky. Zbirka (2013) / red.-upor. V.F. Ivanov,
O.V. Volosheniuk ; [za naukovoiu redaktsiieiu V.V. Rizuna]. – Kyiv :
Akademiia ukrainskoi presy, Tsentr vilnoi presy. 447 s.
Selevko, H.K. (1998), Sovremennye obrazovatelnye tekhnolohy : uchebn. posob. /
H.K. Selevko. – M. : Narodnoe obrazovanye. 256 s.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.