НАВЧАЛЬНА ПЛАТФОРМА CANVAS: МОЖЛИВОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.410

Ключові слова:

навчання, онлайн-курси, Canvas, освіта, цифрові технології

Анотація

Останнім часом освітня сфера зазнає поступових змін у підходах до неї та ставленні всіх її учасників до процесу навчання. Швидка цифровізація разом із глобальними життєвими викликами, такими як пандемія Covid-19, дозволяє використовувати технології разом із традиційними засобами освіти, щоб задовольнити потреби сучасних учнів не лише безболісно, але й сприятливо. У статті розглядається необхідність модернізації традиційного навчального процесу та оптимізації його для тих, хто займається за індивідуальним планом або у форматі вимушеного дистанційного навчання, також спричиненим пандемією. Реалізація сучасних змін може бути здійснена за допомогою спеціалізованих додатків та веб-систем, зокрема платформи онлайн-курсів «Канвас» (Canvas), яка знаходиться в центрі уваги нашої статті. Також у роботі коротко згадуються попередні дослідження колег, які працювали зі схожими платформами та / або власне із «Канвас». У статті також розкрито технічні можливості та особливості системи «Канвас», представлено дослідження її відповідності сучасним потребам студентів шляхом аналізу її переваг та недоліків, а також описано її плюси та мінуси не лише з точки зору студентів, які вважаються представниками основної категорії користувачів платформи, але також враховуючи досвід викладачів та іхні враження від платформи як основної чи допоміжної освітньої системи онлайн-курсів. Читачі цієї статті також можуть ознайомитися з основними елементами структури платформи «Канвас», дізнатися про їхні характеристики та вирішити, чи схвалювати чи таку альтернативу застарілому відвідуванню курсів. Крім того, дослідження включає опитування, проведене серед 50 студентів, які вже використовували платформу відповідно до вимог навчальної програми, тож поділитися враженнями, починаючи з приєднання до системи та завершуючи загальним огляду цього осередку онлайн-курсів. Підсумовуючи, ми надаємо читачам статті загальний висновок про платформу, її відповідність вимогам освітньої системи, зокрема потребам учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Bardus, I., Herasymenko, Y., Nalyvaiko, O., Rozumna, T., Vaseiko, Y., & Pozdniakova, V. (2021). Organization of Foreign Languages Blended Learning in COVID-19 Conditions by Means of Mobile Applications. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13(2), 268-287. https://doi.org/10.18662/rrem/13.2/421(in English)

Canvas Overview Instructure. Retrieved from https://www.instructure.com/en-gb/canvas. (Accessed on: 18.09.2021) (in English)

Canvas Student – Apps on Google Play. Retrieved from https://play.google.com/store/apps/details?id=com.instructure.candroid&hl=en. (Accessed on: 21.09.2021) (in English)

Course materials: An Instruction for Creating Courses in LMS CANVAS. Retrieved from https://canvas.talantiuspeh.ru/courses/44/pages/o-sistiemie-upravlieniiem-obuchieniiem-canvas. (Accessed on: 18.09.2021) (in Russian)

Desai U. (2020). Student Interaction Network Analysis on Canvas LMS. (Master’s thesis). Miami University. OhioLINK Electronic Theses and Dissertations Center. Retrieved from http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=miami1588339724934746. (Accessed on: 29.10.2021) (in English)

Duin, A. H., & Tham, J. (2020). The current state of analytics: Implications for learning management system (LMS) use in writing pedagogy. Computers and Composition, 55, 102544. https://doi.org/10.1016/j.compcom.2020.102544 (in English)

Elshareif E. & Mohamed E. (2021). The effects of e-learning on students’ motivation to learn in higher education. Online Learning. 25(3). 128–143. DOI: http://dx.doi.org/10.24059/olj.v25i3.2336 (in English)

Endozo A. N., Oluyinka S., Daenos R. G. (2019). Teachers' Experiences towards Usage of Learning Management System: CANVAS, ICETC 2019: 2019 11th International Conference on Education Technology and Computers. Amsterdam, Netherlands. 91–95. DOI: https://doi.org/10.1145/3369255.3369257 (in English)

Fauzi M., Murdiono M., Anindiati I., Lu’lu In Nada A., Rohmanul Khakim R., & Mauludiyah L. (2020). Developing Arabic language instructional content in Canvas LMS for the era and post Covid-19 pandemic. Izdihar: Journal of Arabic Language Teaching, Linguistics, and Literature. 3(3). 161–180. DOI: https://doi.org/10.22219/jiz.v3i3.15017 (in English)

John, R. (2021). Canvas LMS course design. Packt Publishing Ltd.

Milheim K., Fraenza C., & Palermo-Kielb K. (2021). Supporting student initiated mobile device use in online learning. Online Learning. 25(3). 267–288. DOI: http://dx.doi.org/10.24059/olj.v25i3.2438 (in English)

Mpungose C. B., Khoza S. B. (2020). Postgraduate Students’ Experiences on the Use of Moodle and Canvas Learning Management System. Tech Know Learn. DOI: https://doi.org/10.1007/s10758-020-09475-1 (in English)

Nalyvaiko O. O., Domnicheva L. O., Zemlin U. S., Vakulenko A. I. (2019). The Use of Stop Motion Technology in Foreign Languages Learning, Problems and Ways of a Competence Approach Realization in Modern Education. International scientific-methodical conference materials. Kreydun N. P. and others (Eds.). Kharkiv, Ukraine: PPPEA “Brovin”. 108-111 (in Ukrainian)

Nalyvaiko O. O., Reznichenko H. I., Bondarenko A. Yu., Kudayeva O. O., Kulakova I. S. (2019). The Use of Digital Applications Quizlet and Google Classroom during Foreign Languages Learning in a Context of a Competent Approach, Problems and Ways of a Competence Approach Realization in Modern Education. International scientific-methodical conference materials. Kreydun N. P. and others (Eds.). Kharkiv, Ukraine: PPPEA “Brovin”. 124–127 (in Ukrainian)

Nalyvaiko O. O., Zemlin U. S., Vakulenko A. I. (2021). The Use of the Mobile Application “Explain Everything” for Studying in the Format of Distance Education, Problems and Ways of a Competence Approach Realization in Modern Education. II International scientific-methodical conference materials. Zhukova O. A., Komyshan A. I. (Eds.). Kharkiv, Ukraine: PPPEA “Brovin”. 114–120. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5034590 (in Ukrainian)

Nalyvaiko O., Vakulenko A., Zemlin U. (2020). Features of Forced Quarantine Distance Learning. Scientific notes of the pedagogical department. 47. 78–87. DOI: https://doi.org/10.26565/2074-8167-2020-47-09 (in English)

Nalyvaiko O., Vakulenko A., & Zemlin U. (2020). The Use of the Mobile Application “Drops” in the Process of Learning Foreign Languages. Electronic Scientific Professional Journal “Open Educational E-Environment of Modern University”. (8). 107–120. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020.8.10 (in English)

Nichter S. (2021). Does mode of access make a difference? Mobile learning and online student engagement. Online Learning. 25(3). 5–17. DOI: http://dx.doi.org/10.24059/olj.v25i3.2848 (in English)

Petranovskaja L. (2019). We are preparing our children for the world before yesterday. Retrieved from https://osvitanova.com.ua/posts/1919-liudmyla-petranovskaia-my-hotovym-detei-k-pozavcherashnemu-myru. (Accessed on: 18.09.2021) (in Russian)

Pujasari R. S., & Ruslan R. (2021). Utilizing Canvas in Technology Enhanced Language Learning Classroom: a Case Study. The Journal of English Literacy Education: The Teaching and Learning of English as a Foreign Language. 8(1). 42–54. DOI: https://doi.org/10.36706/jele.v8i1.14240 (in English)

Rupere T., Jakovljevic M. (2021). Usability and user evaluation of an integrated multimedia e-learning management system. Knowledge Management & E-Learning: An International Journal. Vol. 13, № 3. 334–366. DOI: https://doi.org/10.34105/j.kmel.2021.13.018 (in English)

Zhernovnykova О., Peretiaha L., Kovtun А., Korduban М., Nalyvaiko О., & Nalyvaiko N. (2020). The Technology of Prospective Teachers’ Digital Competence Formation by Means of Gamification. Information Technologies and Learning Tools, 75(1), 170–185. https://doi.org/10.33407/itlt.v75i1.3036 (in Ukrainian)

Downloads


Переглядів анотації: 1651

Опубліковано

2021-11-30

Як цитувати

[1]
О. Наливайко і А. Вакуленко, «НАВЧАЛЬНА ПЛАТФОРМА CANVAS: МОЖЛИВОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ », OD, вип. 35, вип. 4, с. 154–172, Лис 2021.

Номер

Розділ

Інновації в освіті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають