ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ З ВИКОРИСТАННЯМ ІННОВАЦІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Svitlana Palamar Київський університет імені Бориса Грінченка http://orcid.org/0000-0001-6123-241X
  • Lyudmyla Nazarenko Миколаївська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 11

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.3-4.7391

Ключові слова:

літературна компетентність, інформаційна компетентність, читач, художній твір, аналіз художнього твору, усвідомлене сприймання, аналітична діяльність, інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), практичні завдання

Анотація

У статті розглянуто актуальні проблеми емоційно-інтелектуального розвитку й виховання молоді в процесі навчання літератури; з’ясовано мотиваційну готовність учнів 10-11-х класів до використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у предметній діяльності; запропоновано можливі види читацької діяльності з використанням ІКТ у ході подієвого, пообразного, проблемно-тематичного аналізів художнього твору; подано оцінки експериментальної роботи. Наведено зв’язок із важливими практичними завданнями, показники рівнів сформованості ЛК старшокласників засобами ІКТ. Розкрито досвід використання ІКТ під час аналізу художнього твору. Висвітлено естетичну рецепцію й мистецьку комунікацію (внутрішню й зовнішню) між автором, твором і читачем.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Svitlana Palamar, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник,
заступник директора з наукової роботи, доцент кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту

Lyudmyla Nazarenko, Миколаївська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 11

кандидат педагогічних наук, учитель

Посилання

Bihych, O.B. (2014), Klipove myslennia VS uchinnia studentiv // Suchasni napriamy

vykladannia humanitarnykh dystsyplin v serednikh ta vyshchykh navchalnykh

zakladakh : mova, literatura, istoriia : materialy IV Mizhnarodnoi naukovoi

konferentsii, 17-18 kvitnia 2014 r., Horlivka. Horlivka : Vydavnytstvo PP

«Kolehiia». 276 s.

Iauss, H.R. (2007 ), Retseptyvna estetyka y literaturna komunikatsiia // Slovo i Chas. №6

S. 37 – 45.

Husserl E. Intentsiia / E. Husserl – [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : URL

:https://uk.wiktionary.org/wiki/%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B

D%D1%86%D1%96%D1%8F.

Aleksandrov, H.N. (2000), Pedahohycheskye systemy, pedahohycheskye protsessy y

pedahohycheskye tekhnoolhyy / H. N. Aleksandrov // Yzd. Akademyy

pedahohycheskykh y sotsyalnykh nauk. – Vyp. 4. – M. : Yzd. NPO MODЭK.

–62.

Praktychna mediaosvita: avtorski uroky. Zbirka (2013) / red.-upor. V.F. Ivanov,

O.V. Volosheniuk ; [za naukovoiu redaktsiieiu V.V. Rizuna]. – Kyiv :

Akademiia ukrainskoi presy, Tsentr vilnoi presy. 447 s.

Selevko, H.K. (1998), Sovremennye obrazovatelnye tekhnolohy : uchebn. posob. /

H.K. Selevko. – M. : Narodnoe obrazovanye. 256 s.

Downloads


Переглядів анотації: 184

Опубліковано

2019-10-17

Як цитувати

[1]
S. Palamar і L. Nazarenko, «ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ З ВИКОРИСТАННЯМ ІННОВАЦІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ», OD, с. 73–91, Жов 2019.

Номер

Розділ

Соціокультурологічні засади сучасної освіти