АКСІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ ФРАНЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.219Ключові слова:
освіта дорослих, аксіологічні аспекти освіти дорослих, ціннісні орієнтири освіти дорослихАнотація
В статті обґрунтовано аксіологічні аспекти освіти дорослих у Франції в контексті тенденцій сучасного європейського освітнього простору. Проаналізовано особливості освіти дорослих у Франції, форми і методи її організації з врахуванням адаптації фахівців до швидкоплинних умов праці. Виокремлено ціннісні орієнтири освіти дорослих з врахуванням соціально-економічного та духовного розвитку французького суспільства.
Завантаження
Посилання
Зязюн Л. І. Особливості самоосвіти дорослих в освітній системі Франції / Педагогічний процес: теорія і практика (педагогіка, психологія). – К.: ЕКМО, Вип. 3, С.88-101.
Комар О. Дослідження проблеми організації освіти дорослих у Франції. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Електронний ресурс. Режим доступу: http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/bitstream
Образование взрослых: цели и ценности / Под ред.Г. С. Сухобской, Е. А. Соколовской, Т. В. Шадриной. – СПб.:ИОВ РАО, 2002. – 188 с.
Сігаєва Л. Є. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.) / За ред.. С.О. Сисоєвої. – К.: АПН України, інститут пед.. освіти і освіти дорослих, 2010., С. 90-101.
AdultEducationinFrance– GRETA. Електронний ресурс. Режим доступу https://www.french-property.com/guides/france/public-services/higher-education/adult
Lecitepédagogiqueduministèredel’Educationnationale. Електронний ресурс. Режим доступу http: // eduscol. education. fr/
References
Ziaziun L.I. Osoblyvosti samoosvity doroslykh v osvitnii systemi Frantsii [Features of self-education of adults in the educational system of France]/ Pedahohichnyi protses: teoriia i praktyka (pedahohika, psykholohiia). – K.: EKMO, Vyp. 3, S.88-101.
Komar O. Doslidzhennia problemy orhanizatsii osvity doroslykh u Frantsii.[ Study of the problem of adult education organization in France] Umanskyi derzhavnyi pedahohichnyi universytet imeni Pavla Tychyny. Elektronnyi resurs. Rezhym dostupu: http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/bitstream
Obrazovanie vzroslyh: celi i cennosti[Adult Education: Goals and Values] / Pod red.G. S. Suhobskoj, E. A. Sokolovskoj, T. V. Shadrinoj. – SPb.:IOV RAO, 2002. – 188 s.
Sihaieva L. Ye. Rozvytok osvity doroslykh v Ukraini (druha polovyna ⅩⅩ st. – pochatok ⅩⅩⅠ st.) [Development of adult education in Ukraine (the second half of the twentieth century - the beginning of the XXI century)]/ Za red.. S.O. Sysoievoi. – K.: APN Ukrainy, instytut ped.. osvity i osvity doroslykh, 2010., S. 90-101.
AdultEducationinFrance– GRETA. Electronic resource. Access mode https://www.french-property.com/guides/france/public-services/higher-education/adult
Lecitepédagogiqueduministèredel’Educationnationale. Electronic resource. Access mode http: // eduscol. education. fr/
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.