ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ, ФОРМ, ВИДІВ ТА ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2020.2.3Ключові слова:
вагові коефіцієнти, види навчання, засоби, експертна оцінка, ефективність, методична компетентність, методи, оцінювання, форми, хорове диригуванняАнотація
Сучасна вітчизняна освіта спрямована на підвищення якості навчання майбутніх учителів музичного мистецтва, самовдосконалення професійної і методичної компетентності викладачів і студентів, практичне застосування набутих знань, умінь і навичок у музично-педагогічній діяльності. Тому актуальним стає пошук та використання ефективних методів, форм і технологій навчання.
Проведене експертне оцінювання дозволило визначити ефективність запропонованих методів, форм, видів, засобів та технологій навчання під час вивчення дисципліни «Хорове диригування». Подана стаття пропонує традиційні і сучасні методи, організаційні форми та засоби навчання, дає характеристику, класифікацію і їх порівняльний аналіз. Представлені результати оцінювання із застосуванням методів експертної оцінки, простого ранжування і вагових коефіцієнтів.
Завантаження
Посилання
• Коваленко І. Г. Методика формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів музики в процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін: дис. …канд. пед. наук: 13.00.02. Київ, 2008. 210 с.
• Лебедева О. В. Развитие методической компетентности учителя как средство повышения эффективности учебного процесса в общеобразовательной школе: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. Новгород, 2007. 24 с.
• Михаськова М. А. Формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики: автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.02. Київ, 2007. 19 с.
• Олексюк О. М. Музична педагогіка: навч. посібник. Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. 248 с.
• Орлов В. Ф. Теоретичні та методичні засади професійного становлення майбутніх учителів мистецьких дисциплін: автореф. дис. … доктора пед. наук: 13.00.04. Київ, 2004. 45 с.
• Теряєва Л. А. Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики з диригентсько-хорової підготовки на основі модульного навчання. Науковий часопис / Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: збірник наукових праць. Вип.20 (25). Київ: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. С. 91–94.
• Чернилевский Д. В. Дидактические технологии в высшей школе: учебное пособие для вузов. Москва: Юнити - Дана, 2002. 437 с.
• Щербань П. М. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах: навчальний посібник. Київ: Вища школа, 2004. 207 с.
• Lebler, D. (2008). Popular music pedagogy: peer learning in practice. Music Education Research. Vol. 10, Issue 2, 193-213. DOI: 10.1080/14613800802079056 (eng).
References
• Kovalenko, I. H. (2008) Metodyka formuvannya profesiyno-osobystisnykh yakostey maybutnikh uchyteliv muzyky v protsesi vyvchennya dyryhent·sʹko-khorovykh dystsyplin [Methodology of forming of professionally-personality internalss of future music masters is in the process of study of conductor-choral disciplines]: dys. …kand. ped. nauk: 13.00.02. Kyyiv: NPU im. M. P. Drahomanova. 210 s.
• Lebedeva, O. V. (2007) Razvitiye metodicheskoy kompetentnosti uchitelya kak sredstvo povysheniya effektivnosti uchebnogo protsessa v obshcheobrazovatel'noy shkole [Развитие of методической of компетентности teacher of как средство повышения эффективности учебного процесса in общеобразовательной школе[: avtoref. dis. … kand. ped. nauk: 13.00.01. Novgorod, 24 s.
• Mykhas’kova, M. A. (2007) Formuvannya fakhovoyi kompetentnosti maybutnikh vchyteliv muzyky [
Forming of professional competence of future music masters]: avtoref. dys. ... kand. ped. nauk: 13.00.02. Kyyiv. 19 s.
• Oleksyuk, O. M. (2013) Muzychna pedahohika [Musical pedagogics]: navch. posibnyk. Kyyiv. un-t im. B. Hrinchenka. 248 s.
• Orlov, V. F. (2004) Teoretychni ta metodychni zasady profesiynoho stanovlennya maybutnikh uchyteliv mystetsʹkykh dystsyplin [Theoretical and methodical principles of the professional becoming of future teachers of artistic disciplines]: avtoref. dys. ... doktora ped. nauk: 13.00.04. Kyyiv. 45 s.
• Terіaіeva, L. A. (2016) Formuvannya metodychnoyi kompetentnosti maybutnikh uchyteliv muzyky z dyryhent·sʹko-khorovoyi pidhotovky na osnovi modulʹnoho navchannya [Forming of methodical competence of future music masters is from conductor-choral preparation on the basis of module studies]. Naukovyy chasopys / Nats. ped. un-t imeni M. P. Drahomanova. Seriya 14. Teoriya i metodyka mystetsʹkoyi osvity: zbirnyk naukovykh pratsʹ. Vyp.20 (25). Kyyiv: NPU im. M.P. Drahomanova. S. 91–94.
• Chernilevskiy, D. V. (2002) Didakticheskiye tekhnologii v vysshey shkole [Didactic technologies are at higher school]: uchebnoye posobiye dlya vuzov. Moskva: Yuniti - Dana. 437 s.
• Shcherban, P. M. (2004) Navchalʹno-pedahohichni ihry u vyshchykh navchalʹnykh zakladakh [Educational-pedagogical playing higher educational establishments: train aid]: navchalʹnyy posibnyk. Kyyiv: Vyshcha shkola. 207 s
• Lebler, D. (2008). Popular music pedagogy: peer learning in practice. Music Education Research. Vol. 10, Issue 2, 193213. DOI: 10.1080/14613800802079056
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.