НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ ЯК УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ СВІТУ

Автор(и)

  • Olga Melnychenko Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут, бульвар І. Шамо 18/2 http://orcid.org/0000-0002-5297-9551

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2020.1.13

Ключові слова:

якість навчання, критерії оцінки якості навчання, дослідження в галузі освіти, дослідницький університет, рейтинг кращих університетів світу, підготовка в галузі освіти

Анотація

Стаття присвячена аналізу наукових досліджень кращих університетів світу, що здійснюють підготовку в галузі освіти, та їх впливу на якість навчання.
За основу аналізу покладено результати рейтингу QS World University Rankings в галузі освіти, який визначив десятку кращих університетів світу в 2019 році, що готують спеціалістів в галузі освіти. В статті виокремленні як загальні напрями та теми наукових досліджень, так і специфічні, притаманні кожному університетові. Авторка розкриває особливості дослідницької роботи кращих університетів світу з освітньої галузі та її взаємозв’язок з якістю навчання.
Особливу увагу приділено критеріям якості (успішності) діяльності університетів, і з наукових досліджень зокрема. В статті підкреслено, що аналіз досліджень в галузі освіти кращих університетів світу як умова забезпечення якості навчання, може бути дуже корисним для розвитку освіти (і не тільки педагогічної) в Україні.
Відзначено, що високий рівень досліджень у галузі освіти допоможе українській освіті досягти сучасної якості навчання, здійснювати її на дослідницькій основі та набути практико орієнтованого характеру.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Olga Melnychenko, Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут, бульвар І. Шамо 18/2

Кандидат історичних наук, доцент, доцент кафедри теорії та історії педагогіки

Посилання

• Steven, Sample (2002) The Research University of the 21st Century: What Will it Look Like? https://about.usc.edu/steven-b-sample/speeches/the-research-university-of-the-21st-century-what-will-it-look-like/

• John, T. (2006) Managing the Unmanageable: The Management of Research in Research-Intensive Universities. Higher Education Management and Policy 18 (2), 1–25

• John, T. (2006) The Road to Academic Excellence: The Making of World-Class Research Universities. http://www.finhed.org/media/files/02-Taylor_-_Managing_the_Unmanageable.pdf

• Altbach, Philip G, (2013). The Complexity of Higher Education: A Career in Academics and Activism. Boston: The Boston College, Center for International Higher Education).

• The Road to Academic Excellence: The Making of World-Class Research Universities, 2012, National Academies Press, p.40.

• QS World University Rankings. https://www.google.com/search?q=QS+World+University+Rankings.&rlz=1C1CHZL_ruUA748UA748&oq=QS+World+University+Rankings.&aqs=chrome.

Downloads


Переглядів анотації: 194

Опубліковано

2020-03-17

Як цитувати

[1]
O. Melnychenko, «НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ ЯК УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ СВІТУ», OD, вип. 1 (28), с. 155–168, Бер 2020.

Номер

Розділ

Компаративні освітні розвідки