НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ ЯК УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ СВІТУ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2020.1.13Ключові слова:
якість навчання, критерії оцінки якості навчання, дослідження в галузі освіти, дослідницький університет, рейтинг кращих університетів світу, підготовка в галузі освітиАнотація
Стаття присвячена аналізу наукових досліджень кращих університетів світу, що здійснюють підготовку в галузі освіти, та їх впливу на якість навчання.
За основу аналізу покладено результати рейтингу QS World University Rankings в галузі освіти, який визначив десятку кращих університетів світу в 2019 році, що готують спеціалістів в галузі освіти. В статті виокремленні як загальні напрями та теми наукових досліджень, так і специфічні, притаманні кожному університетові. Авторка розкриває особливості дослідницької роботи кращих університетів світу з освітньої галузі та її взаємозв’язок з якістю навчання.
Особливу увагу приділено критеріям якості (успішності) діяльності університетів, і з наукових досліджень зокрема. В статті підкреслено, що аналіз досліджень в галузі освіти кращих університетів світу як умова забезпечення якості навчання, може бути дуже корисним для розвитку освіти (і не тільки педагогічної) в Україні.
Відзначено, що високий рівень досліджень у галузі освіти допоможе українській освіті досягти сучасної якості навчання, здійснювати її на дослідницькій основі та набути практико орієнтованого характеру.
Завантаження
Посилання
• Steven, Sample (2002) The Research University of the 21st Century: What Will it Look Like? https://about.usc.edu/steven-b-sample/speeches/the-research-university-of-the-21st-century-what-will-it-look-like/
• John, T. (2006) Managing the Unmanageable: The Management of Research in Research-Intensive Universities. Higher Education Management and Policy 18 (2), 1–25
• John, T. (2006) The Road to Academic Excellence: The Making of World-Class Research Universities. http://www.finhed.org/media/files/02-Taylor_-_Managing_the_Unmanageable.pdf
• Altbach, Philip G, (2013). The Complexity of Higher Education: A Career in Academics and Activism. Boston: The Boston College, Center for International Higher Education).
• The Road to Academic Excellence: The Making of World-Class Research Universities, 2012, National Academies Press, p.40.
• QS World University Rankings. https://www.google.com/search?q=QS+World+University+Rankings.&rlz=1C1CHZL_ruUA748UA748&oq=QS+World+University+Rankings.&aqs=chrome.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.