ЦИФРОВА КОМПЕТЕНЦІЯ ПЕДАГОГА НОВОЇ ШКОЛИ АВСТРІЇ

Автор(и)

  • Angelika Solomakha Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра іноземних мов і методик їх навчання

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.3-4.554

Ключові слова:

педагог, педагогічна освіта, професійна компетентність педагога, цифрова компетенція

Анотація

В статті досліджено досвід реформування освіти Австрією та створення нової цифрової школи «Schule 4.0. – jetzt wird’s digital». У результаті дослідження встановлено, що обов’язковим компонентом професійної компетентності сучасного педагога Австрії, у тому числі вчителя іноземних мов, є цифрова компетенція. Проаналізовано стратегічні документи педагогічної підготовки в частині розвитку цифрової компетенції та встановлено, що майбутні педагог сучасної австрійської школи повинен розвивати свої цифрові навички від початку навчання у педагогічному ВНЗ та досягти рівня «Експерт» відповідно до Рамки цифрової компетентності (2016 та 2017 р.р.), в період отримання магістерського ступеню.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Angelika Solomakha, Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра іноземних мов і методик їх навчання

кафедра іноземних мов і методик їх навчання, доцент, канд.філол. наук, кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

ANNEX to the Proposal for a Council Recommendation on Key Competences for Lifelong Learning URL: https://ec.europa.eu/education/sites/education/files/swd-recommendation-key-competences-lifelong-learning.pdf (дата звернення: 05.05.2018).

Bundesrahmengesetz zur Einführung einer neuen Ausbildung für Pädagoginnen und Pädagogen. URL: https://www.parlament.gv.at/PAKT/VHG/XXIV/I/I_02348/).(дата звернення: 05.05.2018).

E-Learning-Strategiegruppe der Pädagogischen Hochschulen Österreichs: Weißbuch zum Kompetenzaufbau von Pädagoginnen und Pädagogen für den Umgang mit digitalen Medien und Technologien. Pörtschach, Mai 2013. URL: http://docplayer.org/14571581-Weissbuch-zum-kompetenzaufbau-von-paedagoginnen-und-paedagogen-fuer-den-umgang-mit-digitalen-medien-und-technologien.html (дата звернення: 04.05.2018).

«Schule 4.0. – jetzt wird’s digital». URL: https://www.schule40.at/ (дата звернення: 05.05.2018).

Wie kann Medienkompetenz die Demokratie stärken? URL: https://bildung.bmbwf.gv.at/schulen/termine/veranstaltungen/medien_demokratie.html (дата звернення: 04.05.2018).

Vuorikari, R., Punie, Y., Carretero Gomez S., Van den Brande, G. (2016). DigComp 2.0: The Digital Competence Framework for Citizens. Update Phase 1: The Conceptual Reference Model. Luxembourg Publication Office of the European Union. EUR 27948 EN. doi:10.2791/115174 URL: http://publications.jrc.ec.europa.eu/repository/bitstream/JRC106281/web-digcomp2.1pdf_(online).pdf (дата звернення: 05.05.2018).

Downloads


Переглядів анотації: 456

Опубліковано

2018-09-08

Як цитувати

[1]
A. Solomakha, «ЦИФРОВА КОМПЕТЕНЦІЯ ПЕДАГОГА НОВОЇ ШКОЛИ АВСТРІЇ», OD, с. 299–308, Вер 2018.

Номер

Розділ

Компаративістика у сфері освіти