ЦИФРОВА КОМПЕТЕНЦІЯ ПЕДАГОГА НОВОЇ ШКОЛИ АВСТРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.3-4.554Ключові слова:
педагог, педагогічна освіта, професійна компетентність педагога, цифрова компетенціяАнотація
В статті досліджено досвід реформування освіти Австрією та створення нової цифрової школи «Schule 4.0. – jetzt wird’s digital». У результаті дослідження встановлено, що обов’язковим компонентом професійної компетентності сучасного педагога Австрії, у тому числі вчителя іноземних мов, є цифрова компетенція. Проаналізовано стратегічні документи педагогічної підготовки в частині розвитку цифрової компетенції та встановлено, що майбутні педагог сучасної австрійської школи повинен розвивати свої цифрові навички від початку навчання у педагогічному ВНЗ та досягти рівня «Експерт» відповідно до Рамки цифрової компетентності (2016 та 2017 р.р.), в період отримання магістерського ступеню.Завантаження
Посилання
ANNEX to the Proposal for a Council Recommendation on Key Competences for Lifelong Learning URL: https://ec.europa.eu/education/sites/education/files/swd-recommendation-key-competences-lifelong-learning.pdf (дата звернення: 05.05.2018).
Bundesrahmengesetz zur Einführung einer neuen Ausbildung für Pädagoginnen und Pädagogen. URL: https://www.parlament.gv.at/PAKT/VHG/XXIV/I/I_02348/).(дата звернення: 05.05.2018).
E-Learning-Strategiegruppe der Pädagogischen Hochschulen Österreichs: Weißbuch zum Kompetenzaufbau von Pädagoginnen und Pädagogen für den Umgang mit digitalen Medien und Technologien. Pörtschach, Mai 2013. URL: http://docplayer.org/14571581-Weissbuch-zum-kompetenzaufbau-von-paedagoginnen-und-paedagogen-fuer-den-umgang-mit-digitalen-medien-und-technologien.html (дата звернення: 04.05.2018).
«Schule 4.0. – jetzt wird’s digital». URL: https://www.schule40.at/ (дата звернення: 05.05.2018).
Wie kann Medienkompetenz die Demokratie stärken? URL: https://bildung.bmbwf.gv.at/schulen/termine/veranstaltungen/medien_demokratie.html (дата звернення: 04.05.2018).
Vuorikari, R., Punie, Y., Carretero Gomez S., Van den Brande, G. (2016). DigComp 2.0: The Digital Competence Framework for Citizens. Update Phase 1: The Conceptual Reference Model. Luxembourg Publication Office of the European Union. EUR 27948 EN. doi:10.2791/115174 URL: http://publications.jrc.ec.europa.eu/repository/bitstream/JRC106281/web-digcomp2.1pdf_(online).pdf (дата звернення: 05.05.2018).
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.