СТАН ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РОЗВИТОК СІМЕЙНИХ ФОРМ ВИХОВАННЯ В М. КИЄВІ

Автор(и)

  • Тетяна Журавель Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Марина Снітко Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2017.1-2.795

Ключові слова:

дитячий будинок сімейного типу, діти з інвалідністю, діти, позбавлені батьківського піклування, діти-сироти, опіка, піклування, прийомна сім’я, сімейні форми виховання, усиновлення

Анотація

У статті проаналізовано стан функціонування сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у м. Києві, а також сформовано рекомендації щодо їх розвитку, зокрема для влаштування дітей з інвалідністю. Автори звертають увагу на тенденції щодо загальної кількості, статі, віку усиновлених дітей, дітей, переданих під опіку/піклування, дітей, які виховуються у прийомних сім’ях і дитячих будинках сімейного типу, зокрема, дітей з інвалідністю. У статті наводяться проблемні аспекти влаштування дітей з інвалідністю у сімейні форми виховання та шляхи їх подолання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Губерт Г. Формування державної політики щодо захисту прав дітей-сиріт та дітей у період незалежності України / Г. Губерт // Scientific Journal «ScienceRise». – Політичні науки. – №6/1(11). – 2015. – С. 89–93, DOI: 10.15587/2313-8416.2015.44453.

Тунтуєва С. В. Сімейні форми виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в діяльності Міжнародної благодійної організації «Благодійний фонд «СОС Дитяче Містечко» / С. В. Тунтуєва, Харченко Л. Г. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – Педагогічні науки. – 2012. – № 19(2). – С. 180–185.

Тунтуєва С. В. Упровадження технології соціального супроводження сімейних форм виховання в діяльність неурядової громадської організації / Тунтуєва С. В. // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2014 . – №1. – С. 73–77.

Удовенко Ю. Методичний посібник до впровадження Програми наставництва для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / Ю. Удовенко, О. Смаль. – К. : 2012. – 121 с.

A Continuum of Care for Orphans and Vulnerable Children [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.bettercarenetwork.org/sites/default/files/A%20Continuum%20of%20Care%20for%20Orphans%20and%20Vulnerable%20Children.pdf

Guidance for Orphans and Vulnerable Children Programming [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.pepfar.gov/documents/organization/195702.pdf

Semigina Т. Social work education in post-socialist and post-modern era: case of Ukraine / T. Semigina // Global social work education- crossing borders blurring boundaries ; editors : Caroline Noble, Helle Strauss, Brian Littlechild. – Sydney University Press, 2014. – P. 257–269, DOI: 10.13140/RG.2.2.25366.55365.

Downloads


Переглядів анотації: 374

Опубліковано

2017-03-24

Як цитувати

[1]
Т. Журавель і М. Снітко, «СТАН ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РОЗВИТОК СІМЕЙНИХ ФОРМ ВИХОВАННЯ В М. КИЄВІ», OD, с. 79–95, Бер 2017.

Номер

Розділ

Лідерство та управління освітою