ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.3-4.110120

Ключові слова:

предметно-практична діяльність, предметно-практична компетентність, художня праця

Анотація

У статті здійснено огляд сучасних тенденцій у сфері трудового виховання дітей дошкільного віку. Досліджено роль художньої праці у забезпеченні їхнього різнобічного гармонійного розвитку. В результаті аналізу наукової та методичної літератури розглянуто шляхи удосконалення змісту художньої праці дошкільників. З’ясовано фактори впливу на розширення змісту художньої праці дітей дошкільного віку. Розглянуто особливості використання художньої праці з метою формування предметно-практичної компетентності дітей дошкільного віку. Обґрунтовано доцільність застосування художньої праці з метою розвитку творчих здібностей особистості, формування пізнавальної активності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Larysa Harashenko, Київський Університет імені Бориса Грінченка

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри дошкільної освіти, Педагогічного інституту

Olena Litichenko, Київський Університет імені Бориса Грінченка

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри дошкільної освіти, Педагогічного інституту

Посилання

Bazovyj komponent doshkiljnoji osvity (2012), [Basic component of preschool education]. /A. M. Boghush, [and others.]. K. 26 . (ukr).

Dytyna v doshkiljni roky: kompleksna osvitnja proghrama (2017) [The child in the preschool years: a comprehensive educational program] / K. Krutij. Zaporizhzhja : TOV «LIPS» LTD, 160. (ukr).

Karabajeva I., (2017), Vyznachajemo rivenj sformovanosti ighrovoji kompetentnosti [We determine the level of gaming competence]. Educational methodologist of preschool institution. № 2. рр.52–58. (ukr).

Kolomojecj, T.Gh. (2017), Rozvytok tvorchosti ditej doshkiljnogho viku na zanjattjakh z khudozhnjoji praci [Development of creativity of preschool children in art classes]. URL : http://lib.iitta.gov.ua/710229/7/Kolomijecj-stattja%20T.Gh.pdf (ukr).

Litichenko, O.D. (2018), Ideji trudovogho vykhovannja ditej doshkiljnogho viku u pedaghoghichnij presi (50-80-ti roky KhKh stolittja) [The Ideas of Education through Work for Preschool Children in Pedagogical Press (50-80s of the 20th century)] : he dissertation for the degree of candidate of pedagogical sciences on speciality 13.00.01. Kyiv University named after Borys Grinchenko, Kyiv, 294. (ukr).

Korzh, T.M., Metodychni rekomendaciji shhodo formuvannja predmetno-praktychnoji kompetenciji ditej doshkiljnogho viku [Methodical recommendations for formation of subject-practical competence of preschool children] URL : http://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/282 (ukr).

Matvijenko, S.I. (2019), Suchasni pidkhody do zaprovadzhennja doshkiljnoji dyzajn-osvity[Modern approaches to introduction of preschool design education]. Actual problems of forming the creative personality of the teacher in the context of continuity of preschool and primary education. Issue 8., 252–255 (ukr).

Osvitnja proghrama «Vpevnenyj start» dlja ditej starshogho doshkiljnogho viku (2017), [Educational program “Absolute Start” for older preschoolers] / T.O.Pirozhenko. Kyjiv : Ukrajinsjka akademija dytynstva, 80 (ukr).

Pirozhenko, T. (2015), Osobystisnyj potencial dytyny doshkiljnogho viku [Personal potential of a child of preschool age]. URL: http://ird.npu.edu.ua/files/24.pdf (ukr).

Pirozhenko, T.O., Karasjova, K.V., Solovjova L.I. (2013), Cinnisni orijentaciji dytyny: tendenciji rozvytku [Child value orientations: developmental trends]. Actual problems of psychology: Coll. Sciences. of the GS Kostyuk Institute of Psychology of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. T. H. Psychology of teaching. Genetic psychology. Medical Psycholog, 356–369. (ukr).

Proghrama rozvytku dytyny doshkiljnogho viku «Ukrajinsjke dovkillja» (2017), [Program of development of the child of preschool age «Ukrainian Preschool»] /O.I.Bilan; za zagh.red. O.V.Nyzjkovsjkoji. Ternopilj : Mandrivecj. 256 (ukr).

Proghrama rozvytku dytyny doshkiljnogho viku «Ja u Sviti» (nova redakcija).Ch.2. Vid trjokh do shesty (semy) rokiv (2014) [Program "I am in the World" (new version). Three to six (seven) years]/ Aksjnova O. P., Anishhuk A. M., Artemova L. V., [ta in.]; nauk. ker. Kononko O.L. Kyjiv: TOV «MCFER–Ukrajina», 452 (ukr).

Shherbyna, N.P. (2012), Piznavaljna samostijnistj ditej starshogho doshkiljnogho viku jak osnova rozvytku jikh tvorchosti v khudozhnij praci [Cognitive independence of older preschool children as a basis for the development of their creativity in artistic work]. «Innovative technologies in preschool education of Ukraine: development of children's giftedness and creativity»: Materials of All-Ukrainian scientific-methodical seminar of the Institute of child development of NPU named after MP Drahomanov / I.I. Zagharnycjka. K., 396. (ukr).

Downloads


Переглядів анотації: 179

Опубліковано

2019-10-17

Як цитувати

[1]
L. Harashenko і O. Litichenko, «ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ», OD, с. 110–120, Жов 2019.

Номер

Розділ

Соціокультурологічні засади сучасної освіти