CОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПЕРЕХОДУ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗНАННЯ В ІННОВАЦІЮ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.47Ключові слова:
інновація, інноваційна компетентність, соціально-психологічні аспекти, самоефективність, інтелект, готовність до інноваційАнотація
У статті проаналізовані різні соціально-психологічні аспекти, які є необхідною умовою переходу педагогічного знання в інновацію, виокремлені закономірності цього процесу, акцентовано на інтеграції знань, розвитку інтелекту та самоефективності особистості, створенні соціального контексту, якій є сприятливим для виникнення інновацій та розвитку інноваційної діяльності педагога. Наведено результати діагностики інноваційної компетентності викладачів Київського університету імені Бориса Грінченка.
Завантаження
Посилання
Babyna O., Andreiushyna T. Upravlinnia znanniamy yak skladovoiu potentsialu
pidpryiemstva. Vodnyi transport. 2012. Vyp. 2. S. 101–106.
Butenko N. Upravlinnia znanniamy v korporatsiiakh. Biznes-Inform. 2015. № 11. S. 414–419.
Hulbs O. A. Psykholohichni osoblyvosti innovatsiinoi diialnosti suchasnoho vykladacha VNZ. Prychornomorski psykholohichni studii,2017. S.47-51
Druker P. Эffektyvnoe upravlenye : per. s anhl. M. Kotelnykova – M. : OOO «Yzd-vo Astrel»; OOO «Yzd-vo AST»; ZAO NPP «Ermak», 2004. – 284 s.
Kremen V. Innovatsiina liudyna: Ukraina na shliakhu yevropeiskoi intehratsii. Ahora, 2007. № 5. S. 5–9.
Illiashenko S., Shypulina Yu., Illiashenko N., Komarnytska H. Upravlinnia znanniamy v systemi innovatsiinoho rozvytku orhanizatsii. Marketynh i menedzhment innovatsii, 2017. № 1. S. 231–241.
Lychnost: teoryy, еksperymentі, uprazhnenyia.- SPb.:praim-Evroznak, 2001.
s.
Smulson M.L. Psykholohiia rozvytku intelektu:monohrafiia. Vyd.2-e,vyprav. ta dop. Kyiv:Nora-druk, 2003.298 s.
Tarasevych V. Pro synerhetyku innovatsii. Ekonomika Ukrainy, 2009. № 4. S. 65–73.
Upravlinnia znanniamy. Pidruchnyk./V.Pryimak.K.: Kyivskyi natsionalnyi universytet imeni T.Shevchenko,2019.240 s.
Chudakova V. P. Upravlinska kompetentnist kerivnykiv z formuvannia hotovnosti pedahohiv do innovatsiinoi diialnosti v umovakh osvitnoho seredovyshcha profilnoi shkoly. Upravlinnia shkoloiu. Vydavnycha hrupa OSNOVA, 2012. № 19-21. S. 10–20.
Borjigen C. Mass collaborative knowledge management: Towards the next generation of knowledge management studies. Program: electronic library and information systems, 2015. No. 49 (3). P. 325–342.
Heller, K.A., Monks,F. J.M.,Sternberg,R.J.,& Subotnik, R.F. (Eds.). International handbook of giftedness ant talent (2 nd Ed.). Oxford, England: Pergamon, 2000. pp.139-150.
Jasanoff, S. States of Knowledge: The Co-Production of Science and the Social Order, 2004. pp. 1-317. (doi: 10.4324/9780203413845)
Khoruzha L., Bratko M., Kotenko О., Melnychenko О., Proshkin V . The Study of the Higher School Lecturer's Competence in Ukraine: Diagnostics and Analytics. The New Education Review (55(1)).,2019. pp. 233-245. ISSN 1732-6729.(SCOPUS)
Renzulli, J.S. The three-ring conception of giftedness:A developmental model for creative productivity. In R.J.Sternberg& J.E. Davidson (Eds.) Conceptions of giftedness,1986. New York: Cambridge University Press. pp.53-92.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.