ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ У КНР
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2020.1.12Ключові слова:
естетичне виховання, інтеграція, інтегрований підхід, КНР, мистецтво, регіональність, школяріАнотація
У статті розкриваються особливості здійснення інтегрованого підходу у процесі естетичного виховання школярів у КНР. Висвітлено можливості використання мистецтва при викладанні різних предметів (математика, мова та література, історія тощо). Авторами зазначається, що предмети естетичного циклу (музичне, образотворче, театральне мистецтва) також тісно пов'язуються між собою в освітньому процесі школи. Характерною особливістю естетичного виховання школярів у КНР є врахування регіональності (відмінностей у розвитку мистецтва залежно від регіону країни), що зумовлене різними історичними, соціально-економічними та культурними факторами розвитку різних регіонів КНР та посилює зв'язок мистецтва й історії, економіки і географії.Завантаження
Посилання
• Антонов Н. С. Інтеграційна функція навчання. К.: Освіта, 1989. 304 с.
• Ван Тяньці. Методика підготовки майбутніх учителів музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. Київ, 2017. 221 с.
• Зязюн І. Інтеграційна функція культурної парадигми. Професійно-художня освіта України : зб. наук. праць. Київ-Черкаси : "Черкаський ЦНТЕІ", 2008. Вип. V. С. 3–13.
• Калягин Ю. М., Алексенко О. Л. Интеграция школьного обучения. Начальная школа. 1990. № 9. С. 28–29.
• Клочко А. Інтегрований підхід як сучасна форма організації навчального процесу.
• Science and Education a New Dimension. 2013. Vol. 1. P. 85-97. URL : https://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/klochko_a._integrated_appro ach_as_a_modern_form_of_learning_process..pdf (дата звернення 31.12.2019).
• Козловська І. М. Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи: дидактичні основи. Львів: Світ, 1999. 302 с.
• Мкртічян О. А. Інтегрований підхід до професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної ланки освіти. Педагогіка та психологія : зб. наук. праць. Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018. Вип. 59. С. 93–100.
• Прокоф’єва М. Ю. Інтеграція педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти". Одеса, 2008. 23 с.
• Сун Яньін. Музична освіта в Китайській народній республіці в другій половині ХХ ст. Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені М. В. Лисенка : зб. наук. праць. Львів : ЛНМА імені М. В. Лисенка, 2014. Вип. 32. С. 71–80.
• Хоу Цзянь. Художественный мир китайской народной оперы. Луцьк : Твердиня, 2010. 100 с.
• Autin G. The artist teacher uses proportions, the math teacher helps students understand the how and why, fractions fly the kites. Journal for Learning through the Arts. 2007. Issue 3(1-6), P. 1–20.
• Betts P. Toward how to add an aesthetic image to mathematics education. International Journal for Mathematics Teaching and Learning. 2005. Issue 4 (13). P. 65-87.
• Harkleroad L. The math behind the music. Cambridge: Cambridge University Press, 2006. 158 p.
• Lau F. Music in China. Experiencing Music. Expressing Culture. New York : Oxford University Press, 2008. 182 p.
• Martin Cr. G. Discovering the east of China: Chinese music in Elementary School. 2019.
• URL : https://folkways.si.edu/discovering-east-china-elementary-school/lullaby-vocal-outdoor-solo-programmatic/music/tools-for-teaching/smithsonian (дата звернення: 08.12.2019).
• Song A. An, Gerald O. Kulm, Tingting Ma. The Effects of a Music Composition Activity on Chinese Students’ Attitudes and Beliefs towards Mathematics: An Exploratory Study. Journal of Mathematics Education. 2008. Vol. 1. № 1. P. 96-113.
• Wai-Chung Ho. Popular Music, Cultural Politics and Music Education in China. London, New York : Routledge, 2017. 197 p.
References
• Antonov, N. S. (1989). Integratsiyna funktsiia navchannia [Integration function of education]. Kyiv : Osvita.
• Wang, Tianqi (2017). Metodyka pighotovky maibutnih uchyteliv muzyky do formuvannia osnov spivatskoi kultury uchniv pochatkovoi shkoly [Methodics of future Music teachers' training for formation of the basis of primary schoolchildren's singing culture] : Candidate's thesis : 13.00.02. Kyiv, 221.
• Ziaziun, I. (2008). Integratsiyna funktsiia kulturnoi paradygmy [Integration function of cultural paradigm]. Profesiyno-hudozhnia osvita Ukrainy, 5, 3–13.
• Kaliagin, Yu., M., Alekseenko, O. L. (1990). Integratsiya shkolnoho obucheniya [Integration of school education]. Nachalnaya shkola, 9, 28–29.
• Klochko, A. (2013). Inegrovanyi pidhid iak suchasna forma organizatsii navchalnoho protsesu [Integrated approach as a modern form of learning process]. Science and Education a New Dimension, 1, 85–97. https://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/klochko_a._integrated_appro ach_as_a_modern_form_of_learning_process..pdf.
• Kozlovska, І. М. (1999). Teoretyko-metodologichni aspekty integratsii znan uchniv profesiyno-tehnichnoi shkoly: dydaktychni osnovy [Theoretic-methodological aspects of integration of knowledge of students in vocational-technical school: didactic foundations]. Lviv: Svit.
• Mkrtichyan, О. А. (2018). Integrovanyi pidhid do profesiynoi pidhotovky maibutnih fahivtsiv doshkilnoi lanky osvity [Integrated approach to the professional training of future specialists in preschool education]. Pedagogy and psychology, 59, 93-100. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.1226885
• Prokofyeva, M. Yu. (2008). Integratsiia pedahohichnoi pidhotovky maibutnih vyhovateliv doshkilnyh zakladiv i vhuteliv pochatkovyh klasiv [Integration of Pedagogical Training of Future Pre-School and Primary School Teachers] : Extended abstract of Candidate’s thesis: 13.00.04. Odesa, 23.
• Song, Yanying. (2014). Muzychna osvita v Kytaiskiy narodniy respublitsi v druhiy polovyni 20 st. [Musical education in Republic of China in the second half of the 20th century]. Naukovi zbirky Lvivskoi natsionalnoi muzychnoi akademii imeni M. V. Lysenka, 32, 71–80.
• Hou, Jian. (2010). Hudozhestvennyi mir kitaiskoi narodnoi opery [Artistic world of Chinese folk opera]. Lutsk : Tverdynia.
• Autin, G. (2007). The artist teacher uses proportions, the math teacher helps students understand the how and why, fractions fly the kites. Journal for Learning through the Arts, 3(1-6), 1–20.
• Betts, P. (2005). Toward how to add an aesthetic image to mathematics education. International Journal for Mathematics Teaching and Learning, 4(13), 65–87.
• Harkleroad, L. (2006). The math behind the music. Cambridge: Cambridge University Press.
• Lau, F. (2008). Music in China. Experiencing Music. Expressing Culture. New York : Oxford University Press.
• Martin, Cr. G. (2019). Discovering the east of China: Chinese music in Elementary School. https://folkways.si.edu/discovering-east-china-elementary-school/lullaby-vocal-outdoor-solo-programmatic/music/tools-for-teaching/smithsonian.
• Song, A. An, Gerald, O. Kulm, Tingting, Ma. (2008). The Effects of a Music Composition Activity on Chinese Students’ Attitudes and Beliefs towards Mathematics: An Exploratory Study. Journal of Mathematics Education, 1(1), 96–113.
• Wai-Chung, Ho. (2017). Popular Music, Cultural Politics and Music Education in China. London, New York : Routledge.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.