БАЗОВІ ПРИНЦИПИ ПРОЕКТУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ОСВІТНІХ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.3-4.175184Ключові слова:
мобільне навчання, мобільні навчальні додатки, мобільні технології, освітній процесАнотація
В статті наводяться базові принципи проектування освітніх мобільних
навчальних додатків. Дається характеристика поняттю «мобільна освіта».
Проаналізовано досвід з вивчення мобільної освіти. Виділені технічні особливості
використання смартфонів. Оглянуто можливості інтенсифікації навчання і
підвищення мотивація за допомогою сучасних мультимедійних технологій. Описані
етапи побудови мобільного повчального застосування. Рекомендації дані для
створення програми не лише Європейських країн але і для всього світу. Так само з
прикладів розглянуто атрибути створення для арабських країн, де писемність
відрізняється від європейських і принцип локалізація як для країни, так і для окремих
регіонів. Представлений огляд по створенню макетів під різні екрани, серед яких, -
смартфони, планшети, кпк. Представлені мови програмування для кожних з
пристроїв. Пропонуються до огляду базові принципи проектування для мобільних
навчальних додатків.
Завантаження
Посилання
Bilous, V. Mobilʹni navchalʹni dodatky v suchasniy osviti.[ Mobile educational applications in modern education]. Osvitolohichnyy dyskurs. Retrieved from http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/511/431 (ukr).
Mayer, R.E.(1997), Multimedia learning: Are we asking the right questions? Educational Psychologist
Dendev, B. (2013), Informatsyonnye y kommunykatsyonnye tekhnolohyy v obrazovanyy [Information and communication technologies in education]. IITE UNESCO. (rus).
Rekomendatsyy po polytyke v oblasty mobylʹnoho obuchenyya [4. Recommendations on policies for mobile learning]. UNESCO. Retrieved from http://iite.unesco.org/pics/publications/en/files/3214738.pdf (rus).
Santos, I. & Bocheco O. (2016), International Journal of Information and Communication Technology Education, 12, 4.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.