ВІДПОВІДАЛЬНА ПРОФЕСІЙНА ПОВЕДІНКА ФАХІВЦЯ СОЦІОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ: АКМЕОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.1-2.336343Ключові слова:
духовність, духовно-моральні цінності, освітнє середовище, процес формування духовно-моральних цінностей, цінністьАнотація
У статті розкриті акмеологічні аспекти відповідальної поведінка фахівця соціономічного профілю.
Професіоналізм фахівця соціономічного профілю полягає у високому рівні розвитку професійної компетентності, індивідуальних якостей та властивостей особистості. Професійна відповідальність є акмеологічною інваріантою фахівця системи «людина-людина». У статті надана характеристика типів професійно-особистісного розвитку: альтерцентрованого, конвенційного, домінантного та дослідницького (когнітоцентрованого). Проаналізовано професійну етику як систему моральних вимог до професійної діяльності людини. Категоріями професійної етики є: професійний обов’язок, професійна відповідальність, професійна совість, професійна честь, професійна гідність та ін.
Дуже важливим фактором успішної реалізації професійної діяльності фахівця соціономічного профілю є його відповідальна професійна поведінка, в процесі формування якої значної ваги набувають такі чинники, як радість – похмурість, песимізм – оптимізм, ейфорія – мудрість.
Завантаження
Посилання
ENGLISH TEACHING PROFESSIONAL. Issue Three. London. April 1997. P. 16.
Акмеология: учебник. Под общ. ред. А.А. Деркача. М.: Изд-во РАГС. 2006. 424 с.
Гладкова В.М., Тихоміров С.О. Формування відповідальної професійної поведінки майбутнього фахівця. Вісник Технологічного університету Поділля. № 1’99. С. 140-144.
References
ENGLISH TEACHING PROFESSIONAL. Issue Three. London. April 1997. P. 16.
Akmeologiya: uchebnik. Pod. obshh. red. A.A. Derkacha. M.: Izd-vo RAGS. 2006. 424 s.
Hhladkova V.M., Tykhomirov S.O. Formuvannja vidpovidaljnoji profesijnoji povedinky majbutnjogho fakhivcja. Visnyk Tekhnologhichnogho universytetu Podillja. # 1'99. S. 140-144.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.