ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ І РЕФОРМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ: НІМЕЦЬКА МОДЕЛЬ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.3.7496Анотація
Інтернаціоналізація та інтеграція вищої освіти в глобально-міжнародному аспекті порушують багато нових питань перед теорією і практикою. Найважливіші з них – що є загальне і особливе в освіті і науці, які закономірності, форми, методи управління є універсальними, а які діють у діапазоні конкретних умов різних країн, як найкращим чином виконувати функції освіти й науки у міжнародній діяльності, у чому полягають особливості національного стилю в освіті і розвитку університету як інституту освіти, в організаційній поведінці, системах управління, наскільки ці особливості важливі для досягнення бажаних результатів, як іноземцям швидше пристосуватися до національного місцевого середовища.
Завантаження
Посилання
Зінченко В.В. Соціальна філософія менеджменту і освіти в інституційному вимірі глобального розвитку (інтегративна концептологія). – К.: Люксар, 2011. – 664 с.
Штейнер Р. Очерк теории познания Гётевского мировоззрения. – М.: Парсефаль, 1993.- 142 с.
Bollnow О. F. Neue Geborgenheit. Das Problem einer Überwindung des Existenzialismus. – Stuttgart, Köln: Kohlhammer, 1979. – 247 s.
Bollnow О.F. Studien zur Hermeneutik (Zwei Bande). Band 1: Zur Philosophie der Geisteswissenschaften. – München: K.Alber, 1982. – 344 s.
Gobler Н P., Lessing Н. U. (Hrsg.) О. F. Bollnow im Gesprach. – Freiburg / München, 1983. – 241 s.
Liessmann K. P. Theorie der Unbildung: Die Irrtümer der Wissensgesellschaft. – Wien : Paul Zsolnay, 2010. – 176 s.
Maassen, Oliver T. Die Bologna-Revolution : Auswirkungen der Hochschulreform in Deutschland / Oliver T. Maassen. - 3. Aufl.. - Frankfurt am Main: Bankakad.-Verl., 2014. – X, 231 s.
Morita T. Zur Bollnow – Reception in Japan. In: Padagogische Rundschau. 1983, 37, N. 6. – S.623-627.
Nohl H. Pädagogische Menschenkunde (Die pädagogischen, psychologischen und soziologischen Grundlagen der Pädagogik) II Handbuch der Pädagogik. Bd. 2. Langensalza. – Weinheim/Basel, 1981.–344 s. – S.51-75.
Wex P. Bachelor und Master: die Grundlagen des neuen Studiensystems in Deutschland; ein Handbuch / von Peter Wex. Berlin : Duncker und Humblot, 2005. – 448 s.
Zinchenko V. Institutional transformations systems of society and perspectives of critical theory in the social philosophy of education//Pedagogikа Filozoficznа. – № 1. – 2015. – S.59-68.