ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ У МІЖКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Анотація
Cтаття присвячена висвітленню досвіду мовної підготовки учителів до роботи у мультикультурному середовищі. Автор описує соціальні ролі викладача і зазначає важливість адекватного використання мовних засобів учителем відповідно до цілей висловлення та аудиторії. Виявлено професійні якості викладача та описано взаємозалежність професійних та особистісних якостей викладача та рівня академічних результатів студентів. У статті описано вимоги до володіння другою мовою для викладачів школи всіх рівнів, оскільки Канада є двомовною країною. Виявлено роль викладача як транслятора й інтерпретатора культурних зразків для усіх учасників мультикультурного освітнього процесу.Завантаження
Посилання
Andrew M. D., Cobb C., Gianpietro P.J. Verbal Ability and Teacher Effectiveness / M.D. Andrew, C. Cobb, P.J. Gianpietro // Journal of Teacher Education, 2005. – № 56(4). – PP. 343-344
Ahn Soyeon and Cho Jinyoung Teachers’ subject matter knowledge as a teacher qualification: A Synthesis of the quantitative literature on students’ mathematics achievement. American Educational Research Association, San Diego: AERO, 2004. – PP. 1-44.
Birch, Sondra H., and Gary W. Ladd. 1998. Children's Interpersonal Behaviors and the Teacher-Child Relationship. Developmental Psychology,1998. – № 34 (5). – PP. 934–946.
Cormier, M. Pruneau, D. et Rivard, L. P. Améliorer les apprentissages en sciences en milieu francophone minoritaire : résultats de l'expérimentation d'un modèle pédagogique Revue des sciences de l’éducation, 2005. – № 36 (2). – PP. 343-363.
Crosnoe R., Johnson M. K., Elder G.H., jr. Intergenerational Bonding in School: The Behavioral and Contextual Correlates of Student-Teacher Relationships / Robert Crosnoe, Monica Kirkpatrick Johnson, Glen H. Elder // Sociology of Education, 2005. – Vol. 77. – No. 1. – PP. 60-81.
Darling-Hammond L., Youngs P. Defining "Highly Qualified Teachers": What Does "Scientifically-Based Research" Actually Tell Us? / Linda Darling-Hammond, Peter Youngs // Educational Researcher, 2002. –Vol. 31. – No. 9. –PP. 13-25
Goldhaber D., Brewer D. Evaluating the Effect of Teacher Degree Level on Educational Performance / Dan D. Goldhaber, Dominic J. Brewer // Developments in School Finance, 1996. – PP. 197-210.
Hanushek, E. A. Conceptual and Empirical Issues in the Estimation of Education Production Functions / E. A. Hanushek // Journal of Human Resources. –1979. –№ 14(3) – РР. 351-388.
Mariage, T. V., Englert, C. S., & Garmon, M. A. The teacher as “more knowledgeable other” in assisting literacy learning with special needs students. Reading and Writing Quarterly, 2000. – № 16. – PP. 299-336.
Martinet, M. et al La formation à l'enseignement : les orientations, les compétences professionnelles. Québec, Canada, 2007. –179 p.
Martine Mottet et Flore Gervais Représentations et réactions affectives de futurs enseignants à l’égard du français québécois oral soigné, de la culture et de la didactique de l’oral: Revue des sciences de l'éducation, 2007. –№ 2. – V. 33 – PP. 339-356.
McAndrew, Patrick, Santos A., Lane A., Godwin S., Okada A., Wilson T., et al. Open Learn research report 2006-2008, 2009.
Hattie John Understanding Learning: Lessons for Learning, teaching and research / Research conference: University of South Australia, 2013. –PP. 24-39
Nugent Neil. The Government and Politics of the European Union: Duke University Press, 2006. – 630 p.
Rivkin S.G., Hanushek E.A., and Kain J.F.Teachers, schools, and academic achievement / Steven G. Rivkin, Eric A. Hanushek, John. F. Kain //Econometrica, 2005. – No. 2. – Vol. 73. – PP. 417–458.
Richard J., Coulombe J. Adaptation et validation en langue française de mesures du climat scolaire / Jacques Richard, Jenny Coulombe// Éducation francophone en milieu minoritaire, 2012. – Vol.7. – № 1 – PP. 19-35.