МОЖЛИВІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ У ЗАЛУЧЕННІ ДО ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИФАХІВЦІВ

Автор(и)

  • Olena Tymchyk Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.1-2.310320

Ключові слова:

маркетингові елементи, педагогічні кадри, сайт

Анотація

Сучасні школи потребують кваліфікованих педагогів, здатних надавати якісні освітні послуги. У вирішенні цього питання може допомогти послідовна маркетингова програма, елементи якої знаходять відображення на сайтах шкіл. Автор пропонує використовувати «зворотнє» орієнтування маркетингових дій школи на співробітників, яке сприятиме її привабливості для молодих фахівців, допоможе у конкурентній боротьбі за висококваліфікованих педагогів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Olena Tymchyk, Київський університет імені Бориса Грінченка

Факультет інформаційних технологій та управління, доцент кафедри управління

Посилання

Архів проектів: Київ 2017. URL : https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/archive/ (дата звернення : 18.12.2018)

Київська гімназія № 154, Адміністрування школи. URL : http://154school.kiev.ua/eori/administration-school/ http://154school.kiev.ua (дата звернення : 20.12.2018)

Міжнародний ліцей «Гранд». URL : http://grandschool.com.ua (дата звернення : 23.12.2018)

References

Аrhiv proektiv : Кyiv 2017 [Archive of projects : Kyiv 2017]. Retrieved from https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/archive/ (ukr)

Кyivskа gymnazіja № 154, Аdministruvannia shkoly [Kyiv gymnasium № 154. Administration of school]. Retrieved from http://154school.kiev.ua/eori/administration-school/ http://154school.kiev.ua (ukr)

Miźhnarodnyi litsei «Grand» [International lyceum «Grand»]. Retrieved from http://grandschool.com.ua (ukr)

Downloads


Переглядів анотації: 236

Опубліковано

2019-03-21

Як цитувати

[1]
O. Tymchyk, «МОЖЛИВІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ У ЗАЛУЧЕННІ ДО ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИФАХІВЦІВ», OD, вип. 1-2, с. 310–320, Бер 2019.

Номер

Розділ

Лідерство та управління освітою