CLINICAL ACTIVITY OF PHYSICAL REHABILITATION EXPERTS IN UKRAINE: PROBLEMS AND PROSPECTS

Authors

  • Olena V. Bismak Borys Grinchenko Kyiv University

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.3.16374

Keywords:

general education, chemistry, theory of chemical structure of organic compounds, methodological aspects of studying theory, deductive approach, educational chemical experiment, iconic model

Abstract

The article is devoted to topical issues of professional training of specialists in physical rehabilitation, including the organization of clinical activity in rehabilitation centers. In the article the analysis of different aspects of the clinical activity of specialists in physical rehabilitation, the basic components (patient examination, diagnosis, determination of locomotors capacities, forecasts and a plan of measures, providing consultancy, implementation of intervention programs, providing recommendations for the independent operation) are presented. Attention is given to working out of a rehabilitation diagnosis in clinical practice, the use of the International Classification of Functioning, Disability and Health in the clinical activities of physical rehabilitation specialists. The main parts of the rehabilitation potential of patients are described. The role of clinical practice in training students for future physical therapists in clinical activities are shown.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Olena V. Bismak, Borys Grinchenko Kyiv University

PhD in physical education and sport, associate professor, associate professor of physical education and sports skills

References

Бєлікова Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності / Н. О. Бєлікова // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 2. - С. 13-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_2_4.

Бугеря Т.М. Формування готовності фахівців з фізичної реабілітації до професійної діяльності на основі міжпредметних зв’язків / Т.М. Бугеря // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2011. – № 1. – С. 17-20.

Вовканич А.С. Особливості підготовки фахівців з фізичної реабілітації / А. С. Вовканич // Науковий потенціал вищої школи: збірник наукових праць VІ міжвузівської науково-практичної конференції. – Миколаїв, 2010. – С. 18-19.

Городинський С.І. Багатогранність процесу практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Городинський С.І. // Молодий вчений. – 2015. – № 1 (16). – С. 196-199.

Герцик А.М. Організаційно-методичні аспекти підготовки бакалаврів фізичної реабілітації в Канаді: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.03 / А.М. Герцик; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. – К., 2006. – 21 с.

Герцик А.М. Фахівець з фізичної реабілітації, чи фізичний терапевт: національне та міжнародне тлумачення назв професій / А.М. Герцик // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2010, № 10. – С. 21-24.

Гребняк Н.П. Здоровье населения Украины в глобальном измерении / Гребняк Н.П., Агарков В.И., Грищенко С.В., Щудро С.А., Буряк Л.И. // Медичні перспективи. – 2012. – № 1 (том XVII). – С. 128-134.

Д’яченко Т.В. Стан вивчення проблеми підготовки фахівців-реабілітологів в освітньому просторі України / Т.В.Д’яченко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2007. – № 10. – С. 38-41.

Кобелєв С.Ю. Перспектива розвитку фізичної терапії у системі охорони здоров’я України / С.Ю. Кобелєв // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2011. – № 5. – С. 39-42.

Крупа В.В. Визначення сутності та змісту формування професійної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації / Крупа В.В. // Педагогічні науки. Збірник наукових праць Національної академії державної прикордонної служби України. Серія: Педагогічні та психологічні науки. – 2014. – № 4(73). – С. 176-187.

Міхеєнко О.І. Модель професійної підготовки майбутніх фахівців зі здоров’я людини до застосування здоров’язміцнювальних технологій / Міхеєнко О.І., Котелевський В.І. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2014. – № 9. – С. 41-46.

Ороховський В.Й. Пробеми навчально-професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Ороховський В.Й., Бурцева Л.О. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2009. – № 5. – С. 195-198.

Романишин Н.Я. Основы построения реабилитационного диагноза в клинической практике физическим реабилитологом / Н.Я. Романишин // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2012. – № 1. – С. 94-96.

Сентябрев Н.Н. Составления кинезореабилитационных программ на этапах реабилитации больных и инвалидов / Сентябрев Н.Н., Иванов И.Н. // Медицина и здравоохранение. – 2015. – № 1-1. – С. 1-9.

Фастівець А.В. Формування діагностичної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації в процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / А.В. Фастівець. – Полтава, 2015. – 22 с.

Шахлина Л.Г. Физическая реабилитация. Современные аспекты / Л.Г. Шахлина // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2012. – № 9. – С. 98-103.

International classification of functioning, disability and health: ICF. Geneva, World Health Organization, 2001, 300 p.

Downloads


Abstract views: 1366

Published

2016-11-08

How to Cite

[1]
O. V. Bismak, “CLINICAL ACTIVITY OF PHYSICAL REHABILITATION EXPERTS IN UKRAINE: PROBLEMS AND PROSPECTS”, OD, no. 3(15), pp. 163–174, Nov. 2016.

Issue

Section

Trends in the Development of Modern Education