БАЗОВІ ПРИНЦИПИ ПРОЕКТУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ОСВІТНІХ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.3-4.175184

Ключові слова:

мобільне навчання, мобільні навчальні додатки, мобільні технології, освітній процес

Анотація

В статті наводяться базові принципи проектування освітніх мобільних
навчальних додатків. Дається характеристика поняттю «мобільна освіта».
Проаналізовано досвід з вивчення мобільної освіти. Виділені технічні особливості
використання смартфонів. Оглянуто можливості інтенсифікації навчання і
підвищення мотивація за допомогою сучасних мультимедійних технологій. Описані
етапи побудови мобільного повчального застосування. Рекомендації дані для
створення програми не лише Європейських країн але і для всього світу. Так само з
прикладів розглянуто атрибути створення для арабських країн, де писемність
відрізняється від європейських і принцип локалізація як для країни, так і для окремих
регіонів. Представлений огляд по створенню макетів під різні екрани, серед яких, -
смартфони, планшети, кпк. Представлені мови програмування для кожних з
пристроїв. Пропонуються до огляду базові принципи проектування для мобільних
навчальних додатків.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Vladyslav Bilous, Київський університет імені Бориса Грінченка

завідувач кабінету лабораторії вбудованих систем і 3d моделювання

Посилання

Bilous, V. Mobilʹni navchalʹni dodatky v suchasniy osviti.[ Mobile educational applications in modern education]. Osvitolohichnyy dyskurs. Retrieved from http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/511/431 (ukr).

Mayer, R.E.(1997), Multimedia learning: Are we asking the right questions? Educational Psychologist

Dendev, B. (2013), Informatsyonnye y kommunykatsyonnye tekhnolohyy v obrazovanyy [Information and communication technologies in education]. IITE UNESCO. (rus).

Rekomendatsyy po polytyke v oblasty mobylʹnoho obuchenyya [4. Recommendations on policies for mobile learning]. UNESCO. Retrieved from http://iite.unesco.org/pics/publications/en/files/3214738.pdf (rus).

Santos, I. & Bocheco O. (2016), International Journal of Information and Communication Technology Education, 12, 4.

Downloads


Переглядів анотації: 160

Опубліковано

2019-10-17

Як цитувати

[1]
V. Bilous, «БАЗОВІ ПРИНЦИПИ ПРОЕКТУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ОСВІТНІХ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ», OD, с. 175–184, Жов 2019.

Номер

Розділ

Інновації в освіті