ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ФАХІВЦІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Svitlana R. Babushko Інститут туризму Федерації професійних спілок України, м. Київ

Анотація

В статті аналізуються трансформаційні зміни, що відбуваються в умовах сучасності  у навчанні працівників, як складової їх професійного розвитку. Продемонстровано, що навчання «технічним навичкам», яке мало місце у минулому,  нині ефективно комбінується з навчанням «м‘яким навичкам». Розкрито їх сутність та виокремлено дві їх  відмітні риси, що вирізняють сьогоденне навчання від традиційного: інноваційність та інформалізація. З‘ясовано, що інноваційність навчання полягає не лише у розвитку вмінь працювати з інноваційними технологіями. Інноваційність навчання працівників, передусім, це –  розвиток вмінь набувати знань самостійно. Інформалізація навчання простежується у набутті фахівцями нових знань та навичок  завдяки своєму досвіду та спілкуванню.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Svitlana R. Babushko, Інститут туризму Федерації професійних спілок України, м. Київ

завідувач кафедри іноземних мов

Посилання

Андрущенко В., Губерський Л. Філософія як теорія та методологія розвитку освіти / В. Андрущенко, Л. Губерський // Філософія освіти: пошук пріоритетів: у 7 кн. – К.: «МП Леся», 2012. – кн. 3. – 568 с.

Пуховська Л. Теоретичні засади професійного розвитку вчителів: рух до концептуальної карти / Л. Пуховська // Порівняльна професійна педагогіка: наук. журнал / Голов. ред. Н. М. Бідюк. – К.; Хмельницький: ХНУ, 2011. – Вип. 1. – С. 97-106.

ASTD’s annual review of workplace learning and development // ASTD State of the Industry Report, 2011 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 10.02.2014: < http://astd.org > Загол. з екрану. – Мова англ.

Bersin J. Modernize corporate training: the enterprise learning framework / Josh Bersin // Bersin by Deloitte: blog. – 2009 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 15.01.2014: < http://joshbersin.com/2009/05/24/ > Загол. з екрану. – Мова англ.

CLC. How can we improve the impact of the L&D function on business outcomes? // Corporate Leadership Council, Corporate Executive Board [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 14.08.2013: < http://ldr.executiveboard.com/ > Загол. з екрану. – Мова англ.

Cross J. Why corporate training is broken and how to fix it? / J. Cross. – GoToTraining, CITRIX. – 2012. – 21 p. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 20.12.2013: < http://news.citrixonline.com/wp-content/uploads/2012/ > Загол. з екрану. – Мова англ.

Eraut M. Learning in the workplace / Michael Eraut // Learning Society programme; Economic and Social Research Council (ESRC). – Falmer Brighton: Institute of Education, University of Sussex. – 2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 12.01.2014: < http://www.research.ncl.ac.uk/learning > Загол. з екрану. – Мова англ.

Findley H., Reynolds A., Davis B., Belcher W. Evolution of and current trends in training / H. Findley, A. Reynolds, B. Davis, W. Belcher. – Troy University, 2013 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 02.02.2014: < http://www.aabri.com/NO2013Manuscripts/ > Загол. з екрану. – Мова англ.

Foley G. Understanding adult education and training ; 2nd ed./ G. Foley. – Crowns Nest, Australia: Allen and Unwin, 2000. – 352 p.

Malcolm J., Hodkinson P., Colley H. The interrelations between informal and formal learning / J. Malcolm, P. Hodkinson, H. Colley // Journal of Workplace Learning. – Vol.15. – No 7/8. – pp. 313-318.

Monahan S., Meyer J., Scott R. Employee Training: the Expansion of Organizational Citizenship / S. Monahan, J. Meyer, R. Scott // Institutional Environments and Organizations: Structural Complexity and Individualism; ed. by Richard Scott and John Meyer. – Newbury Park, CA: Sage, 1994. – pp. 255-271.

Vaughan K. Workplace learning: a literature review / K. Vaughan // Report prepared for Competenz. – Wellington, New Zealand: NZCER Press, 2008. – 32 p.

Xiaowei L. The rise of personal development training in organizations: a historical institutional perspective on workplace training programs in the US / Luo Xiaowei // Perspectives. – Vol. 1. – No 6. – 2000 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 18.02.2014: < http://www.oycf.org/Perspectives2/6_063000/ > Загол. з екрану. – Мова англ.

Downloads


Переглядів анотації: 338

Опубліковано

2014-03-13

Як цитувати

[1]
S. R. Babushko, «ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ФАХІВЦІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ», OD, вип. 1 (5), с. 1–12, Бер 2014.

Номер

Розділ

Загальний розділ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають