ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ТА СУЧАСНА СОЦІАЛЬНА РОЛЬ КОММ’ЮНІТІ (ГРОМАДСЬКИХ КОЛЕДЖІВ) США

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2018.1-2.204

Ключові слова:

ступінь асоціата, громадський коледж, професійні сертифікати, дворічні коледжі, Сполучені Штати Америки, професійні дипломи

Анотація

У статті представлені результати наукових досліджень особливостей комм’юніті (громадських) коледжів США як особливого феномену американськкої вищої освіти. Автор відслідковує розвиток коледжів в Америці з ранніх днів до сучасності, описуючи соціальні, політичні, релігійні та економічні чинники, що впливають на їх розвиток. Звертає увагу, як освітні інновації кожного історичного періоду від кінця ХІХст. до початку ХХІ ст. змінювали ландшафт комм’юніті коледжів. Автором встановлено, що  комм’юніті (громадські) коледжі – це заклади, які пропонують шестимісячні професійні дипломи; одно- і дворічні професійні, технічні та передпрофесійні сертифікати; і дворічні програми загальної та ліберальної освіти, що дають право отримати диплом асоціата. Комм’юніті коледжі в США мають значну популярність, яка зростає з кожним роком.

Автор вважає, що позитивний досвід комм’юніті (громадських) коледжів в сфері управління, фінансування, доступу до вищої освіти та співпраці з роботодавцями може стати у нагоді вітчизняним освітнім менеджерам. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

American Association of Community Colleges. www.aacc.nche.edu

American Association of Community Colleges. (1988). Building

Communities: A Vision for a New Century. Washington, DC: Author. (eng).

Bailey, T. R., Jaggars, S. S., & Jenkins, D. (2015). Redesigning America's community colleges. Harvard University Press. (eng).

Baker, R. (2016). The effects of structured transfer pathways in community colleges. Educational Evaluation and Policy Analysis, 38(4), 626-646 (eng).

Bogue, J. P. (1950). The community college. McGraw-Hill., Trani, E. P., Holsworth, R. D. (2010). The indispensable university: Higher education, economic development, and the knowledge economy. R&L Education (eng).

Bragg, D. D. (2001). Community college access, mission, and outcomes: Considering intriguing intersections and challenges. Peabody Journal of Education, 76(1), 93-116 (eng).

Brint, S., & Karabel, J. (1989). The diverted dream: Community colleges and the promise of educational opportunity in America, 1900-1985. Oxford University Press on Demand (eng).

Burke, K. M. (2008). The Truman Commission: International Developments for Colleges. Online Submission (eng).

City Colleges of Chicago. Retrieved from http://www.ccc.edu

Cohen, A. M., & Brawer, F. B. (2003). The American community college. John Wiley & Sons (eng).

Community College research center. Retrieved from https://ccrc.tc.columbia.edu (eng).

Community Colleges. Retrieved from http://education.stateuniversity.com/pages/1873/Community-Colleges.htmlSydow (eng).

Delbanco, А. (2012). College: What It Was, Is, and Should Be. Princeton, NJ: Princeton University Press (eng).

Dougherty, K. J., Lahr, H., & Morest, V. S. (2017). Reforming the American Community College: Promising Changes and Their Challenges (eng).

Drury, R. L. (2003). Community Colleges in America: A Historical Perspective. Inquiry, 8(1), n1 (eng).

Eells, W. C. (1931). The junior college. Houghton Mifflin Company (eng).

Eells, W. C. (1941). Why junior college terminal education? (No. 3). Washington, D.C., American association of junior colleges (eng).

Eells, W. C. (1941). Why junior college terminal education? (No. 3). American association of junior colleges (eng).

Encyclopedia Britannica Online. William Rainey Harper.Retrieved from https://www.britannica.com/biography/William-Rainey-Harper (eng).

Gleazer Jr, E. J. (1980). The Community College: Values, Vision & Vitality (eng).

GreaterTexasFoundation.org (2015). Access mode: http://www.greatertexasfoundation.org/wp-content/uploads/2017/07/Transfer-Brief-June-2017.pdf (eng).

Jenkins, D., & Fink, J. (2016). Tracking Transfer: New Measures of Institutional and State Effectiveness in Helping Community College Students Attain Bachelor's Degrees. Community College Research Center, Teachers College, Columbia University (eng).

Jeynes, W. H. (2007). American Educational History School, Society, and the Common Good. Thousand Oaks, CA: Sage Publications, Inc., 467 (eng).

Joliet Junior College. Retrieved from ww.jjc.edu (eng).

National Student Clearighouse Research Center. (2015) Contribution of two-year institutions to four-year completions (Snapshot report). Herndon, VA: Autor (eng).

Ratcliff, J. L. (1994). Seven streams in the historical development of the modern American community college. A handbook on the community college in America: Its history, mission, and management, 3-16 (eng).

Scherer, T.D., Anson, M.L. (2014). Community colleges and access affect: why open admissions suppresses achievement. New York, NY: Palgrave MacMillan. Doi: 10.1057/9781137331007 (eng).

Sydow, D., & Alfred, R. L. (2012). Re-visioning community colleges: Positioning for inovation. Rowman & Littlefield Publishers (eng).

The StateUniversity.com Education Encyclopedia (Official site). Retrieved from http://education.stateuniversity.com/pages/1873/Community-Colleges (eng).

Downloads


Переглядів анотації: 373

Опубліковано

2018-03-08

Як цитувати

[1]
«ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ТА СУЧАСНА СОЦІАЛЬНА РОЛЬ КОММ’ЮНІТІ (ГРОМАДСЬКИХ КОЛЕДЖІВ) США», OD, с. 200–218, Бер 2018.

Номер

Розділ

Компаративістика у сфері освіти