ДИДАКТИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2017.3-4.1374Ключові слова:
вища педагогічна освіта, підготовка майбутнього вчителя, системність знань, міждисциплінарні зв’язки, міждисциплінарна інтеграціяАнотація
Міждисциплінарні зв’язки є важливим інструментом у процесі формування світогляду та вдосконалення фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Ці зв’язки розглядаються як засіб підвищення ефективності засвоєння знань, формування пізнавальних потреб. Вони розвивають системне мислення, активізують пізнавальну діяльність студентів. Автор з погляду дидактики окреслює шляхи реалізації міждисциплінарних зв’язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. У статті приділяється увага технології реалізації міждисциплінарних зв’язків у вищій педагогічній освіті, що дає змогу зробити процес навчання майбутніх учителів результативним.
Завантаження
Посилання
Васьківська Г. О. Людинознавство: навч. посіб. [Текст] / Г. О. Васьківська. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – 256 с.
Кремень В. Г. Філософія людиноцентризму в стратегіях освітнього простору : монографія [Текст] / В. Г. Кремень. – К. : Пед. думка. – 2009. – 520 с.
Спиваковский А. В. Новая дидактика: от субъект-субъектных – к трисубъектным отношениям : учеб. пособие [Текст] / А. В. Спиваковский, Л. Е. Петухова, Г. М. Кравцов, Н. А. Воропай, В. В. Коткова ; под ред. д-ра пед. наук, проф. А. В. Спиваковского. – Херсон : Айлант, 2016. – 276 с.
Augsburg T. Insights on Interdisciplinary Teaching and Learning [Electronic resource] / T. Augsburg, B. M. Bekken, K. Hovland, J. T. Klein, D. B. Luckie, B. L. Madison, P. J. S. Martin, et al. – Ed. by M. Aaron // White Paper McCright and Weston Eaton / Available at lbc.msu.edu/CITL/whitepaper.cfm. East Lansing, MI: Michigan State University. – URL: http://lbc.msu.edu/faculty_staff/CITL%20White%20 Paper.pdf
Interdisciplinary Learning [Electronic resource] // Elements of Effective Teaching Practice / Knowledge and Employability Studio. – Alberta Education, Alberta, Canada. –URL: http://www.learnalberta.ca/content/kes/pdf/or_ws_tea_elem_05_interdis.pdf
Interdisciplinary Learning [Electronic resource] / CfE Briefing. 2012, September. URL: https://education.gov.scot/Documents/cfe-briefing-4.pdf
Rau I. A. Hegel’s Views on the Correlation between Theoretical and Practical Cognition of Reality / I. A. Rau. – Вопросы философии, 2, 114–123.
Spear G. E., Mocker D. W. (1984). The organіzіng cіrcumstance : Envіronmental determіnants іn self‐dіrected learnіng. Adult Educatіon Quarterly, 35(1), 1–10.
Styron Ronald A., Jr. Interdisciplinary Education: A Reflection of the Real World / Ronald A. Styron, Jr. // Systemics, cybernetics and informatics. 9(11), 47–52. URL: http://www.iiisci.org/journal/CV$/sci/pdfs/iSA312DD.pdf
Vaskivska H. Didactic aspects of upper secondary and university education fundamentalization [Text] / Halyna Vaskivska // Science and Education, 2017, Issue 5. P. 46–50. DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2017-5-9.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.