ОСОБЛИВОСТІ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ У ФРАНЦІЇ

Автор(и)

  • Luydmila V. Kozak Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2017.1-2.96105

Ключові слова:

бакалавр, вища освіта, доктор наук, ліценціат, магістр, навчальний цикл, університет

Анотація

У статті розглянуто шляхи здобуття університетської освіти у Франції; проаналізовано університетське навчання, що складається з декількох циклів, організованих за європейською схемою навчання, яка передбачає три підсумкових рівня: ступінь Лісанс, ступінь Майстер, ступінь Доктор (ЛМД); визначено особливості та переваги французької університетської освіти; розкрито форми організації навчального процесу в університетах Франції.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Лубянський О. В. Особливості системи вищої освіти у Франції / О.В. Любянський // Педагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. праць – К. : Видавництво ВД «Екмо», 2009. – Вип. 3. – С.130-133.

Система высшего образования во Франции. Общее университетское образование // [Електронний ресурс]. − Режим доступу: http://www.vparis.net/vysshee-obrazovanie-vo-frantsii/sistema-vysshego-obrazovaniya-frantsii.html

Студентський історико-педагогічний альманах. Випуск 2. Історія університетської освіти : виникнення, становлення, розвиток : збірн. наук. праць молодих дослідн. / за ред. О. Є. Антонової, В.В. Павленко. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2013. – 308 с.

Хміль О. Особливості системи вищої освіти у Франції / О. Хміль // Молодь і ринок №9 (68), 2010 − С. 95-99.

Ходикіна І. Ю. Університетська освіта в контексті інноваційного розвитку України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / І. Ю. Ходикіна / НАН України. Ін-т регіон. дослідж. − Л., 2006. − 21 с.

Étudies à l’Université de Strasbourg/ Droit, Économie, Gestion et Sciences politiques et sociale // [Електронний ресурс]. − Режим доступу: https://www.unistra.fr/index.php?id=18710

Vlasova V. (2014). Organization of HigherEnvironmental Education in Universities of Ukraine andFrance: Comparative Pedagogical Analysis. ComparativeProfessional Pedagogy journal (4), pp. 116-122, DOI:10.2478/rpp-2014-0029

Downloads


Переглядів анотації: 382

Опубліковано

2017-03-24

Як цитувати

[1]
L. V. Kozak, «ОСОБЛИВОСТІ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ У ФРАНЦІЇ», OD, с. 96–105, Бер 2017.

Номер

Розділ

Компаративістика у сфері освіти