ОСОБЛИВОСТІ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ У ФРАНЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2017.1-2.96105Ключові слова:
бакалавр, вища освіта, доктор наук, ліценціат, магістр, навчальний цикл, університетАнотація
У статті розглянуто шляхи здобуття університетської освіти у Франції; проаналізовано університетське навчання, що складається з декількох циклів, організованих за європейською схемою навчання, яка передбачає три підсумкових рівня: ступінь Лісанс, ступінь Майстер, ступінь Доктор (ЛМД); визначено особливості та переваги французької університетської освіти; розкрито форми організації навчального процесу в університетах Франції.Завантаження
Посилання
Лубянський О. В. Особливості системи вищої освіти у Франції / О.В. Любянський // Педагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. праць – К. : Видавництво ВД «Екмо», 2009. – Вип. 3. – С.130-133.
Система высшего образования во Франции. Общее университетское образование // [Електронний ресурс]. − Режим доступу: http://www.vparis.net/vysshee-obrazovanie-vo-frantsii/sistema-vysshego-obrazovaniya-frantsii.html
Студентський історико-педагогічний альманах. Випуск 2. Історія університетської освіти : виникнення, становлення, розвиток : збірн. наук. праць молодих дослідн. / за ред. О. Є. Антонової, В.В. Павленко. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2013. – 308 с.
Хміль О. Особливості системи вищої освіти у Франції / О. Хміль // Молодь і ринок №9 (68), 2010 − С. 95-99.
Ходикіна І. Ю. Університетська освіта в контексті інноваційного розвитку України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / І. Ю. Ходикіна / НАН України. Ін-т регіон. дослідж. − Л., 2006. − 21 с.
Étudies à l’Université de Strasbourg/ Droit, Économie, Gestion et Sciences politiques et sociale // [Електронний ресурс]. − Режим доступу: https://www.unistra.fr/index.php?id=18710
Vlasova V. (2014). Organization of HigherEnvironmental Education in Universities of Ukraine andFrance: Comparative Pedagogical Analysis. ComparativeProfessional Pedagogy journal (4), pp. 116-122, DOI:10.2478/rpp-2014-0029
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.