ПЕДАГОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ

Автор(и)

  • Ilona V. Baсurovska Миколаївський національний аграрний університет

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.3.10820

Ключові слова:

інноваційна діяльність, майбутній викладач дошкільної педагогіки і психології, підготовка до інноваційної професійної діяльності, готовність до інноваційної професійної діяльності

Анотація

В статті представлена педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів на основі біхевіористського та конективістського підходів, визначені педагогічні особливості таких масових відкритих дистанційних курсів; проаналізовано класифікацію типів масових відкритих дистанційних курсів та визначено їх особливості; виділено переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів; сформовано задачі проектів масових відкритих дистанційних курсів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ilona V. Baсurovska, Миколаївський національний аграрний університет

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри енергетики аграрного виробництва

Посилання

Бацуровська І. В. Масові відкриті дистанційні курси: інноваційна тенденція в освіті / І. В. Бацуровська // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки: збірник наукових праць / За ред. О. М. Пєхоти. – № 1 (48) лютий 2015. – Миколаїв: МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2015. – с. 31-34.

Грищенко О. А. Інноваційні технології в інженерно-педагогічній освіті / О. А. Грищенко // Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи: збірник наукових праць. Ч. 1.; за редакцією М. М. Козяра та Н. Г. Ничкало. – Львів: ЛДУ БЖД, 2009. – 270 с.

Christensen C. The innovator's solution: creating and sustaining successful growth / C. Christensen. Harvard Business Press, 2003

De Waard. Using еLearning and MOOCs to understand chaos, emergence, and complexity in education. The International Review of Research in Open and Distance Learning. 12 (7). – pp.94–115.

Denneen J. «The Financially Sustainable University» / Jeff Denneen, Tom Dretler. Bain & Company, 2012, pp. 3–4.

Downes Stephen. Сonnectivism & Connective knowledge /S. Downes. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.huffingtonpost.com/stephen-downes/connectivism-and-connecti_b_804653.html (15.08.15.). – Назва з екрану.

OER Handbook for Educators 1.0. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://wikieducator.org/OER_Handbook/ educator_version_one (23.09.14). – Назва з екрану.

Portmess L. Mobile Knowledge, Karma Points and Digital Peers: The Tacit Epistemology and Linguistic Representation of MOOCs / L. Portmess. Canadian Journal of Learning and Technology. 39 (2). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://cjlt.csj.ualberta.ca/index.php/cjlt/article/view/705 (17.03.12). – Назва з екрану.

Siemens G. Connectivism: A Learning Theory for the Digital Age [Електронний ресурс] / George Siemens. ‒ Режим доступу: http://www.elearnspace.org/Articles/connectivism.html (11.06.14.). – Назва з екрану.

The Power of Data in MOOCs: [Електронний ресурс]: Daphna Koller interview // Educause, on YouTube. 03.06.2013. – Режим доступу: http://www.youtube.com/watch?v=hTToWqEh7uU (22.07.2013). – Назва з екрану.

Trowler P. and Wareham T. (2008) Tribes, territories, research and teaching: Enhancing the teaching-research nexus. Final report / Trowler P. and Wareham T. York: The Higher Education Academy. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.heacademy.ac.uk/projects/detail/projectfinder/projects/pf2966lr (23.11.13.). – Назва з екрану.

Wiley D. The MOOC Misnomer. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://opencontent.org/blog/archives/2436 (23.12.12.). – Назва з екрану.

Yeager C., Hurley-Dasgupta B. & Bliss C.A. cMOOCs and Global Learning: An Authentic Alternative. Journal of Asynchronous Learning Networks. 17(2). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://jaln.sloanconsortium.org/index.php/jaln/article/ view/347 (15.05.15.). – Назва з екрану.

Yuan L. Open Educational Resources – Opportunities and challenges for higher education / L. Yuan, S. MacNeill, & W. Kraan. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://wiki.cetis.ac.uk/images/0/0b/OER_Briefing_ Paper.pdf 1-34 (11.06.15.). – Назва з екрану.

Downloads


Переглядів анотації: 337

Опубліковано

2016-11-08

Як цитувати

[1]
Baсurovska I. V., «ПЕДАГОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ», OD, вип. 3(15), с. 108–120, Лис 2016.

Номер

Розділ

Інформатизація освіти