ПЕДАГОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.3.10820Ключові слова:
інноваційна діяльність, майбутній викладач дошкільної педагогіки і психології, підготовка до інноваційної професійної діяльності, готовність до інноваційної професійної діяльностіАнотація
В статті представлена педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів на основі біхевіористського та конективістського підходів, визначені педагогічні особливості таких масових відкритих дистанційних курсів; проаналізовано класифікацію типів масових відкритих дистанційних курсів та визначено їх особливості; виділено переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів; сформовано задачі проектів масових відкритих дистанційних курсів.
Завантаження
Посилання
Бацуровська І. В. Масові відкриті дистанційні курси: інноваційна тенденція в освіті / І. В. Бацуровська // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки: збірник наукових праць / За ред. О. М. Пєхоти. – № 1 (48) лютий 2015. – Миколаїв: МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2015. – с. 31-34.
Грищенко О. А. Інноваційні технології в інженерно-педагогічній освіті / О. А. Грищенко // Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи: збірник наукових праць. Ч. 1.; за редакцією М. М. Козяра та Н. Г. Ничкало. – Львів: ЛДУ БЖД, 2009. – 270 с.
Christensen C. The innovator's solution: creating and sustaining successful growth / C. Christensen. Harvard Business Press, 2003
De Waard. Using еLearning and MOOCs to understand chaos, emergence, and complexity in education. The International Review of Research in Open and Distance Learning. 12 (7). – pp.94–115.
Denneen J. «The Financially Sustainable University» / Jeff Denneen, Tom Dretler. Bain & Company, 2012, pp. 3–4.
Downes Stephen. Сonnectivism & Connective knowledge /S. Downes. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.huffingtonpost.com/stephen-downes/connectivism-and-connecti_b_804653.html (15.08.15.). – Назва з екрану.
OER Handbook for Educators 1.0. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://wikieducator.org/OER_Handbook/ educator_version_one (23.09.14). – Назва з екрану.
Portmess L. Mobile Knowledge, Karma Points and Digital Peers: The Tacit Epistemology and Linguistic Representation of MOOCs / L. Portmess. Canadian Journal of Learning and Technology. 39 (2). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://cjlt.csj.ualberta.ca/index.php/cjlt/article/view/705 (17.03.12). – Назва з екрану.
Siemens G. Connectivism: A Learning Theory for the Digital Age [Електронний ресурс] / George Siemens. ‒ Режим доступу: http://www.elearnspace.org/Articles/connectivism.html (11.06.14.). – Назва з екрану.
The Power of Data in MOOCs: [Електронний ресурс]: Daphna Koller interview // Educause, on YouTube. 03.06.2013. – Режим доступу: http://www.youtube.com/watch?v=hTToWqEh7uU (22.07.2013). – Назва з екрану.
Trowler P. and Wareham T. (2008) Tribes, territories, research and teaching: Enhancing the teaching-research nexus. Final report / Trowler P. and Wareham T. York: The Higher Education Academy. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.heacademy.ac.uk/projects/detail/projectfinder/projects/pf2966lr (23.11.13.). – Назва з екрану.
Wiley D. The MOOC Misnomer. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://opencontent.org/blog/archives/2436 (23.12.12.). – Назва з екрану.
Yeager C., Hurley-Dasgupta B. & Bliss C.A. cMOOCs and Global Learning: An Authentic Alternative. Journal of Asynchronous Learning Networks. 17(2). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://jaln.sloanconsortium.org/index.php/jaln/article/ view/347 (15.05.15.). – Назва з екрану.
Yuan L. Open Educational Resources – Opportunities and challenges for higher education / L. Yuan, S. MacNeill, & W. Kraan. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://wiki.cetis.ac.uk/images/0/0b/OER_Briefing_ Paper.pdf 1-34 (11.06.15.). – Назва з екрану.