ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ПЛАТФОРМИ «TEACH. TIME» У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.2.99105Ключові слова:
мовна компетентність, комунікація, мовний регістр, національна меншинаАнотація
У статті авторами досліджено процес навчання дітей молодшого шкільного віку. Теоретичний аналіз літератури з предмету дослідження показав, що проблема формування всебічно розвиненої особистості учнів молодшого шкільного віку є актуальною і потребує постійного пошуку з метою вдосконалення освітнього процесу в початковій школі. У зв’язку з цим визначено особливості інтерактивних технології навчання, представлено інтерактивну платформу «Teach. Time», розкрито сутність, висвітлено її можливості у формуванні всебічно розвиненої особистості молодших школярів у процесі навчально-творчої діяльності у початковій школі.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
Волш К.Б. Особистісно орієнтована освіта: крок за кроком / К.Б. Волш. – К., 2005. – 288 с.
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології : підручник / І.М. Дичківська. – 2-ге вид., доповн. – К. : Академвидав, 2012. – 352 с.
Побірченко Н., Коберник Г. Інтерактивне навчання в системі освітніх технологій / Н. Побірченко, Г. Коберник // Початкова школа. – 2004. – №10. – С. 8–10.
Опубліковано
2016-06-14
Як цитувати
[1]
K. P. Nechiporenko і K. V. Sizonenko, «ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ПЛАТФОРМИ ‘TEACH. TIME’ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ», OD, вип. 2(14), с. 99–105, Чер 2016.
Номер
Розділ
Інформатизація освіти