ЕКСПЕРТИЗА ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Анотація
Стаття присвячена дослідженню сутності поняття «експертиза». Автор описує напрями розвитку наукової експертизи у сфері освіти та компетенції, якими мають володіти експерти в галузі освіти. На думку автора завдання забезпечення наукового супроводу розвитку освіти є нагальним для нашої країни.
Завантаження
Посилання
Додаток 3 до постанови Президії НАН України від 09.12.2009 № 327. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www1.nas.gov.ua/infrastructures/Legaltexts/nas/2009/regulations/OpenDocs/091209_327_3.pdf
Закон України «Про наукову і науково-технічну експертизу». – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/51/95-%D0%B2%D1%80
Леонтьев Д. А., Иванченко Г. В. Комплексная гуманитарная экспертиза: методология и смысл / Д. А. Леонтьев, Г. В. Иванченко. – М., 2008. – 135 с.
Нормативні акти з питань проведення експертизи тем фундаментальних НДР, які передбачається фінансувати за рахунок коштів державного бюджету. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www1.nas.gov.ua/infrastructures/Legaltexts/ResearchTopics/0E/Pages/default.aspx
Огнев’юк В. О., Сисоєва С. О. Науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти – освітологія / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва // Креативна педагогіка: наук.-метод. журнал / Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. – Вінниця, 2012. – Вип. 5. – 108 с. – С. 32 – 41.
Чепа М.-Л. А. Психологічна експертиза освіти / М.-Л. А. Чепа // Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка Національної АПН України «Проблеми загальної та педагогічної психології» (Том ХІІ, ч. 5). – К. –
С. 337-341.
Чечель И. Д. Эксперт-консультант по вопросам образования: особенности подготовки и направления деятельности / И. Д. Чечель. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://iuorao.ru/20120930/222-2012-10-02-08-55-39
Экспертиза в современном мире: от знания к деятельности / Под ред. Г. В. Иванченко,
Д. А. Леонтьева. М.: Смысл, 2006. – 452 с.