ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЕКСПЕРТІВ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ У БАЛКАНСЬКИХ КРАЇНАХ

Автор(и)

  • Ilona I. Tryhub Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2017.1-2.1931

Ключові слова:

експерт у галузі освіти, країни Східної Європи, якість освіти

Анотація

У статті проаналізовано тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у Балканських країнах: Болгарії, Румунії та Угорщині. Визначено спільні тенденції у професійній підготовці експертів у галузі освіти у балканських країнах: спрямованість на забезпечення якості освіти; підготовка / навчання у рамках післядипломної освіти; основні форми підготовки – семінари та конференції; обрання кандидатів у експерти у галузі освіти з числа досвідчених освітян зі стажем та досвідом роботи; врегулювання професійної діяльності експертів у галузі освіти Кодексом етики; міжнародне співробітництво із забезпечення якості освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Боркач Є. І. Розвиток системи забезпечення якості вищої освіти в Угорщині на початку нового тисячоліття / Є. І. Боркач // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. – 2012. – № 22(6). – С. 131 – 138.

Заскалєта С. Г. Тенденції професійної підготовки фахівців аграрної галузі в країнах Європейського Союзу: монографія / С. Г. Заскалєта ; за ред. С. О. Сисоєвої. – Миколаїв : Іліон, 2013. – 500 с.

Сапожников С. В. Вища педагогічна освіта у Республіці Болгарія у світлі європейських інтеграційних процесів / С. В. Сапожников // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська академія»]. Сер. : Педагогіка. – 2012. – Т. 188. – Вип. 176. – С. 27 – 31.

Сисоєва С. О. Освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика : навчальний посібник / С. О. Сисоєва, Т. Є. Кристопчук; Київський університет імені Бориса Грінченка. – Рівне : Овід, 2012. – 352 c.

Шеломовська О. Державне управління вищою освітою в посткомуністичних країнах Європейського Союзу: досвід України / О. Шеломовська // Державне управління та місцеве самоврядування. – 2012. – № 2. – С. 86 – 95.

ARACIS [Електронний ресурс] / Офіційний сайт. – Режим доступу: http://www.aracis.ro/en

Code of ethics and rules of conduct regarding the activities performed by ARACIS for quality assurance in the field of higher education in Romania and regarding the periodic evaluation and accreditation. ARACIS, 2013. – 19 p.

Criteria System For Institutional Accreditation Of Higher Schools. Council оf Ministers. National Evaluation And Accreditation Agency. June, 2011. Sofia. – 30 р.

ENQA full members [Електронний ресурс] / Офіційний сайт. – Режим доступу: http://www.enqa.eu/index.php/enqa-agencies/members/full-members/

HAC [Електронний ресурс] / Офіційний сайт. – Режим доступу: http://www.mab.hu

Law on the approval of the Government Emergency Ordinance No. 75/2005 regarding the education quality assurance [Електронний ресурс] / Romanian Official Journal, Part I No. 334 of April 13th, 2006. – 14 р. – Режим доступу: http://www.aracis.ro/uploads/media/Law_87_2006.pdf

NEAA [Електронний ресурс] / Офіційний сайт. – Режим доступу: http://www.neaa.government.bg

Ognevyuk V., Sysoieva S. (2015). Training of educational experts in Ukraine: experimental interdisciplinary program. The advanced science journal (6), 98-103, DOI: 10.15550/ASJ.2015.06.098.

Downloads


Переглядів анотації: 369

Опубліковано

2017-03-24

Як цитувати

[1]
I. I. Tryhub, «ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЕКСПЕРТІВ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ У БАЛКАНСЬКИХ КРАЇНАХ», OD, с. 119–131, Бер 2017.

Номер

Розділ

Компаративістика у сфері освіти