РОЛЬ І ФУНКЦІЇ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Natalia A. Demeshkant Національний університет біоресурсів і природокористування України

Ключові слова:

дослідницький університет, світові рейтинги університетів, університет світового класу, інноваційна діяльність, корпоративна культура

Анотація

Стаття присвячена аналізу професійно-екологічної компетентності науково-педагогічних працівників. Значна увага приділена визначенню функцій викладачів природничо-аграрних вищих навчальних закладів щодо формування екологічної свідомості майбутніх фахівців агарної сфери. Здійснено порівняння функцій викладача згідно з традиційною та сучасною навчальними моделями. Наголошено на важливості вироблення у науково-педагогічних працівників готовності до реалізації завдань екологічної освіти; визначено та охарактеризовано рівні її дослідження.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Natalia A. Demeshkant, Національний університет біоресурсів і природокористування України

професор кафедри інноваційної діяльності в АПК

Посилання

Brownstein B. Collaboration: The Foundation of Learning in the Future / B. Brownstein // Education. 2001. – Nr 122(2). – 240 p.

Filipiak E. Nauczyciel wobec wyzwań i zagrożeń edukacji XXI wieku / E. Filipiak // Nauki pedagogiczne w Polsce; red. L. Lewowicki, M. Szamański. – Kraków: Wyd. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2004. – S. 36-49.

Fleszar E. Znaczenie laboratorium terenowego dla zachowania różnorodności biologicznej / E. Fleszar // Edukacja środowiskowa wzmocnieniem zrównoważonego rozwoju: monografia; red. D. Cichy. – Warszawa: IBE, WSP ZNP, 2005. – 225 s.

Grodzińska-Jurczak M. Gospodarka odpadami na terenie osiedla a edukacja środowiskowa społeczności lokalnych / M. Grodzińska-Jurczak, M. Tarabuła // Edukacja środowiskowa społeczności lokalnych w Polsce i w innych krajach Unii Europejskiej; red. L. Tuszyńska. – Warszawa: UW, 2005. – S. 76-97.

O'Neill D.K. Why educate little scientists? Examining the potential of practice-based scientific literacy / D.K. O'Neill, J.L. Polman J.L. // Journal of Research in Science Teaching. – 2004. – Nr 41 (3). – P. 234-266.

Podgórecki J. Moralne aspekty komunikacji społecznej / J. Podgórecki // Homo communicus. Szkice pedagogiczne; red. W. Kojs. – Katowice: Wyd. Uniwersytetu Śląskiego, 2000. – S. 23-28.

Rhodes L.K. Choices and consequences in the reform of teacher education / L.K. Rhodes, T. Bellamy // Journal of Teacher Education. 1999. – Nr 50. – P.17-26.

Sternicka A. Postawy uczniów wobec nowych technologii XXI / A. Sternicka // Edukacja Biologiczna i Środowiskowa. Innowacje. Inspiracje. – 2007. – Nr 2(22). – S. 14-24.

Професійна освіта в зарубіжних країнах: порівняльний аналіз: [монографія / Н.В. Абашкіна, О.І. Авксентьєва, Р.І. Антонюк, Т.М. Десятов та ін.]; за ред. Н.Г. Ничкало, В.О. Кудіна. – Черкаси : Вибір, 2000. – 322 с.

Downloads


Переглядів анотації: 219

Опубліковано

2015-02-19

Як цитувати

[1]
N. A. Demeshkant, «РОЛЬ І ФУНКЦІЇ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ», OD, вип. 1 (9), с. 75–83, Лют 2015.

Номер

Розділ

Загальний розділ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають