МІСІЯ ТА ЗАВДАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ТА УНІВЕРСИТЕТІВ СВІТОВОГО КЛАСУ

Автор(и)

  • Olga M. Kuzmenko Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

компетентнісний підхід, ключова компетентність, класифікація ключових компетентностей

Анотація

Проаналізовано концепції дослідницького університету та університету світового класу; визначено їх характерні особливості, місію та завдання; наголошено на новій ролі університетів у трикутнику знань «освіта – наука – бізнес» за рахунок становлення підприємницької культури та утвердження антрепренерських цінностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Olga M. Kuzmenko, Київський університет імені Бориса Грінченка

молодший науковий співробітник НДЛ освітології

Посилання

Балацкий Е. В., Екимова Н. А. Глобальные рейтинги университетов: проблема манипулирования / Е. В. Балацкий, Н. А. Екимова // Журнал Новой экономической ассоциации. – 2012. – № 1 (13). – С. 126–146.

Дорога к академическому совершенству: Становление исследовательских университетов мирового класса / под ред. Ф. Дж. Альтбаха, Д. Салми; пер. с англ. – М.: Издательство «Весь Мир», 2012 – 416 с.

Кларк Б. Р. Поддержание изменений в университетах. Преемственность кейс-стади и концепций [Текст] / Б. Р. Кларк ; пер. с англ. Е. Степкиной; Нац. исслед. ун-т «Высшая школа экономики». – М.: Изд. Дом Высшей школы экономики, 2011. – 312 с. – (Теория и практика образования).

Ридингс Б. Университет в руинах / Б. Ридингс ; пер. с англ. А. М. Корбута; под общ. ред. М. А. Гусаковского. – Минск : БГУ, 2009. – 248 с.

Университет исследовательского и предпринимательского типа: европейский опыт для Молдовы, России и Украины. Научно-практическое издание / кол. авторов: Андрощук Геннадий, Бодюл Татьяна, Бутник-Сиверский Александр, и др.; рук. авт. коллектива Хименко О. А. – К.: Общество с ограниченой ответственностью «Т. А. Т. ГРУП», – 2011. – 346 с.

Alden, J. and G. Lin. (2004). Benchmarking the Characteristics of a World-Class University: Developing an International Strategy at University Level. London: The Leadership for Higher Education Foundation

Altbach, Philip G. The Costs and Benefits of World-Class Universities [Електронний ресурс] Academe Online / 2004 Issues, January-February. – Режим доступу: http://bcct.unam.mx/adriana/bibliografia%20parte%202/ALTBACH,%20P..pdf

Altbach, Philip G.. Peripheries and Centers: Research Universities in Developing Countries [Електронний ресурс] / The World-Class University as Part of a New Higher Education Paradigm: From Institutional Qualities to Systemic Excellence / Jan Sadlak and Liu Nian Cai (Editors) Bucharest: UNESCO-CEPES, 2009; Cluj-Napoca: Presa Universitară Clujeană UNESCO European Centre for Higher Education Shanghai Jiao Tong University Cluj University Press 2009. – pp. 69 – 96. – Режим доступу: http://www.ses.unam.mx/curso2013/pdf/Altbach.pdf

Atkinson R.C., Blanpied W.A. Research Universities: Core of the US Science and Technology System // Technology in Society 30 (2008). – pp.30 – 48.– Режим доступу: http://www.rca.ucsd.edu/speeches/tis_researchuniversitiescoreoftheusscienceandtechnologysystem1.pdf

Building World-Class Universities. Different Approaches to a Shared Goal [Електронний ресурс]. Edited by Qi Wang, Ying Cheng, Nian Cai Liu. Published by: Sense Publishers, P.O. Box 21858, 3001 AW Rotterdam, The Netherlands, 2012, – Режим доступу:

http://www.utwente.nl/mb/cheps/publications/Publications%202012/Wende,%20an%20excellence%20initiative%20in%20liberal%20arts%20and%20science-building-world-class-universities.pdf

Canto-Sperber Monique. The Evaluation of World-Class Universities: Differences between Nations in the Definition of Evaluation Criteria [Електронний ресурс] / The World-Class University as Part of a New Higher Education Paradigm: From Institutional Qualities to Systemic Excellence / Jan Sadlak and Liu Nian Cai (Editors) Bucharest: UNESCO-CEPES, 2009. – pp. 167 – 181. – Режим доступу: http://www.iesalc.unesco.org.ve/dmdocuments/worldclasshighere.pdf

Gibbons, Michael. Globalisation and the Preservation of University Values. Association of Commonwealth Universities [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.bth.se/exr/hss03.nsf/(WebFiles)/E5366FF501835566C1256D4300338EB4/$FILE/Gibbons.pdf

Lombardi John V., Diane D. Craig, Elizabeth D. Capaldi, Denise S. Gater, Sarah L. Mendonça. (2001, Jul.). Quality Engines: The Competitive Context for Research Universities [Електронний ресурс] / The Top American Research Universities. An Annual Report from The Lombardi Program on Measuring University Performance. – Режим доступу: http://mup.asu.edu/QualityEngines.pdf

Marginson Simon Emerging countries need world-class universities [Електронний ресурс] / University World News. 25 March, 2012, Issue No: 214. – Режим доступу: http://www.universityworldnews.com/article.php?story=20120320114704953

Mohrman, Kathryn. What World-Class Universities Should Not Adopt from the American Higher Education Model [Електронний ресурс]. Hopkins-Nanjing Center. 2nd International Conference on World-Class Universities. Shanghai Jiao Tong University. 2 November, 2007. – Режим доступу:

http://www.shanghairanking.com/wcu/wcu2/SJTU%20Powerpoint%20SUBMITTED.pdf

Siwinska Bianka Rise of the world-class university [Електронний ресурс] // University World News. – 22 November, 2013 Issue, No: 297. – Режим доступу: http://www.universityworldnews.com/article.php?story=20131120134504702

Downloads


Переглядів анотації: 212

Опубліковано

2014-12-09

Як цитувати

[1]
O. M. Kuzmenko, «МІСІЯ ТА ЗАВДАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ТА УНІВЕРСИТЕТІВ СВІТОВОГО КЛАСУ», OD, вип. 4 (8), с. 179–190, Груд 2014.

Номер

Розділ

Загальний розділ