ORGANIZATION OF SCIENTIFIC AND RESEARCH ACLIVITIES OF STUDENTS IN THE CONTEXT OF SCIENTIFIC AND SUBJECT FOREIGN LANGUAGE TRAINING

Authors

  • Roman O. Pavliuk Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.1.14556

Keywords:

productive pedagogy, authentic pedagogy, inquiry based pedagogy model, multiliteracies pedagogical model

Abstract

The modern approaches to the organization of research activities of students in the context of scientific and subject foreign language training are opened in the article. The views and approaches of modern Ukrainian scientists to designing of the system of research activities of students are analyzed. Current ideas of scientists on the development of pedagogical conditions of organization of research activities are suggested. It is identified the advantages and disadvantages in the common approaches to organization of pedagogical conditions for research activity of students in the context of scientific and subject foreign language training.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Roman O. Pavliuk, Київський університет імені Бориса Грінченка

Заступник директора з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, доцент кафедри іанглійської мови Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка

References

Бабенко Т.П. Формування дослідницьких навичок і умінь студентів медичного коледжу у процесі проектної діяльності : дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.09 / Тетяна Павлівна Бабенко ; ДВНЗ «Криворізький національний університет». – Кривий Ріг, 2015. – 274с.

Бондаренко Н.О. Педагогічні умови науково-дослідницької підготовки магістрів соціальної педагогіки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. : спец. : 13.00.04 – «теорія і методика професійної освіти» / Н.О. Бондаренко. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – 20с.

Єгорова О.В. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів гуманітарного профілю у процесі науково-дослідної роботи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. : спец. : 13.00.04 – «теорія і методика професійної освіти» / О.В. Єгорова. – Харків, 2009. – 22с.

Князян М.О. Система формування самостійно-дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов у процесі ступеневої підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук. : спец. : 13.00.04 – «теорія і методика професійної освіти» / М.О. Князян. – Одеса, 2007. – 44с.

Кулик Є.В. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів трудового навчання до педагогічної дослідницької діяльності : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук. : спец. : 13.00.04 – «теорія і методика професійної освіти» / Є.В. Кулик. – Тернопіль, 2006. – 40с.

Луценко І.В. Формування дослідницької культури майбутніх учителів у діяльності студентського наукового товариства : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. : спец. : 13.00.04 – «теорія і методика професійної освіти» / І.В. Луценко. – Луганськ, 2011. – 20с.

Мишковська Т.Д. Формування дослідницько-педагогічних умінь студентів в умовах модульної організації процесу навчання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. : спец. : 13.00.01 – «теорія та історія педагогіки» / Т.Д. Мишковська. – Тернопіль, 1999. – 18с.

Погребняк Н.М. Науково-дослідна робота студентів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. : спец. : 13.00.01 – «теорія та історія педагогіки» / Н.М. Погребняк. – Ялта, 2011. – 20с.

Прошкін В.В. Сутнісні характеристики інтеграції науково-дослідної й навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів / В.В. Прошкін // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – №22 (257). – Ч.VI. – 2012. – С.77-83.

Сомбаманія Г.М. Формування науково-дослідницької культури майбутніх магістрів у умовах ступеневої освіти : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. : спец. : 13.00.04 – «теорія і методика професійної освіти» / Г.М. Сомбаманія. – Ялта, 2010. – 22с.

Султанова Л.Ю. Формування готовності студентів психолого-педагогічних факультетів до науково-дослідної діяльності : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. : спец. : 13.00.04 – «теорія і методика професійної освіти» / Л.Ю. Султанова. – К., 2007. – 24с.

Яновський А.О. Педагогічні умови організації пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. : спец. : 13.00.04 – «теорія і методика професійної освіти» / А.О. Яновський. – Одеса, 2010. – 21с.

Downloads


Abstract views: 736

Published

2016-03-11

How to Cite

[1]
R. O. Pavliuk, “ORGANIZATION OF SCIENTIFIC AND RESEARCH ACLIVITIES OF STUDENTS IN THE CONTEXT OF SCIENTIFIC AND SUBJECT FOREIGN LANGUAGE TRAINING”, OD, no. 1(13), pp. 145–156, Mar. 2016.

Issue

Section

Загальний розділ