ПОНЯТТЯ «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА ТА НАВЧАННЯ» У ВІТЧИЗНЯНОМУ НАУКОВОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Yuliya V. Hryshchuk НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

eXeLearning, Learning CMS, електронні підручники, інформаційні технології, веб

Анотація

У статті охарактеризовано особливості професійної освіти і навчання в Україні. Досліджено досвід міжнародного співробітництва України у галузі професійної освіти і навчання в рамках пілотного проекту Європейського фонду освіти «Туринський процес – регіональний рівень». Проаналізовано діяльність агенцій Європейського Союзу у сфері освіти та професійного розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Yuliya V. Hryshchuk, НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка

молодший науковий співробітник НДЛ освітології

Посилання

Батечко Н. Г. Підготовка викладачів вищої школи в умовах магістратури: теоретико-методологічні засади: Монографія / За ред. Я. В. Цехмістера // Національний університет біоресурсів і природокористування України. – К.: ТОВ «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС», 2014. – 708 с. – С. 136-141.

Відбувся установчий семінар пілотного проекту «Туринський процес – регіональний рівень» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ptonmk.ho.ua/?p=2180

Волкова Т. Чинники розвитку професійної освіти і навчання в умовах інформаційного суспільства / Т. Волкова // Модернізація професійної освіти і навчання: проблеми, пошуки і перспективи: зб. наук. пр. / [редкол. : В. О. Радкевич (голова) та ін.]. – К. : Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, 2011. – Вип. 1. – 252 с. – С. 44.

Гончеренко С. Фундаменталізація професійної освіти / С. Гончаренко // Ksztalcenie zawodowe: pedagogika i psychologia. – 2006. – № 7. – С. 165-175.

Завершується підготовка звіту для проекту «Туринський процес. Регіональний рівень» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.vesti.dp.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=20928:-----l---r&catid=134:2011-09-10-06-36-04&Itemid=568

Концепція розвитку професійної освіти і навчання в Україні (2010 – 2020рр.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://tnkk.at.ua/proekt2010_2020.doc

Моніторинг підготовки звіту «Туринський процес в Україні – Хмельницька область» [Електронний ресурс] // Інформаційний портал «Профтехосвіта Хмельниччини». – Режим доступу: http://profosvitakm.at.ua/news/monitoring_pidgotovki_zvitu_turinskij_proces_v_ukrajini_khmelnicka_oblast/2013-12-26-122

Туринский процесс 2012: межстрановой отчет. Прогресс в развитии навыков: от общих вызовов к особым решениям для каждой страны // ЕФО, 2013. – 52 с. – С. 43.

Туринский процесс 2014 // ЕФО, 2014. – 60 с. – С. 3-4.

Участь України в агенціях і програмах Європейського Союзу: перспективи та можливості / Міжнародний центр перспективних досліджень, 2008. – 336 с. – С. 169-175.

Чобітько М. Г. Особистісно орієнтована професійна підготовка майбутнього вчителя: теоретико-методологічний аспект: [монографія] / М. Г. Чобітько, МОН України; АПН України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. – Черкаси: Брамо – Україна, 2006. – С. 19-57.

Downloads


Переглядів анотації: 479

Опубліковано

2014-12-09

Як цитувати

[1]
Y. V. Hryshchuk, «ПОНЯТТЯ ‘ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА ТА НАВЧАННЯ’ У ВІТЧИЗНЯНОМУ НАУКОВОМУ ПРОСТОРІ», OD, вип. 4 (8), с. 112–120, Груд 2014.

Номер

Розділ

Загальний розділ