СИСТЕМА ОСВІТИ США: СТРУКТУРА, ТРАДИЦІЇ УПРАВЛІННЯ, ОСОБЛИВОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Mariia Bratko

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2017.3-4.5268

Ключові слова:

професійно-практична підготовка, виробниче навчання, лекція, семінарське заняття, лабораторно-практичне заняття, консультація, виробнича практика, викладач з основ технологій харчових виробництв.

Анотація

У статті, з метою імплементації кращих світових ідей у вітчизняну освітню практику, схарактеризовано особливості системи освіти в США, яка є прикладом децентралізованої освітньої системи з відповідною структурою та змістом управління; складною для вивчення, завдяки своїй особливій структурі, багаторівневості, різній підпорядкованості та підзвітності, диверсифікованості джерел фінансування. З’ясовано, що її сучасний стан детермінований історичним поступом країни, соціокультурними та економічними реаліями. Досліджено  сутнісні риси успішної моделі вищої освіти, яка є автономною, різнорівневою, багатоманітною, гнучкою. Зроблено висновок, що управлінські рішення у сфері освіти ґрунтуються на результатах багатоаспектних досліджень про її стан та узгоджено з потребами цивілізаційного поступу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

A nation at risk: The imperative for educational reform, by the National Commission on Excellence in Education (1983). Washington, USA, DC: U.S. GPO, 65. Retrieved from https://www2.ed.gov/pubs/NatAtRisk/index.html (eng).

Delbanco, А. (2012). College: What It Was, Is, and Should Be. Princeton, NJ: Princeton University Press (eng).

Education USA (Official site). Retrieved from http://edusa.org.ua (eng).

Floyd, D. L., Rivka, A. F., & Ramdin, G. (2016). A retrospective of four decades of community college research. Community College Journal of Research and Practice, 40 (1), 5–22. doi: http://dx.doi.org/10.1080/10668926.2015.1086707 (eng).

Gatto, J. T. (2001). The underground history of American education: A schoolteacher’s intimate investigation into the problem of modern schooling. New York, USA: Oxford Village Press (eng).

Jeynes, W. H. (2007). American Educational History School, Society, and the Common Good. Thousand Oaks, CA: Sage Publications, Inc., 467 (eng).

Ma, J. & Baum, S. (2015). Trends in Community Colleges: Enrollment, Prices, Student Debt, and Completion. New York, USA: The College Board (eng).

Ma, J., Pender, M., & Welch, M. (2016). Education Pays 2016. Washington, USA, DC: The College Board. Retrieved from https://trends.collegeboard.org/sites/ default/files/education-pays- 2016-full-report.pdf (eng).

Mcdonalds corporate (Official site). Retrieved from http://corporate.mcdonalds.com (eng).

Portrait USA(Official site). Retrieved from http://photos.state.gov/libraries/ukraine/238746/ejournals/PortraitUSA.pdf (eng).

Spellings, M., United States., & United States. (2006). A test of leadership: Charting the future of U.S. higher education. Washington, USA, D.C.: U.S. Dept. of Education. Retrieved from https://www2.ed.gov/about/bdscomm/list/hiedfuture/reports/final-report.pdf (eng).

The Carnegie Classification of Institutions of Higher Education (2015). Edition, Bloomington, IN: Author. Indiana University Center for Postsecondary Research (n.d.). Retrieved from http://carnegieclassifications.iu.edu/ (eng).

United States Department of Education (Official site). Retrieved from http://www.ed.gov/ (eng).

Downloads


Переглядів анотації: 661

Опубліковано

2017-12-14

Як цитувати

[1]
M. Bratko, «СИСТЕМА ОСВІТИ США: СТРУКТУРА, ТРАДИЦІЇ УПРАВЛІННЯ, ОСОБЛИВОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ», OD, с. 252–268, Груд 2017.

Номер

Розділ

Інтернаціоналізація вищої освіти