Огляд додатків для розвитку логічного мислення дітей молодшого шкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2023.23Ключові слова:
мобільні додатки, інформаційні технології, технології інтерактивного навчання, цифрова грамотність, інформаційне суспільство, мобільне навчання, M-learninАнотація
В статті освітлюється проблема розвитку логічного мислення учнів молодшого шкільного віку за допомогою використання цифрових технологій, а саме, мобільних додатків. Проведено загальний огляд популярних мобільних додатків, що сприяють продуктивному розвитку логічного мислення учнів молодшого шкільного віку. Проаналізовано як саме мобільні додатки впливають на навчальну діяльність учнів, а також, яке місце займають мобільні додатки на сучасному етапі розвитку інформаційних технологій. Розглянуто ступінь популярності мобільних додатків та рівень їх розвитку. Проаналізовано як саме мобільне навчання (M-learning) впливає на розвиток пізнавальної діяльності учнів. Розглянуто та охарактеризовано переваги та недоліки мобільного навчання в освіті. Представлено деякі додатки, що можуть застосовуватися під час навчання.
Проаналізовано мобільні додатки, з низькими технічними вимогам, що є потужним інструментом для вивчення цифрових технологій, які використовуються у світі та виводять освіту на новий рівень, забезпечуючи продуктивне засвоєння необхідних знань.
В статті висвітлено мобільні додатки, які мають потенціал вплинути на розвиток логічного мислення. Досліджено, як додатки дозволяють дітям розв’язувати логічні завдання, головоломки, ігри, які, безпосередньо впливають на розвиток критичного та просторового мислення, тренують пам’ять та увагу, розвивають моторику руху.
Розглянуто як мобільні додатки розширюють можливості вчителя та слугують чудовим інструментом для розвитку та вдосконалення вмінь учнів.
Завантаження
Посилання
Bilous, V. V. (2018). Mobiljni navchaljni dodatky v suchasnij osviti [Mobile learning applications in modern education]. Osvitologhichnyj dyskurs, 1-2 (20-21), 353-362.
Vlasij, O., Dovgy`j, O. (2019). Osobly`vosti rozvy`tku logichnogo my`slennya uchniv za umov informaty`zaciyi suspil`stva. Girs`ka shkola ukrayins`ky`x karpat, 92-97. http://surl.li/gucvp
Ghorbatjuk, R. M. (2013). Mobiljne navchannja jak nova tekhnologhija vyshhoji osvity. Naukovyj visnyk Uzhghorodsjkogho nacionaljnogho universytetu, 27, 31-34. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_27_10
Kisil, Ya.V. (2015). Mobil`ne navchannya yak zasib udoskonalennya. Navchal`no vy`xovnogo procesu. Novitni informacijno-komunikacijni texnologiyi v osviti, 154-156. http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/5169/1/Kisil.pdf
Ostapjovs`ka, I., Laskevy`ch, O. (2018). Formuvannya logichnogo my`slennya molodshy`x shkolyariv zasobamy` pozaklasnoyi roboty` z informaty`ky. Pedagogichny`j chasopy`s Voly`ni, 1(8). http://surl.li/guesn
Rashevska, N. V. (2011). Mobilni informatsiino-ko-munikatsiini tekhnolohii navchannia vyshchoi matematyky studentiv vyshchykh tekhnichnykh navchalnykh zakladiv [Mobile information and communication technologies for teaching higher mathematics to students of higher technical educational institutions] : avtoref. dys. ... kand. ped. nauk. https://lib.iitta.gov.ua/704188/1/dis_rashevska.pdf
Agah, Tugrul Korucu, & Ayse. Alkan. (2011). Differences between m-learning (mobile learning) and e-learning, basic terminology and usage of m-learning in education. Gazi University, Ankara, Turkey. pp. 1925-1930 https://u.to/zgD2Gw
Demir, K., & Akpinar, E. (2018). The effect of mobile learning applications on students' academic achievement and attitudes toward mobile learning. Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6(2), 48–59. https://eric.ed.gov/?id=EJ1174817
Haghparast, Mahboobeh, Nasaruddin, Fariza, & Abdullah, Noorhidawati. (2014). Cultivating Critical Thinking Through E-learning Environment and Tools: A Review. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 129. 527-535. 10.1016/j.sbspro.2014.03.710.
Ontuganova, Sh., & Zhapbarov, A. (2021). Formation of logical thinking and speech skills of elementary class student. http://surl.li/guezo
Sharples, M., Taylor, J. (2005). Towards a Theory of Mobile Learning p. 9. https://www.cin.ufpe.br/~mlearning/intranet/mlearning/Sharples%20Theory%20of%20Mobile.pdf
Vaiopoulou, J., Papadakis, S., Sifaki, E., Kalogiannakis, M., & Stamovlasis, D. (2023). Education and Information Technologies. pp. 2547–2578. http://surl.li/glnuk
Ristiana, M.G., Suryadi, D., & Cahya E. (2020). Logical thinking skills of primary school teachers. Journal of Physics: Conference Series. http://surl.li/gucil
Tárraga-Sánchez, María de los Ángeles, Ballesteros-García, María del Mar, & Migallón, Héctor. (2023). Teacher-Developed Computer Games for Classroom and Online Reinforcement Learning for Early Childhood. Education Sciences. p. 3. http://surl.li/glpbq
The State of Mobile in (2022): How to Succeed in a Mobile-First World As Consumers Spend 3.8 Trillion Hours on Mobile Devices. https://www.appannie.com/en/insights/market-data/state-of-mobile-2022/
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Освітологічний дискурс

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.