Розвиток креативного мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземних мов
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2023.19Ключові слова:
творче мислення, вивчення англійської мови як іноземної, ефективні методи навчання, розвиток креативності, компоненти творчого мислення, майбутні економісти та менеджери, вивчення іноземної мови, інтерактивні методи навчання, творчістьАнотація
У статті висвітлюється необхідність розвитку творчого мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземної мови. Креативне мислення розглядається як невід’ємна компетентність майбутніх спеціалістів. У статті подано різні підходи до визначення креативного мислення. Представлено найважливіші складові, особливості та характеристики творчого мислення студентів економічних спеціальностей.
У статті розкриваються найбільш ефективні методи розвитку креативного мислення студентів у процесі навчання англійської мови майбутніх спеціалістів. Автором розроблено систему активностей, спрямованих на розвиток творчого мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі оволодіння англійською мовою. Вона включає низку інтерактивних вправ, таких як творче письмо, опис малюнка, творчі проекти, творче читання, ігрова діяльність тощо. У статті представлено детальний опис, мета та рекомендації щодо розвитку певних навичок творчого мислення, етапи та спеціальні рекомендації для успішного виконання системи видів діяльності з розвитку креативного мислення студентства. Автор підкреслює великий потенціал занять з англійської мови для сприяння розвитку креативності студентів, що також дозволяє зробити процес вивчення іноземної мови більш цікавим, особистісно орієнтованим та дозволяє залучити студентів до активної мовленнєвої діяльності.
Оприлюднено висновки наукового дослідження та подальших досліджень. Також наголошується, що навички креативного мислення майбутніх спеціалістів можна розвивати в процесі позааудиторної роботи. Таким чином, запропоновано створення та функціонування проблемної групи студентів з розвитку навичок креативного мислення в процесі вивчення англійської мови як один із ефективних засобів розвитку креативного мислення студентів.
Завантаження
Посилання
Andron, D. R. (2011). Developing Creative Thinking of Economical Sciences Students. Indian Journal of Applied Research, 3(10),1-2. https://doi.org/10.15373/2249555X/OCT2013/34
Avila, H. A. (2015). Creativity in the English class: Activities to promote EFL learning. HOW. 22(2), 91-103. http://dx.doi.org/10.19183/how.22.2.141
Budnyk, O., Mazur, P., Matsuk, L., Berezovska, L., & Vovk, O. (2021). Development of professional creativity of future teachers (Based on comparative research in Ukraine and Poland). Revista Amazonia Investiga, 10(44), 9-17. https://doi.org/10.34069/AI/2021.44.08.1
Clare, A. (2016). Creativity in ELT: ideas for developing creative thinking. In D. Xerri & O. Vassallo (Eds.),Creativity In English Language Teaching (pp. 45-56). ELT Council.
Cutajar, Maria., Cutajar, S. (2016). Critical and creative thinking in the ELT classroom. In D. Xerri & O. Vassallo (Eds.). Creativity In English Language Teaching (pp. 57-65). ELT Council.
Gafour, O. W. A., & Gafour, W. (2020). Creative Thinking skills -A Review article. JOUR. https://www.researchgate.net/publication/349003763_Creative_Thinking_skills_-A_Review_article
Heathfield, D. (2015). Personal and creative storytelling: telling our stories. In A. Maley & N. Peachey (Eds.), Creativity in the English language classroom (pp. 44-50). London, UK: British Council.
Hokanson, B. (2017). Developing Creative Thinking Skills: An Introduction for Learners. Publisher: Routledge. 114 p. https://doi.org/10.4324/9781315674872
Larraz-Rábanos, N. (2021). Development of Creative Thinking Skills in the Teaching-Learning Process. In U. Kayapinar (Ed.),Teacher Education (pp. 23-45). https://doi.org/10.5772/intechopen.97780
Nurlaela, L. (2015). Developing Creative Thinking Skills in Learning at Higher-Educational Institution of Teacher. In Conference: 3rd UPI International Conference on Technical and Vocational Education and Training. https://doi.org/10.2991/ictvet-14.2015.26
Shegda, A., Onysenko, T., & Kravchenko, T. (2018). Сreative thinking in the system of modern management. Economics & Education, 3(1), 36-41. http://www.baltijapublishing.lv/index.php/econedu/article/view/1057
Shkabarina, M. A., Verbytska, K., Vitiuk, V., Shemchuk, V., & Saleychuk, E. (2020). Development of Pedagogical Creativity of Future Teachers of Primary School By Means of Innovative Education Technologies. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 12(4), 137-155. https://doi.org/https://doi.org/10.18662/rrem/12.4/338
Vasylenko,O., Potapchuk,Ye., Karpova, D., Podkorytova, L., Kuleshova, O., Mikheieva, L., & Varhata, O. (2022). Diagnosis of Features of Creativity Development of Future Psychologists: Gender Aspect. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 14(4), 408-422. https://doi.org/10.18662/rrem/14.4/648
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.