ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЙ ТА ТРУДНОЩІВ ПИСЬМА У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.9Ключові слова:
письмо, учні початкової школи, дослідження стратегії письма, дослідження труднощів письмаАнотація
У статті розглядається питання письма учнями на початковому етапі вивчення мови як найскладнішої мовної навички; яка була поставлена в центр дослідницької та викладацької діяльності протягом останніх десятиліть. Навичка письма разом із читанням – дві ключові навички; що формують контекст грамотності іноземною мовою; тоді як особливий акцент робиться на розробці та розширенні можливостей різних аспектів репертуару грамотності учнів навіть із раннього віку.
У цій роботі представлено багатовимірне дослідження; яке було розроблене та проведене для вивчення труднощів; з якими зустрічаються учні початкової школи при написанні грецьких текстів. Паралельно це дослідження мало на меті дослідити стратегії; які застосовували студенти протягом усіх фаз написання. З цією метою тридцять п’ять 10-річних учнів; які відвідували грецькі класи початкової освіти; взяли участь у цьому дослідженні протягом 2020 – 2021 навчального року. Учні проживали в місті Ларісі; в Центральній Греції. Дослідження з учнями було проведене зі згоди батьків. В інтерв’ю; з написання тексту; пропонувалося заповнити спеціально розроблені анкети; присвячені як труднощам письма студентів; так і стратегіям; які вони використовували до і після написання текстів грецькою мовою. Усі документи – співбесіди; протоколи записів – були розроблені та оброблені дослідником та зроблений багатогранний аналіз письма учнів.
Отримані висновки показали; що учні були ознайомлені зі своїми труднощами при написанні текстів грецькою мовою. Однак завдяки дослідженню було встановлено; що учні не використовують регулярно стратегії письма під час своєї письмової діяльності. Таким чином; автор статті подає пропозиції щодо подальших досліджень та освітньої практики в контексті початкової освіти.
Завантаження
Посилання
Artero; J. C. (2013). Writing in an EFL Context: an Insight into Young English Learners’ Writing Skills. Barcelona: Department of English and German Philology Autonomous University of Barcelona.
Chamot; A. U.; Küpper; L. & Impink-Hernandez; M. V. (1988). A Study of Learning Strategies in Foreign Language Instruction: Findings of the Longitudinal Study. MacLean; VA: Interstate Research Associates.
Dyson; A. & Freedman; S. (1991). ‘Writing.’ In J. Flood; J. Jensen; D. Lapp & J.R. Squire (Eds); Handbook of Research on Teaching in the Language Arts (pp. 54-68). New York: MacMillan.
Flower; L.; & Hayes; J. (1981). ‘A Cognitive Process Theory of Writing.’ College Composition and Communication; 32; 365-387.
Flower; L. (1994). The Construction of Negotiated Meaning: A Social Cognitive Theory of Writing. Carbondale; IL: University of Southern Illinois Press.
Green J.M.; & Oxford; R. (1995). ‘A Closer Look at Learning Strategies; L2 Proficiency; and Gender.’ TESOL Quarterly; 29; 261-297.
Hermansson; C.; & Lindgren; E. (2019) Developing Young Writers in ELT. Part of the Cambridge Papers in ELT Series. Cambridge: Cambridge University Press; at https://www.researchgate.net/publication/335703525_Developing_young_writers_in_ELT accessed 2 November 2019.
Hyland; K. (2003). ‘Genre-based Pedagogies: a Social Response to Process’. Journal of Second Language Writing; 12(1); 17-29.
McDonough; J.; Shaw; C.; & Masuhara; H. (2012). Materials and Methods in ELT: A Teacher's Guide (3rd ed.).Wiley-Blackwell.
Myles; J. (2002). 'Second Language Writing and Research: The Writing Process and Error Analysis in Student Texts.' Tesl-Ej; 6(2); 1-20.
O’Malley; J. M.; & Chamot; A. U. (1990). Learning Strategies in Second Language Acquisition. Cambridge: Cambridge University Press.
Papadopoulos; Is.; & Rapti; S. (2021). Linguistic research and implementation in multidimensional primary education: focusing on reading and writing. Thessaloniki: Disigma Publications
Ramya; D.; & Pongoodi; O. T. (2017). ‘Writing-a Complex Skill.’ IJELLH International Journal of English Language & Literature; V(X); 779-784.
Rifkin; B. (2000). ‘Revisiting Beliefs about Foreign Language Learning.’ Foreign Language Annals; 33 (4); 394-409.
Scardamalia; M.; & Bereiter; C. (1987). ‘Knowledge Telling and Knowledge Transforming in Written Composition.’ Advances in Applied Psycholinguistics; 2; 142-175.
Susser; B. (1994). ‘Process Approaches in ESL/EFL Writing Instruction’. Journal of Second Language Writing; 3; 31-47.
Weinstein; C. E.; & Mayer; R. E. (1986). ‘The Teaching of Learning Strategies.’ In M. C. Wittrock (Ed); Handbook of Research on Teaching. New York: Macmillan; 315–327.
Zerin; S. (2007). Teaching Writing to Young Learners. Dhaka: Department of English and Humanities BRAC University.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.