ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ТА ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ РОБОТІ НА ПРИКЛАДІ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ VRANALYTICS
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2020.1.7Ключові слова:
VRAnalytics, VR-технології, віртуальна реальність, профорієнтаційна роботаАнотація
У статті розглядається одна із перспективних комп’ютерних технологій – віртуальна реальність. VR-технологія в освіті знаходиться на досить низькому рівні, хоча вона має достатньо велику кількість переваг порівняно з іншими інформаційними технологіями та надає можливості, які не мають інші технології.
На сьогодні недостатньо праць відносно застосування віртуальної реальності в освіті й майже відсутні праці стосовно використання VR-технологій в профорієнтаційній роботі. Відтак, мета даної статті – розглянути та проаналізувати використання VR-технології в освітньому процесі та профорієнтаційній роботі, зокрема, і розгляд програмного продукту віртуальної реальності VRAnalytics. Зроблені спроби визначити переваги та недоліки застосування VR-технологій в освітній діяльності та профорієнтаційній роботі.
Завантаження
Посилання
• Ушакова І.О. Вплив комп’ютерних ділових ігор на формування компетенцій у майбутніх фахівців. Системи обробки інформації. 2017. № 2 (148). С. 206– 210.
• Freina, L. & Ott, M. (2015). A Literature Review on Immersive Virtual Reality in Education: State Of The Art and Perspectives. eLearning and Software for Education (eLSE), Bucharest (Romania) URL:https://www.researchgate.net/publication/280566372_A_Literature_Review_on_Immersive_Virtual_Reality_in_Education_State_Of_The_Art_and_Persp ectives
• Barab, S. & Dede, Ch. (2007). Games and Immersive Participatory Simulations for Science Education: An Emerging Type of Curricula. Journal of Science Education and Technology, Vol. 16, 1.
• Jack, D., Boian, R., Merians, A., Tremaine, M., Burdea, G., Adamovich, S. & Poizner H. (2001). Virtual Reality-Enhanced Stroke Rehabilitation. IEEE transactions on neural systems and rehabilitation engineering, vol. 9, 3. DOI: 10.1109/7333.948460
• Sveistrup, H. (2004). Motor Rehabilitation and using virtual reality. Journal of NeuroEngineering and Rehabilitation, 10. DOI: 10.1186/1743-0003-1-10
References
• Ushakova, I. O. (2017). Vplyv komp'iuternykh dilovykh ihor na formuvannia kompetentsij u majbutnikh fakhivtsiv. Systemy obrobky informatsii [The Impact of Computer-Based Business Games on Competent Formation in Future Professionals. Information processing systems], 2 (148), 206– 210.
• Freina, L. & Ott, M. (2015). A Literature Review on Immersive Virtual Reality in Education: State Of The Art and Perspectives. eLearning and Software for Education (eLSE), Bucharest (Romania) https://www.researchgate.net/publication/280566372_A_Literature_Review_on_Immersive_Virtual_Reality_in_Education_State_Of_The_Art_and_Perspective s
• Barab, S. & Dede, Ch. (2007). Games and Immersive Participatory Simulations for Science Education: An Emerging Type of Curricula. Journal of Science Education and Technology, Vol. 16, 1.
• Jack, D., Boian, R., Merians, A., Tremaine, M., Burdea, G., Adamovich, S. & Howard Poizner (2001). Virtual Reality-Enhanced Stroke Rehabilitation. IEEE transactions on neural systems and rehabilitation engineering, vol. 9, 3. DOI: 10.1109/7333.948460
• Sveistrup, H. (2004). Motor Rehabilitation and using virtual reality. Journal of Neuro Engineering and Rehabilitation, 10. DOI: 10.1186/1743-0003-1-10
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.