ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ТА ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ РОБОТІ НА ПРИКЛАДІ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ VRANALYTICS

Автор(и)

  • Yevhen Vetchanin Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Тимошенка, 13-б, 04212 Київ, Україна http://orcid.org/0000-0003-4489-6403
  • Dmytro Horbatovskyi Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Тимошенка, 13-б, 04212 Київ, Україна http://orcid.org/0000-0002-7828-4774

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2020.1.7

Ключові слова:

VRAnalytics, VR-технології, віртуальна реальність, профорієнтаційна робота

Анотація

У статті розглядається одна із перспективних комп’ютерних технологій – віртуальна реальність. VR-технологія в освіті знаходиться на досить низькому рівні, хоча вона має достатньо велику кількість переваг порівняно з іншими інформаційними технологіями та надає можливості, які не мають інші технології.
На сьогодні недостатньо праць відносно застосування віртуальної реальності в освіті й майже відсутні праці стосовно використання VR-технологій в профорієнтаційній роботі. Відтак, мета даної статті – розглянути та проаналізувати використання VR-технології в освітньому процесі та профорієнтаційній роботі, зокрема, і розгляд програмного продукту віртуальної реальності VRAnalytics. Зроблені спроби визначити переваги та недоліки застосування VR-технологій в освітній діяльності та профорієнтаційній роботі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Yevhen Vetchanin, Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Тимошенка, 13-б, 04212 Київ, Україна

Аспірант спеціальності «Освітні, педагогічні науки»

Dmytro Horbatovskyi, Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Тимошенка, 13-б, 04212 Київ, Україна

Аспірант спеціальності «Освітні, педагогічні науки»

Посилання

• Ушакова І.О. Вплив комп’ютерних ділових ігор на формування компетенцій у майбутніх фахівців. Системи обробки інформації. 2017. № 2 (148). С. 206– 210.

• Freina, L. & Ott, M. (2015). A Literature Review on Immersive Virtual Reality in Education: State Of The Art and Perspectives. eLearning and Software for Education (eLSE), Bucharest (Romania) URL:https://www.researchgate.net/publication/280566372_A_Literature_Review_on_Immersive_Virtual_Reality_in_Education_State_Of_The_Art_and_Persp ectives

• Barab, S. & Dede, Ch. (2007). Games and Immersive Participatory Simulations for Science Education: An Emerging Type of Curricula. Journal of Science Education and Technology, Vol. 16, 1.

• Jack, D., Boian, R., Merians, A., Tremaine, M., Burdea, G., Adamovich, S. & Poizner H. (2001). Virtual Reality-Enhanced Stroke Rehabilitation. IEEE transactions on neural systems and rehabilitation engineering, vol. 9, 3. DOI: 10.1109/7333.948460

• Sveistrup, H. (2004). Motor Rehabilitation and using virtual reality. Journal of NeuroEngineering and Rehabilitation, 10. DOI: 10.1186/1743-0003-1-10

References

• Ushakova, I. O. (2017). Vplyv komp'iuternykh dilovykh ihor na formuvannia kompetentsij u majbutnikh fakhivtsiv. Systemy obrobky informatsii [The Impact of Computer-Based Business Games on Competent Formation in Future Professionals. Information processing systems], 2 (148), 206– 210.

• Freina, L. & Ott, M. (2015). A Literature Review on Immersive Virtual Reality in Education: State Of The Art and Perspectives. eLearning and Software for Education (eLSE), Bucharest (Romania) https://www.researchgate.net/publication/280566372_A_Literature_Review_on_Immersive_Virtual_Reality_in_Education_State_Of_The_Art_and_Perspective s

• Barab, S. & Dede, Ch. (2007). Games and Immersive Participatory Simulations for Science Education: An Emerging Type of Curricula. Journal of Science Education and Technology, Vol. 16, 1.

• Jack, D., Boian, R., Merians, A., Tremaine, M., Burdea, G., Adamovich, S. & Howard Poizner (2001). Virtual Reality-Enhanced Stroke Rehabilitation. IEEE transactions on neural systems and rehabilitation engineering, vol. 9, 3. DOI: 10.1109/7333.948460

• Sveistrup, H. (2004). Motor Rehabilitation and using virtual reality. Journal of Neuro Engineering and Rehabilitation, 10. DOI: 10.1186/1743-0003-1-10

Downloads


Переглядів анотації: 330

Опубліковано

2020-03-17

Як цитувати

[1]
Y. Vetchanin і D. Horbatovskyi, «ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ТА ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ РОБОТІ НА ПРИКЛАДІ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ VRANALYTICS», OD, вип. 1 (28), с. 80–93, Бер 2020.

Номер

Розділ

Інновації в освіті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають