НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ МЕДИЦИНИ: ЗМІНИ В ПРОЕКТУВАННІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.3-4.220239

Ключові слова:

вища медична освіта, магістри медицини, навчальні плани, формування професійної компетентності

Анотація

Педагогічне проектування освітнього процесу є основним з важелів удосконалення підготовки фахівців у вищій школі. Особливу увагу в цьому аспекті слід звертати на навчальний план спеціальності, який задає головні вектори освітньої траєкторії здобувачів освіти та надає можливості для реалізації завдань освітніх програм щодо формування компетентностей. В статті проаналізовано основні відмінності навчального плану підготовки магістрів медицини від попередньої версії – навчального плану підготовки спеціалістів за спеціальністю «Лікувальна справа», та встановлено головні риси структури навчальних планів підготовки лікарів у Польщі на прикладі Варшавського медичного університету та Медичного коледжу Ягелонського університету. На основі зіставлення та проведеного аналізу спрогнозовано можливі наступні зміни у проєктуванні навчальних планів підготовки магістрів спеціальності «Медицина» у закладах вищої освіти (ЗВО) України згідно з основними тенденціями у європейському просторі вищої освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Olena Stechenko, Національний медичний університет імені О.О. Богомольця

К. х. н., доцент кафедри біоорганічної та біологічної хімії

Посилання

Annienkova, I.P. (2011), Kriteriji i pokaznyki jakosti osvity u vnz [Criteria and indicators of education in higher education institutions]. Science and education, 8, 4-7 (ukr).

Batievska, T.V. (2012), Proektuvannja navchalnogo processu majbutnih fahivciv jak pedagogichna problema [Projecting the educational process of future specialists as a pedagogical problem]. Pedagogical sciences, 54, 64-69 (ukr).

Bulakh. I.Ye. (2018), Pospishajemo rozumno [Make haste intelligently]. Medical education, 2, 14-17 (ukr).

Zimenkovskyj, B.S., Gzhegotskyj M.R., Solonynko I.I., Radchenko O.M., Strilchuk L.M. (2018), Suchasni osoblyvosti paradygmy medychnoji osvity v Ukrajini [Modern peculiarities of medical education paradigm in Ukraine]. Medical education, 2, 61-64 (ukr).

Sas, N.M. (2013), Vykorystannja proektnoji organizaciji navchalnogo procesu ta upravlinnja dijalnistju vyshchyh navchalnyh zakladiv [The use of project organization of the educational process and the management of institutes of higher education]. The origins of pedagogical skill, 11, 300-305 (ukr).

Turkot, T.I., Konoval O.A. (2013), Pedagogika ta psyhologija vyschoji shkoly [Pedagogy and Psychology of higher edukation]: Kherson, Ukraine: Oldi-Plus, 466 (ukr).

Khomenko, K.P. (2015), Porivnjalnyj analiz pidgotovky likariv u Poljshchi ta Ukrajini [Comparative analysis of preparation of physicians in Poland and Ukraine]. Pedagogical sciences: theory, history, innovation technology, 8 (52), 226-233 (ukr).

Filonenko, M.M. (2016), Proektuvannja navchalnyh zanjatj u systemi vyshchoji medychnoji osvity na osnovi kompetentnisnogo pidhodu [Design of educational studies in higher medical education based on the competence approach]. Medical education, 1, 47-49 (ukr).

Iaremenko, O.B., Fedkov D.L., Dobrianskyi D.V., Dudka P.F., Ilnytskyi R.I., Tarchenko I.P., Meliksetyan A.V. (2018), Zmina format provedennja lekcijnyh zanjat dla studentiv-medykiv novogo pokolinnja [Changing the format of lecture classes for new generation medical students]. Medical education, 4, 117-120 (ukr).

Barrow, M., McKimm J., Samarasekera D.D. (2010), Strategies for planning and designing medical curricula and clinical teaching. South-East Asian Journal of Medical Education, no. 1 (4), 2-8 (eng).

Downloads


Переглядів анотації: 290

Опубліковано

2019-10-17

Як цитувати

[1]
O. Stechenko, «НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ МЕДИЦИНИ: ЗМІНИ В ПРОЕКТУВАННІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ», OD, вип. 3-4, с. 220–239, Жов 2019.

Номер

Розділ

Інновації в освіті