ПІДГОТОВКА ФАХІВЦЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.3-4.319329Ключові слова:
вихователь, євроінтеграція, дошкільна освіта, майбутні педагоги, професійна підготовка, система організації навчання, фахівціАнотація
У статті розглядаються та аналізуються особливості професійної підготовки педагогів-вихователів у розвинених країнах світу, та їхні прогресивні здобутки , високий рівень вищої школи підготовки педагогів, відповідно до світових стандартів. Підсумовано, що основними якостями професійної підготовки майбутніх дошкільних фахівців європейських країн є не лише налагоджена система організації освітнього процесу у вищих навчальних закладах, але й комплексна реалізація подальшого навчання та професійного розвитку, що забезпечує якість дошкільної освіти в країнах.
Завантаження
Посилання
Andrushhenko, T.V. (2016), Valuable Palette of European Education Area (Ukrainian Dimension) [Electronic resource] T. V. Andrushchenko // Scientific. Timepiece National Ped Un-th them MP Drahomanov. Series 12, Psychological Sciences. Voip. 4. P. 107-113. (ukr).
Fullan, M. (2000), The Power of Change: Measuring the Depth of Educational Reforms / Michael Fuman; per. from English: G. Shiyan, R. Shiyan. - Lviv: Chronicle. 269 p.
Modernization of pedagogical education in the European and Euro-Atlantic educational space: monograph / aut. count : N.M. Avtshenyuk, V.O. Kudin, O.I. Ogienko, and others. K.: Pedagogical thought, 2011. 232 pp(ukr).
On the National Strategy for the Development of Education in Ukraine until 2021: the President of Ukraine; Decree, Strategy dated June 25, 2013 № 344/2013 [Electronic resource]. - Mode of access: http: // zakon2.rada.gov.ua/laws/show/ 344/2013.(ukr).
Suly`ma, O.V. (2015), Professional training of preschool teachers in the higher education system of the Federal Republic of Germany: diss. Cand. ped Sciences: 13.00.04 / Suly’ma Oksana Viktorivna; Institute of Pedagogical Education and Adult Education of the National Academy of Sciences of Ukraine. Kyiv. 316 p. (ukr).
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Освітологічний дискурс

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.