КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ШКОЛИ ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ: ВІД ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДО ОСОБИСТІСНОГО СТАНОВЛЕННЯ (ПОШУКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ)
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.1-2.321335Ключові слова:
авторська школа, студія-діалог, творча самореалізація, школа особистісного зростання, емоційний інтелектАнотація
Стаття присвячена пошуку методологічних та дидактичних засад моделювання розвитку авторської педагогічної системи. Автори статті пропонують для розгляду концептуальні засади інноваційної освітньої системи «Студія-діалог» щодо перспектив розвитку індивідуальності життєвокомпетентнісної особистості, інтелектуально вільної, яка має прагнення до самовдосконалення й навчання впродовж життя, високодуховна людина з громадянською позицією, готова до свідомого життєвого вибору й самореалізації, професійної діяльності та громадянської активності.
Завантаження
Посилання
Емоційний інтелект [Электроний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Емоційний_інтелект. – Дата доступу. 11.10.2018.
EmotsIyniy Intelekt [Elektroniy resurs]. – Rezhim dostupu: https://uk.wikipedia.org/wiki/EmotsIyniy_Intelekt. – Data dostupu. 11.10.2018.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.