КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ШКОЛИ ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ: ВІД ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДО ОСОБИСТІСНОГО СТАНОВЛЕННЯ (ПОШУКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ)

Автор(и)

  • Olga Soldatenko teacher-methodist, director Zaporoshshye multi-field lyceum №99

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.1-2.321335

Ключові слова:

авторська школа, студія-діалог, творча самореалізація, школа особистісного зростання, емоційний інтелект

Анотація

Стаття присвячена пошуку методологічних та дидактичних засад моделювання розвитку авторської педагогічної системи. Автори статті пропонують для розгляду концептуальні засади інноваційної освітньої системи «Студія-діалог» щодо перспектив розвитку індивідуальності життєвокомпетентнісної особистості, інтелектуально вільної, яка має прагнення до самовдосконалення й навчання впродовж життя, високодуховна людина з громадянською позицією, готова до свідомого життєвого вибору й самореалізації, професійної діяльності та громадянської активності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Емоційний інтелект [Электроний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Емоційний_інтелект. – Дата доступу. 11.10.2018.

EmotsIyniy Intelekt [Elektroniy resurs]. – Rezhim dostupu: https://uk.wikipedia.org/wiki/EmotsIyniy_Intelekt. – Data dostupu. 11.10.2018.

Downloads


Переглядів анотації: 267

Опубліковано

2019-03-21

Як цитувати

[1]
O. Soldatenko, «КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ШКОЛИ ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ: ВІД ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДО ОСОБИСТІСНОГО СТАНОВЛЕННЯ (ПОШУКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ)», OD, вип. 1-2, с. 321–335, Бер 2019.

Номер

Розділ

Акмеологічні студії