КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ГАЛУЗІ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ ТА ПОЛЬЩІ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2017.3-4.2859Ключові слова:
компаративний аналіз, Польща, професійна підготовка, Україна, фахівці економічної галузіАнотація
У статті розкрито сутнісні характеристики професійної підготовки фахівців економічної галузі. Визначено спільні та відмінні ознаки професійної підготовки майбутніх фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі. Окреслено спільні та особливі освітні завдання відповідно до магістерського рівня, які характерні для обох країн. Розкрито особливості змісту освітньо-професійної програми підготовки другого освітнього рівня «магістр» у вищих навчальних закладах України та Польщі. Охарактеризовано найбільш поширені методи, які використовують в Україні та Польщі для професійної підготовки майбутніх фахівців. Визначено характерні для професійної польської освіти тенденції. Представлено інформацію щодо мережі вищих економічних навчальних закладів, які наразі функціонують на теренах Республіки Польща та України.
Завантаження
Посилання
Артюшина М. Психолого-педагогічні засади підготовки студентів економічної спеціальності до інноваційної діяльності: дисертація на здоб. докт. пед. наук : 13.00.04 / М. Артюшина. – К., 2011. – 534 с.
Кириченко І. Битва за професіоналізм [Електронний ресурс] / І. Кириченко // Дзеркало тижня. – 2012. - № 33– Режим доступу: http://dt.ua/SOCIETY/bitva_za_profesionalizm-109104.html
Костенко Р. Підготовка майбутніх економістів у вищих навчальних закладах до роботи на валютному ринку на основі комп’ютерних технологій дисерт. на здоб. докт. пед. наук : 13.00.04 / Р. Костенко. – О., 2015. – 598 с.
Кошелєва Н. Педагогічні основи інноваційної фахової підготовки майбутніх економістів у ВНЗ : монографія / Н. Кошелєва; Укр. Інж.-пед. академія. – Артемівськ: ННППІ УІПА, 2014. – 134 с.
Кубанов Р. Вимоги до професійної підготовки фахівців економічних спеціальностей та їх реалізація в освітньому процесі вищого навчального закладу [Текст] / Р. Кубанов // Науковий Вісник МДПУ. Педагогіка. 2014. № 2 (13). С. 294-301., DOI: 10.7905/нвмдпу.vli12.934
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.