РОЗВИТОК ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ЗА РОКИ НЕЗАЛЕЖНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2017.1-2.22734Ключові слова:
базова середня освіта, початкова освіта, розвиток початкової освітиАнотація
У статті здійснено узагальнений історико-педагогічний аналіз розвитку початкової освіти в Україні за роки незалежності. Охарактеризовано сучасні типи шкіл у системі початкової освіти. Розглянуто стратегічні напрями змін у початковій освіті відповідно до проектів нового Закону України «Про освіту» та Концепції початкової освіти.Завантаження
Посилання
Агаркова Н. О. Роль недільних шкіл у розвитку початкової освіти східноукраїнського регіону (друга половина XIX – початок XX ст.) / Н. О. Агаркова // Педагогіка та психологія. – 2015. – №5. – С. 137-147. DOI.10.5281/zenodo.33288
Енциклопедія освіти / За ред. В. Г. Кременя. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
Закон України «Про освіту»: проект [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/reform/48117/
Клочко Н. Л. Вступ до школи як загальнопедагогічна проблема в історії розвитку початкового навчання в Україні (XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. Л. Клочко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Вінниця, 2011. – 20 с. – укp.
Концепція початкової освіти: проект [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ranok.com.ua/resources/files/Koncepciya_pochatkovoi_osvitu_PROEKT.pdf
Нікітіна О. Інноваційність змісту початкової освіти як ознака її модернізації / Олена Нікітіна // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ, [Б. р.] – 2011. – Вип. 93. – 214 c. – С. 123-127.
Про новації у початковій школі [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola-2016-2/
Романова І. А. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nauka.hnpu.edu.ua/sites/default/files/fahovi%20vudannia/2009/Statti%20Zasobu%20navchalnoi%20ta%20naukovo-doslidnoi%20robotu%2027/19.html
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.