ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.3.12129Ключові слова:
освітологія, освіта, система освіти, категоріальний ряд способу виробництва, матеріальне виробництво, духовне виробництво, виробництво форми спілкування, виробництво людиниАнотація
Стаття присвячена проблемі формування математичних понять засобами інформаційних технологій. Здійснено аналіз сучасних засобів комп’ютерного забезпечення математичної освіти. Досліджено типи комп’ютерних моделей математичних об’єктів за характером форм взаємодії користувача з комп’ютерною програмою. Проаналізовано дидактичні можливості педагогічних програмних засобів для моделювання математичних об’єктів. Запропоновано методику формування поняття тіла обертання за допомогою комп’ютерних демонстраційних засобів. Подальших досліджень потребує розробка комп’ютерних моделей, що базуються на використанні більш потужних програмних середовищ, для формування математичних понять.
Завантаження
Посилання
Вітюк О. В. Розвиток образного мислення учнів при вивченні стереометрії з використанням комп'ютера : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Вітюк ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова – К., 2001. – 20 с.
Заболотний В. Ф. Формування методичної компетентності учителя фізики засобами мультимедіа : монографія / В. Ф. Заболотний . – Вінниця : Едельвейс і К, 2009. – 453 с.
Раков С.А. Формування математичних компетентностей учителя математики на основі дослідницького підходу у навчанні з використанням інформаційних технологій: дис. … д-ра. пед. наук : 13.00.02 / С.А. Раков ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2005. – 343 с.
Шишкіна М. П. Методологічний підхід до оцінювання якості програмних засобів навчання / М. П.Шишкіна // Нові технології навчання : наук.-метод. зб. / МОН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. – К., 2010. – Вип. 61. – С. 22–28.